مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه بویر احمد:
کد خبر: ۸۳۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ 01 April 2020
مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه بویر احمد گفت: «جهش تولید» نیازمند کار عملیاتی و جهادی است و نباید به نوشتن، مقاله و چند نشست و ... بسنده شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمومن موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به نام گذاری شعار سال از سوی رهبر انقلاب با عنوان «جهش تولید»، گفت: مطابق هر سال و براساس اقتضائات ایشان نام را برای سال به عنوان شعار سال انتخاب می کنند.
مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه بویر احمد افزود: در همین رابطه و براساس تجربیات و اقتضائات کشور در بحث اقتصاد و تولید، امسال نیز «جهش تولید» را برای رونق دادن به تولید و اقتصاد و اشتغال انتخاب کردند.
وی ادامه داد: طبعا حوزه های علمیه، مراکز علمی و دانشگاهی و مسئولین نظام، کارآفرینان، تجار، تولید کنندگان و حتی مردم برای اجرای این شعار وظایفی دارند و لازم است همه به جد وارد میدان شده و فعالیت های جدی تری را در زمینه «جهش تولید» انجام دهند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود: برای تحقق شعار سال نباید به نوشتن، مقاله و چند نشست و ... بسنده شود؛ «جهش تولید» نیازمند کار عملیاتی و جهادی است.
وی ادامه داد: حوزه علمیه  استان از مدتها قبل وارد کار تولید و اشتغال هم برای مردم و طلاب روحانیون شده است.  از جمله کارهایی که مدیریت استان انجام داده، پرورش قارچ است. با عملیاتی کردن این کار بخشی مهمی از قارچ را حوزه تولید و وارد بازار هدف می کند. این کار ضمن اشتغال برای بخشی از مردم، بخشی مهمی از مشکلات مادی حوزه استان را برطرف کرده است.
مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه بویر احمد افزود: کار دیگر پرورش شتر مرغ و مرغ محلی است. این کار با مشارکت خیرین صورت گرفته است و همین مسئله توانسته برکات خوبی برای استان و حوزه به همراه داشته باشد.
وی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا در بخش کشت زعفران هم فعالیت هایی داشته باشیم و برای این کار برنامه ریزی هایی صورت گرفته و امید است در آینده نزدیک این امر هم محقق شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار