تابناک کهگیلویه و بویراحمد بررسی می کند
حال با توجه به موارد پیشگفت باید دید که سرپرست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر یزدان پناه که همواره تکیه به قانون و قانون مداری و صیانت از بیت المال را شعار خود قرار داده است جهت موارد مطرح شده چه پاسخ مستدل و قانونی داشته و یا لااقل چه اقدامی جهت اصلاح این موارد برخواهد داشت.
کد خبر: ۸۳۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 31 March 2020

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در حالی که این روزها کل کشور از نیروهای بهداشت و درمان گرفته تا بسیج و سپاه و نیروهای نظامی امدادی و همچنین نیروهای داوطلب و مردمی،اصناف،بازاریان و ... درگیر شرایط حاد کرونایی و مبازره منسجم با این بیماری کشنده می باشند اما در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که می بایست محور این فعالیت ها باشد دقیقا در همین شرایط خاص و بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی انتصابات و تغییرات مدیریتی در حوزه پیشگیری صورت گرفته و احتمالا خواهد گرفت که فارغ از منطقی بودن یا نبودن این تغییرات در این شرایط ویژه ،مطابق بررسی های صورت گرفته این انتصابات مخالف قوانین و بخشنامه های وزارتی بوده و بر خلاف آنچه که دانشگاه علوم پزشکی استان عنوان داشته که جهت بهتر شدن اوضاع مدیریت کرونایی بوده است ولی اینگونه احساس می شود بیشتر جهت راضی نگه داشتن افرادی خاص در بیرون از حوزه دانشگاه بوده است و احتمالاً نه تنها تاثیر مطلوبی در کنترل کرونا در استان نداشته بلکه باعث وقفه و سردرگمی در کنترل این بیماری منحوس شده است که آمار افزایشی بیماران کرونایی این روزهای استان حکایت از این واقعیت دارد.
در ذیل به بررسی موارد تخلف در این انتصابات می پردازیم:  
1. در شبکه بهداشت و درمان باشت اخیراً مدیر شبکه که پزشک و دارای سوابق قابل قبول مدیربتی نیز بوده است برکنار و یکی از نیروهای اداری شاغل در واحد کارگزینی دانشگاه جایگزین ایشان شده است که این انتصاب باعث بهت و حیرت دلسوزان نظام سلامت استان قرار گرفته که آیا یک نفر نیروی اداری که سوابق مدیریتی در حوزه شبکه بهداشت نیزنداشته است بهتر از یک پزشک با سابقه مدیریتی می توانسته است اوضاع را در این شرایط حاد بیماری مدیریت نماید ؟!و یا این انتصاب صرفا جهت راضی نگه داشتن فرد یا افراد خاصی اتفاق افتاده است ؟!
از طرفی مطابق نامه شماره 7217 مورخ 6/5/98 رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت در خصوص شرایط احراز مدیران شبکه بهداشت و درمان و همچنین تصویب نامه شماره579095 مورخ 1/4/1395 هیات وزیران (ماده 2) و مهم تر از همه دستورالعمل انتخاب ،انتصاب و تغییر مدیران  وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  مصوب 1385 که طی نامه شماره 1943 مورخ 17/12/1395 رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت مجدداً به دانشگاههای علوم پزشکی ابلاغ شده است (با توجه به بند 3 ماده 5 این دستورالعمل که سابقه کار و همچنین سابقه مدیریتی مرتبط را جهت انتصاب مدیران قید نموده است) انتصاب این عزیز در این پست مخالف قانون و لذا فاقد شرایط احراز این پست بوده است.
2. در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا نیز مدیر شبکه با سابقه حدود 7 سال مدیریت و آشنا به زیر و بم  و نقاط ضعف و تنگناهای روزهای کرونایی شهرستان را برکنار و مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای استان به جایگزینی ایشان انتخاب گردید که در این خصوص ذکر دو نکته ضروری می باشد.
اولاً آیا در این شرایط که استان 700 هزار نفری نیاز به مدیریت بیماریها در سطح استانی دارد  آیا ضروری بود که این جابجایی در این شرایط صورت بپذیرد و الان  بیش از چند روز است که مرکز مدیریت بیماریهای استان  ندارد و با تصمصم رئیس دانشگاه علوم پزشکی مدیر با تجربه مرکز مدیریت بیماریهای استان در شهرستان 40 هزار نفری دنا مشغول به خدمت گردیده است ،لذا به نظر می رسد مسولین دانشگاه علوم پزشکی و همچنین استاندار محترم به عنوان رئیس ستاد پیشگیری از کرونا در استان می بایست جواب قانع کننده ای برای اذهان عمومی استان داشته باشند که آیا بلاتکلیفی در مرکز مدیریت بیماریهای استان که در واقع مرکز ثقل پیشگیری از این بیماری منحوس می باشد در طی دو هفته گذشته که شاید به جرات بتوان گفت که طلایی ترین روزهای پیشگیری از این بیماری کشنده بوده است ظلم و خیانت به  آحاد مردم استان نبوده است و یا اینکه بی خیالی اصلا نیازی به همچین مدیریتی احساس نمی گردد!!!!!
دوماً ذکر این نکته ضروزی است که مطابق بخشنامه در بند1 فوق الذکر انتصاب این عزیز در پست مدیریت شبکه بهداشت و درمان دنا مخالف دستورات وزارتی و لذا فاقد شرایط احراز این پست بوده است.
3. در شبکه بهداشت و درمان بویراحمد نیز فردی با سابقه سالها مدیریت و کارشناسی در حوزه های مختلف بهداشت شهرستان و استان و عضو هیات علمی بهداشت دانشگاه  برکنار و پزشکی جوان و جدید الاستخدام و با سابقه کمتر از 6 ماه مدیریت و از اقوام سرپرست دانشگاه را به جایگزینی ایشان انتخاب نموده اند که در این خصوص ذکر جند نکته لازم به نظر می رسد:
1-مطابق تصویب نامه شماره579095 مورخ 1/4/1395  هیات وزیران(ماده 2) در انتصاب افراد در پست های مدیریتی می بایست فرد مورد نظر دارای سابقه قابل قبول و همچنین حداقل3 سابقه مدیریتی مرتبط با آن حوزه باشد که متاسفانه سرپرست کنونی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد فاقد این شرایط می باشد.
2- همانطور که در بند 1 نیز عنوان شده است مطابق دستورالعمل انتخاب ،انتصاب و تغییر مدیران  وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی  مصوب 1385 که طی نامه شماره 1943 مورخ 17/12/1395 رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت مجدداً نیز به دانشگاههای علوم پزشکی ابلاغ شده است (با توجه به بند 3 ماده 5 این دستورالعمل) ایشان می باید حداقل 6 سال سابقه کار مرتبط و دو سال سابقه مدیریت مرتبط داشته باشد که متاسفانه سرپرست کنونی این شرایط را نیز ندارد.
3-مطابق بند 4 نامه شماره 901 مورخ 21/9/1398 معاون محترم توسعه مدیربیت ،منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به  روسای دانشگاههاعلوم پزشکی سراسر کشور، جهت جلوگیری از شائبه ژن خوب و ..، انتصاب وابستگان و نزدیکان در پست های مدیریتی زیر مجموعه حتی با با داشتن شایستگی و شرایط احراز را مذموم خوانده و روسای دانشگاهها را از اینگونه انتصابات فامیلی منع کرده است ولی ظاهراً این بخشنامه هنوز به دست مسولین محترم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نرسیده است.!!!
4. ظاهراً در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد قرار هست افرادی را با ابلاغ انشایی در جایگاههایی مانند معاون و ... بکارگیرند که آن جایگاهها فاقد هرگونه  ساختار و تشکیلات مصوب در وزارت بهداشت و درمان می باشند و مطابق بند 1 نامه  شماره 901 مورخ 21/9/1398 معاون توسعه مدیریت،منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت و همچنین نامه های 1099 مورخ 17/10/1396 و 620 مورخ 11/7/1394  وزیر سابق بهداشت و درمان و همچنین نامه شماره و 1960 مورخ 31/6/94  معاون توسعه سابق وزارت بهداشت انتصاب افراد در جایگاههایی که فاقد پست سازمانی مصوب در تشکیلات سازمانی دانشگاهها می باشد اکیداَ ممنوع شده و در واقع پرداخت هرگونه وجهی به این افراد که بدون وجود پست سازمانی مصوب و صرفاً با ابلاغ انشایی در این قبیل جایگاهها به عنوان مدیر بکارگیری شده اند خلاف مقررات و جرم محسوب می گردد.
البته ظاهرا در این دانشگاه از سالهای قبل رسم بر این بوده و هست که جهت راضی نگه داشتن برخی ازافراد با نفوذ ابلاغ های انشایی و صد البته با  پرداخت مبالغ هنگفتی به عنوان حق مدیریت ،اضافه کار و کارانه صادر گردد.

حال با توجه به موارد پیشگفت باید دید که سرپرست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر یزدان پناه که همواره تکیه به قانون و قانون مداری و صیانت از بیت المال را شعار خود قرار داده است جهت موارد فوق الذکر چه پاسخ مستدل و قانونی داشته و یا  لااقل چه اقدامی جهت اصلاح این موارد انجام خواهد داد.    
از طرفی انتظار می رود که شخص استاندار محترم، سازمانهای نظارتی در استان و نیز سازمانهای و واحد های مرتبط در وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی نیز به این گونه انتصابات حاشیه ساز و خلاف قوانین و بخشنامه های صادره ورود و دستور بررسی های لازم در این خصوص و همچنین در خصوص موارد مشابه دیگر که از مدتها قبل نیز در دانشگاه علوم پزشکی وجود داشته و دارد که از حوصله این بحث خارج است را انجام و نسبت به اجرای قانون اقدام نمایند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۲
مندلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
دکتر محمد یزدانپاه درسال ۹۸ استخدام
درسال ۹۸ شد معاون مرکز بهداشت
بازهم درسال ۹۸شد رییس همه به سفارش رییس دانشگاه اخ سی پسر عموها اخ وبخت بیراحمد
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
اینها که همش نیست از زمان ایلامی ابلاغات فرمایشی و خلاف قانون زیاد صادر شده و علی رقم شعارهای یزدان پناه هم ادامه داد.
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
درود بر شما . لعنت خدا بر چپاول گران بیت المال و هدر دهندگان سرمایه ها و نخبه های انسانی استان و نشاندن نا لایقین بر مسند قدرت
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
تا کور وابی
دلش ایخا
حاج حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
در کل اقوام و نزدیکان دکتر یزدان پناه از صحنه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی محو نمی شوند بلکه از پستی به پست دیگر جابجا میشوند
مثلا از مدیر تحول اداری به ابلاغ رئیس دفتر معاون توسعه
امجد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
سرپرست دانشگاه هنوز ابلاغ رییسی دانشگاه رو نگرفته
ببینیم بعداز ابلاغ چ میخوادبکنه
البته نامشخصه ابلاغه رییسی روبگیره
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
یه عده ای دیگه از اقوا از رعیسی شبکه دنا به ........
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
در واقع پست زایی برای کل .........!!
فراز
|
Netherlands
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
ای وای
سرنوشت سلامتی و جان حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت یه شهرستان رو گذاشتن دست یه مبتدی که فرق خانه بهداشت و پایگاه بهداشت رو نمیدونه
کرونایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
اخ سی ای مملکت که کرونا تمام مردم را داره میکشه اونوقت فرمانده عملیات در حال تخلف و تعریف و تمجید از نماینده محبوب خود و معامله برای چند صباحی بیستر ماندن هست .


اگه بروید در سایت علم سنجی وزارت بهداشت بررسی کنید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از نظر شاخص علمی در سامانه علم سنجی ته تنها پایین ترین نمره را در بین تمامی روسای دانشگاه ها دارد بلکه در خود دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم نفر ۹۹ هست و شاخص علمی ایشان ۱ هست و در صورتی که در همین دانشگاه نیز اساتید با شاخص علمی بالای ۱۰ فراوان هستند.

اخه با این فرمانده میشه کرونا را کنترل کرد و هر روز تعداد داره بیشتر میشود.

واقعا نمایندگان حال حاضر استان با این انتخاب چه خیانتی به استان کردن
انشاالله که نمایندگان آینده این اشتباه را تکرار نکنند و شخصی کاملا علمی و کار بلد را بذارن رئیس دانشگاه به این مهمی
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
تازه اینجور که اطلاع دادن روابط عمومی در خیلی از واحدهای دانشگاه نیز فاقد پست سازمانی هست و متاسفانه کلیه واحد ها صرفه به خاطر نمایش کار روتین و عکس های یادگاری ایشان روسای واحد ها ابلاغ انشایی برای افرادی که اطلاعی از رسانه ندارند و یا قبلا در واحدهای تمیز کاری و ...کار می کردند صادر کردند و تاسف بیشتر اینکه در هیات رئیسه حق مدیریت نیز براشون مصوب کردن و مزایای مدیران را دریافت می دارن
خرمگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
جناب آقای مرادی در قسمتی از مرقومه حضرتعالی نوشتین که رییس قبلی دنا با سابقه ۷ ساله برکنار شد ، آخه عزیز دلم مگه قرار هست که هفتاد سال رییس باشه ، ایشون هر چه هنر داشت توی این ۷ سال نشون داد و با حفظ احترام پستی را که ۴ سال در اختیار ایشان بوده را ۳ سال هم بیشر خدمت کرد و دستشون هم درد نکنه و این پست در اختیار شخص با تجربه دیگه قرار داده شد .
دکتر محمد یزدان پناه از پزشکان خوب و فرزند شهید سردار یزدان پناه هستند که بیش از یکسال معاون مرکز بهداشت بویراحمد هستند و آشنا به تمام مسایل و فوت و فن اداری مرکز بهداشت شهرستان و تجربه چندین ساله در مدیریت مراکز بهداشتی و درمانی روستایی استان هستند و در این مدت یکماهه مدیریت ایشان بر مرکز بهداشت بویراحمد ، رتبه نخست کشوری ، تاکید میکنم رتبه نخست کشوری در در غربالگری و پایش افراد تحت پوشش شهرستان _ که ۴۵درصد استان هست_ در رابطه به بیماری کرونا را کسب کردند که همچین رتبه واقعا بی نظیر و بسیار قابل تقدیر میباشد و از سوی وزارت بهداشت در رسانه ملی هم مورد تقدیر قرار گرفت و این امر جز با درایت و همت دکتر یزدان پناه و تجربه و تخصص و همراهی و همدلی سایر نیروهای تحت امرشان میسر نمیشد .
ضمنا شما به عنوان یک فرد مومن و فرزند شهید انتظار میرود که پر و بال فرزندان شهدا باشید و ژن خوب آنها را به پدران عظیم الشان آنها نسبت دهید نه به مسئولینی که از قضای روزگار هم فامیل ایشان هستند ، مطمئن باشید هر رییس دانشگاهی باز هم در مسند ریاست بود باز هم ایشان را به عنوان رییس مرکز بهداشت بویراحمد انتخاب میکرد .
ضمنا جناب مهندس حسینی باتوجه به اتمام مدت ماموریت ایشان از دانشگاه بهبهان و ناخواسته مجبور به ترک صندلی مدیریت شدند.
مدیریت واحد بیماری های استان گرچه تا کنون توسط شخص خاصی اعلام نشده است ولی این به معنای ول کردن امور و پا در هوا بودن آن نیست و بهتر از پیش توسط دوستان و دلسوزان این مردم اداره و تجزیه و تحلیل و مدیریت میشود تا انشاالله رسما شخص مرد نظر معرفی و باز هم خوراک چند روزه سایت خبری حضرتعالی شود.
شهرستان باشت هم توسط پزشکی اداره میشد و حالا توسط دوست دیگر غیرپزشک اداره میشود که مورد طبع حضرتعالی نیست و نگران هستی که چرا پزشک نیست و در مقابل شهرستان بویراحمد توسط غیرپزشک اداره میشد و حالا توسط یک پزشک که باز هم مورد طبع حضرتعالی نیست ، من توصیه میکنم که حداقل یه سازی بزنید که خودتون بتوانید با آن برقصید و......خنده اش نگیرد . ضرب المثل ژاپنی میگوید دلم به حال پروانه ها میسوزد وقتی چراغ را خاموش میکنم و دلم به حال خفاشها، وقتی چراغ را روشن میکنم ، نمیشود کاری کرد و کسی نرنجید ، ولی بدان که ریاست دانشگاه فقط صحت و سلامت و تندرستی مردم و ارتقاء شاخصهای بهداشتی آنها هدف دیگر را دنبال نکرده و نخواهد کرد .
جناب دکتر پرویز یزدان پناه در این مدت کوتاه بدون وابستگی و تکیه بر هیچ شخص یا نماینده مجلس تمام هم و غم خود را جهت خدمت به هم استانی های خود و بالا بردن و ارتقا سلامت مردم و بهبود زندگی بهداشتی آنها و بدون هیچ غرور و نخوتی انجام داده و میدهد و تا کنون نه مسایل ایلی و طایفه ای و نه خط و باندی و نه سفارش نمایندگان و اشخاص بر انتخاب های ایشان کوچکترین تاثیری نداشته است ، مطمین باش که همین امر باعث شد که تاکنون حکم ریاست ایشان از سرپرستی دانشگاه تغییر نکند ، چرا که اگر تهدیدات فلان نماینده را اگر اجرا میکرد تاکنون حکم ایشان نه سرپرست بلکه ریاست دانشگاه بود و مطمئن باش که ایشان باز هم وامدار هیچکس نخواهد بود .
وافوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد
سوره غافر آیه ۴۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
واقعا دکتر یزدانپناه تغییراتی اساسی در دانشگاه علوم پزشکی ایجاد کرد و باید قدردان ایشان بود
فراموش نکردیم روزهایی را که نمایندگان و برخی افراد چه دخالت هایی در همه تصمیمات دانشگاه انجام می دادند
این انتقاد را هم باید به فال نیک گرفت و سعی در برطرف کردن موارد آن نمود
انتظار می رود دانشگاه علوم پزشکی با رفع نقایص با قدرت به کار خود ادامه دهد و کسی از نقد رنجش نداشته باشد
ولی مسئولین دانشگاه فعلا همه حواسشون به کرونا باشه
دکتر علی
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
هم جناب دکتر یزدان پناه رییس دانشگاه و هم دکتر یزدان پناه رییس مرکز بهداشت انسان هایی پاک متدین توانمند با اصالت حامی مردم هستند که دغدغه شان صرفا تامین سلامت مردم استان هست و هر دو عزیز اگه نمیدانید که البته میدانید شبانه روز در تلاش هستند موفق بوده و خواهند بود و سیاسیون کاری نخواهند کرد با این تخریب ها چونکه خداوند پشتیبان صالحین هست
م کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
به نام ایزد
با عرض سلام و خسته نباشید جا دارد از کلیه پرسنل محترم شبکه بهداشت و درمان استان و مدیریت توانمند ریس دانشگاه علوم پزشکی استان تقدریر و تشکر کرد که با تصمیم های درست و عاقلانه و بدون هیچ گونه خط گرایی و وابستگی به شخصی یا ژنی در انتخاب مدیران شایسته و لایق جا دارد بدانید که ابتدا تمامی نیروهای نیروهای خوبی هستند و در این شرایط کرونایی همه دست به دست هم دادند تا این ویروس مرگبار را کنترل کنند . در این موقعیت که الان میتوان دانشگاه علومپزشکی را صحنه جنگ با این ویروس سنگ تمام گذاشته با کمک تمام دستگاه ها و نهاد های اجرایی چنین چالش های بجز خیانت به مردم استان است که کسی رو نقض یا ضعیف و یا وابستگی و ژن خوب قلمداد کردن و تهمت زدن قرار دادن امروزه رسانه ها برای اتحاد باید همپای دیگر گروها اطلاع رسانی نماید و کمک یار مردم باشد .
در خصوص کلیه انتصابات دانشگاه فقط میتوام بگویم عملکرد ها را به جای نقض ها بیایید ببینید و بعد نقض کنید و تهمت بزنید .
کلیه مدیران گذشته قابل قبول بوده اند ولی اینک نیاز به نیروهای قدرتمند و تخصصی و توامند که توانستند رتبه استان ما رو در مقابله و پیشگیری از این ویروس در کشور اول کنند که مورد تقدیر و تشکر وزارت بهداشت قرار گرفته نشان از این انتخاب های درست دارد .
دکتر محمد یزدانپناه نیروی توانمند و تخصصی بود و با انتخاب جوانگرایی روح دوباره در جوانان مرکز بهداشت دمیده و توانستنده رتبه نخست استان را کسب کنند شهرستانی که خود ۴۵درصد استان است .
وی تنها مدیری بوده است که پا به پای همکاران دلشوز و انقلابی خود در خط اول مبارزه با کرونا شرکت داشته و سنگ تمام گذشته و همچون پدر شهیدش در این سنگر از جان خود گذشته است .
فرزندان شهدا باید همچون دکتر محمد یزدانپناه الگو باشند و راه پدرانشان را که جهاد است ادامه دهند
بچه هیاتی
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
کاش همه ی مسئولین مثل دکتر یزدان پناه رییس دانشگاه و رییس مرکز بهداشت توانمند و دلسوز بودند حتی تا جاییکه اطلاع دارم رییس مرکز بهداشت همون مخالفین سیاسی هم ازشون راضی هستند و از زمان ورود ایشان با شوق و انگیزه ی بیشتر از قبل دارن کار میکننن و درصد زیادی از سهم رتبه ی اول دانشگاه در کشور مربوط به عملکرد ایشان در بویراحمد هست
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
جناب م کشاورز که کامنت گذاشتی

این حرف شما یعنی چه که نقاط ضعف را نبینیم و نقد نکنیم؟!!!!
چطور ایشان در این به قول شرایط حاد کرونایی به جای تمرکز بر مبارزه بر این بیماری به فکر عزل و نصب های خودش و اجرای امورات دیکته شده بهش هست؟!

نمیشود با سو استفاده از موقعیت هر خطایی کرد و بعد رسانه ها را بکوبی و تهدید کنی که مثلا موقعیت حساسه و نقد نکنید!!
صداقت
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
با سلام
عملكرد خيلي خوب در سيستم هاي مديريتي اگر شعله اتش حب و بغض را فوران نكند جاي تعجب مي باشد.متن شما و سوابق گزاره هاي خبري سايت شما دليلي كافيست كه بر همگان ثابت هست از روي كينه و غرض دست به قلم برده اي.رتبه اول استان و مركز بهداشت بويراحمد در طرح بزرگ غربالگري توسط دكتر محمد يزدان پناه رييس متخصص و متعهد و پرتلاش و جهادي و پر انگيزه و مردم دار و مردم دوست و پاك دست و توانمند با سابقه چندين ساله رياست مركز بهداشت روستاهاي اطراف ياسوج و معاونت فني مركز بهداشت بويراحمد باعث شده كه الان امار مبتلايان يكصد و اندي هست.به و الله قسم اگر مديريت صحيح در كنترل كرونا نبود الان بايد چندين بيمارستان صحرايي توي ياسوج و بقيه شهر ها بود براي بستري بيماران.ياسوج باا طيف وسيعي از مسافران و هجوم مردم به بازار هاي شب عيد ميتوانست فاجعه اي تاريخي رخ بدهد ولي بسيار خوب كنترل شده هر چند عده اي كم لطفي كردند و رعايت نكردند.در ضمن رييس قبلي اقاي حسيني بودند كه كارشناس ارشد و هيئت علمي دانشگاه ازاد بهبهان بودند و ماموريتشان به پايان رسيد و بايد برميگشتند و بهترين گزينه رياست جايگزين ايشان بود.رييس مركز دنا هم كه بازنشسته شدند.از مديريت عالي جناب دكتر پرويز يزدان پناه در شبكه ملي در جلسه مديريت كرونا با حضور رييس جمهور از طرف وزير بهداشت قدرداني و تشكر گرديد.
پزشک شهرستان بو یراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
جناب دکتر یزدان پناه رئیس محترم مرکز بهداشت ویراحمد

..... که پشت سرهم داری کامنت های تعریف و تمجید ا...... میزاری
ایا گه این ژن خوب و ارتباط فامیلیت نبود الان این جایگاه وزین رو داشتی

خودت قزاوت کن چند نفر کارشناس و کارشناس ارشد و پزشک تو همون مرکز خودت چند سر و گردن از همه لحاظ چه سابقه مدیریتی ،چه آی کی یو چه توانمندی چه سابقه کاری از تو سرتر هستند؟!!

انصاف هم چیز خوبیست
مرتضی
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
دکتر یزدان پناهها را اجازه دهید به کارشان ادامه دهند گلستان خواهند کرد غرض ورزی سیاسیون کاری نخواهند کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
به نظر من ک ایشون بسیار مدیر خوب شایسته بود با درایت و توانا در حیطه کاری خود میباشد سوابق نشان دهنده مدیریت خوب نیست بلکه سطح اطلاعات فرد و توانایی اجرا مهم میباشد
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
ما از نزدیک شاهد تلاش بی‌وقفه دکتر محمد یزدان‌پناه برای مبارزه با گرونا هستیم.
در شرایطی ک اکثرا از معاینه و ویزیت بیماران مشکوک ب کرونا سرباز میزدند، ایشون ایثارگرانه و متعهدانه در تلاش بودند کمااینکه در سرپرستی مرکز بهداشت هم ایشون از هیج تلاشی فروگذاری نکردن و خوشبختانه استان ما با درایت همچین افرادی است ک در کنترل این ویروس پیش‌قراول سایر استان‌ها بوده‌است...لطفا اغراض شخصی رو در نوشتن خبرها دخالت ندین...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
چ اشکال داره ازنیروی جوان استفاده بشه،درمدیریت کارایی مهم است چه بسابسیاری ازافرادباسابقه که هیچ کارمهمی انجام نمیدهند،اقای دکتریزدان پناه بسیارمتشخص،کارآمد،نحوه برخورد بامراجعه کننده عالی وامیدوارم خدمات ارزنده وشایسته ای توسط ایشان انجام شود که مطمئناانجام میشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
واقعا دست اقایون یزدان پناه درد نکنه بعد دو سال دوندگی از زمان ایلامی در زمان دکتر یزدان پناه ریس محترم دانشگاه تونستم ب حقی ک ناحق شده بود برسم. بدور از هیچگونه اقوام گرایی ،،،واقعا لیاقت ریاستو دارن از نظر منی ک هیجایی پارتیه نداشتم. و اما ریاست محترم مرکز بهداشت واقعا عالی مهمتر از همه نحوه رفتارش با ارباب رجوعه لیاقت هر کسی تو زمانای سخت مشخص میشه شاید اینکه تازه ب ریاست مرکز بهداشت رسیده ولی تو همین مدت کم و شرایط سخت کرونا کوتاهیی نکرده و تمام تلاششو برا این مرکز و مراکز زی ربطش انجام داده و برازندگی این سمتو داره . واقعا خدا خیرشون بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
به نظر من آقای دکتر بسیار توانا ،مدیر،ومدبر هستند همیشه سابقه افراد نشان دهنده تجربه زیاد وموفق افراد نیست چه بسیار افرادی که سال ها سابقه کاری دارند اما به جای اینکه در میدان کار باشند ودر کنار مردم وبا مردم باشند فقط پشت میز نشستند وکاری نکردند
الف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
خدا وکیلی بزار ببینید اوضاع شهرمون با این نماینده بهتر نشد..الکی ذهن مردم رو به چیز الکی نبرین..مطمنم بهتر از نماینده قبل عمل خواهد کرد.پس حرف الکی نزنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
در پاسخ به ناشناس منظورتون از ایشون کدومشون هست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
به نظر من آقای دکتر بسیار توانا ،مدیر،ومدبر هستند همیشه سابقه افراد نشان دهنده تجربه زیاد وموفق افراد نیست چه بسیار افرادی که سال ها سابقه کاری دارند اما به جای اینکه در میدان کار باشند ودر کنار مردم وبا مردم باشند فقط پشت میز نشستند وکاری نکردند
پاسخ جناب خرمگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
جناب خرمگس و بقیه دوستانی که فکر میکنم همه یک نفر هستید
خیلی نمیخواد از خودتان الکی تعریف و تمجید کنید در متن به استناد قوانین و بخشنامه های بسیاری گفته اند که هر سه مورد این انتصابات خلاف قانون و بخشنامه بوده و ندیدم جایی گفته باشه که افراد جدید انسانهای بدی باشند و با اینکه به فرزندان شهدا بی احترامی کرده باشد. پس به جای این مرقومه های تمجید الکی ......بهتر است به اصل موضوع توجه نمایید و در اون مورد کامنت بگذارید.
کاک
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
این دو دکتر شریف در محضر خدا به نحو احسن بیش از وظیفه اشان دارند تلاش میکنند.
تو که هجمه ناجوان مردانه میکنی
خودت میدونی از سر دلسوزی انتقاد نمیکنی
چون خوب میدانی رئیس مرکز بویراحمد اندازه ده تا مدیر
از اون مدیرایی که مدنظر شماست داره کار میکنه.
از سر غرض ورزی حرف میزنی
وقتی مدیر دست پاک بر سر کار بیاد ناله خناسان بلند میشه
طبیعیه.
صداقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
در جواب كامنت پزشك شهرستان
اول اينكه شايستگي و توانايي شخص را به ژن خوب ربط نده. دوما اگه به اين ژن خوب هاي واقعي و اورجينال كه ميراث دار انقلاب هستند ميدان داده ميشد اين حال و روز ما نبود. و اينكه شايستگي اين جوان پرتلاش و متخصص و متعهد خيلي بالاتر از رياست مركز بهداشت هست. و در نهايت جناب پزشك شهرستان كه قضاوت را اشتباه مي نويسي اگه دوران مدرسه سختگيري ميكردن و بهت نمره الكي نميدادن الان اينجا از روي حب و بغض دست به قلم نمي شدي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
جالبه و خنده دار
اگه توجه کنید همه کامنت ها در تعریف و تمجید دکتر یزدان پناه از یه کانال داره میاد بالا.

مشک آن است که ببوید نه آنکه عطار بگوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
خخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
خخخخخخ
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
مدیر ،دوست و همکار گرامی که از اول صبح بلند شدی و پشت سر هم کامنت های تعریف و تمجید میزاری

لظفا به جای این کارها پاشو یه سر به مراکز های درمانی تحت پوشش بزن ببین چه کم و کسری دارن

مشک آن است که ببوید نه آنکه عطار بگوید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
اقای ناشناس. نه اینکه خبرهای مغرضانه ات از یک کانال بالا نمیاد. خود کرده را تدبیر نیست
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
اولا از زمانی که دکتر یزدان پناه سکان دار علوم پزشکی شد در این مدت کوتاه چنان تغییر و تحولاتی بوجود اورد که همه امیدوار شدند و روحی تازه به علوم پزشکی داد
دوما شما کجا بودید زمان استخدام های فله ای و با وحود تمام نشدن کار های و ناتمام بودن امکانات و تجهیزات بیمارستان شهید جلیل آقایان برای رای اوری بر طبل افتتاح بیمارستان کوبیدند تا بخشی از بودجه برگشت خورد
۳ انشاالله بعد از این بیماری شاهد تحولی بزرگ در بیمارستان شهدای گمنام و اداره برق و سایر ارگان ها خواهید بود به فکر این باشید که گندکاری هایی که در این مدت بوحود اوردیداید نماینده های پولکی شما و قلم های اجاره ای شما برای مردم روشن خواهد شد سونامی برچیدن نیروهای فاسد و پولکی شما به زود ی کلید خواهد خورد توسط سازمان بازرسی و ارگان های مربوطه
کرونایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
................یه جوری کامنت میگذارد که انگار چون فقط ..................... پس حق با خودش بوده و رعایت بخشنامه و قانون مربوط به سایر آحاد جامعه هست و ایشان فراقانونی هستند.
قانون برای همه هست
دوست دار طبيعت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
كامنت به نام كرونايي
با توجه به نام و همچنين محتواي پيامتان بنده اين احتمال را ميدم كه از تب بالايي برخوردار هستيد و پريشان گويي مي فرماييد
سیاستمدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
دانشگاه علوم پزشکی که از ابتدای............... شده بود ستاد انتخابات آقای خاص و در زمان انتخابات هم ا.......... نماینده تام الاختیار اقای خاص بود و با وعده ،تهدید و ................بعد از انتخابات هم شده دفتر مجازی نماینده منتخب و هر روز دارن از ایشان به نوعی تمجید می کنند.

راستی چه خبر از دو میلیاردی که نماینده منتخب برای دانشگاه آورد، چرا مثل بقیه شهرستانها فقط در حوزه انتخابیه خودش تقسیم نشد ،چرا مستندات واقعی این دریافتی را که بر اساس پیگیری ایشان باشد منتشر نکردند .و .....
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
الان وسط این بحران کرونا چه موقع نیرو عوض کردن بود.دکتر یزدانپناه دستپاچه شده و الان نمیدونه داره چکار کنه.کاش یکی جلوشو بگیره
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
آخ و بخت عسکر
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
جناب مرادی عزیز شما که رسانه ای مستقل هستین وخبر اختضاص اعتبار 7 میلیاردی کرونا با پیگیری نماینده گچساران را زدین . لطفا حالا پیگیری کند که برای افکار عمومی شفاف بشه این مبلغ چطور هزینه شد و سهم شهرستان های کوچکی نظیر چرام و لنده و بویژه چرام که به نسبت جمعیت آمار بالایی در ابتلای به کرونا داره چقدره؟

چرا تو این شهرستان ماسک استاندارد و دستکش و مواد ضد عفونی پیدا نمیشه خضوضا برای خانوادهایی که تست یک یا چند نفرشون مثبت اعلام شده سهمیه یا پک بهداشتی دریافت نکردن
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
حتما جناب دکتر محمد یزدانپناه لیاقتشو داشته که به این مقام رسیده و ایشالا که شاهد پیشرفت روز به روزش باشیم
یه کم منطقی فکر کنید بعد بیاین دنبال حاشیه بگردین
کور شود هرآنکس که نتوان دید
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
عجب!!!!
یعنی تو این مملکت هر کسی به مقامی رسیده بر اساس لیاقتش بوده!!
لیاقت چه کرو؟
نسبتت با رئیس باعث شده ره ۲۰ ساله رو چند ماهه بری
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
غصه نخور حتما تواناییش زیاده که سریع مدیر شده البته الانم تو این مدت کم مدیریتش بهترین مدیر شبکه بهداشت استان شده
فرهاد
|
Canada
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
خخخج
فرهاد
|
Canada
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
خود گویی و خود خندی ...‌‌‌‌‌ عجب هنرمندی!!
الف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
لطفا حسادت ورزیو بزارید کنار،بگذارید نیروهای جوان و جدید که اومدن خودشونو نشون بدن..سنگ جلو پا کسی نندازین..مطمن باشین که عملکرد نماینده جدید و کارگزارانش بهتر از نماینده قبل خواهد بود..بعدشم حسادت نورزید سیستم ایمنی بدنتون میاد پایین در ای اوضاع احوال کرونایی..خخخخ
گودرزی
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
واقعا باید تاسف خورد به حال این سایت که با انتشار این اکاذیب سعی بر کم رنگ کردن خدمات و تلاش های مسئولان دلسوز و حمایت از مسئولان دزد دارد . همه مردم آگاه و بیدارند که اشخاصی همانند دکتر پرویز یزدان پناه و دکتر محمد یزدان پناه مدیرانی توانمند، شایسته، دلسوز و پاکدست هستند و تلاشهای شبانه روزی آنها دال بر موضوع می باشد. درپایان دو خواهش دارم اولین خواهش اینکه مغرضانه و در دفاع از مسئولان بی کفایت و در جهت تخریب مسئولان دلسوز و توانمند هر مطلبی را درج نکنید و دومین خواهش اینکه با در نظر گرفتن بی طرفی کامنت ها را بگذارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
گودرزی جان من که مطلب را خوندم کذبی نمی بینم طبق اسناد گفته تخلف شده حالا اگه طبق بخشنامه ها تخلف نشده بگن آقا تخلف نشده
این هم سایت تابناک هست مثل این سایت های بچه بازی نیست که دل بخواهی هر کاری کنند
جوابیه یا توضیح که حق من و شما است بهش بدن شک نکن منتشرش می کنه
کذب چیه ! مگه توهین کرده ؟
عشایر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
باسلام و عرض ادب.
با آماری که امروز اعلام شده و مشخص شده که مربوط به دهم تا دوازدهم فروردین بوده واقعا جای هیچگونه دفاعی از دانشگاه علوم پزشکی نمونده، حداقل به کسانیکه در اون بازه زمانی ازشون تست گرفته شده بود اعلام میکردن وهشدار میدادن که مراقب باشند و یا مجددا ازشون تست میگرفتن.
جالب اینجاست که یکی از کسانیکه در همون موقع تست داده بود و نتیجه اش امروز اعلام شده در شهر لنده در داروخانه کار میکرده و در طول این مدت دارو و..... میداد دست مردم بدبخت فلک زده و بی حامی لنده.
خدا وکیلی جای هیچگونه دفاعی نمونده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار