سبز : علی‌رغم همکاری شهرداری و دیگر دستگاه‌های متولی برای حمل اجساد افرادی که براثر کرونا جان خود را از دست می‌دهند به آرامستان‌ها با مشکل مواجه هستیم.
کد خبر: ۸۳۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 26 March 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلامعباس سبز در برنامه زنده استودیو سلامت شبکه استانی دنا با تاکید بر اینکه مردم خطر کرونا را جدی گرفته و در خانه بمانند، گفت: افزایش بخش‌های بیماران کرونا در دستور کار بود که در همین راستا بیمارستان شهید جلیل به عنوان بیمارستان معین انتخاب و بیمارستان‌های دیگر استان به عنوان پشتیبان تعیین شدند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در شهرستان‌ها، بیمارستان‌های گچساران و دهدشت با ۳۰ تخت انتخاب شدند، ضمن اینکه درمانگاه‌های شبانه روزی برای کاهش بار مراجعه مردم به بیمارستان‌ها فعال و قرنطینه‌های خانگی در نظر گرفته شد که خدمات پزشکی به این افراد ارائه می‌شود.
وی با اشاره به حضور تیم‌های روانشناس و روانپزشک در بیمارستان‌های استان گفت: استفاده از تیم‌های روانشناس و روانپزشک کار ارزشمندی بود که تشکیل  و این افراد وارد صحنه شدند.
وی با تاکید بر خلوت شدن مطب دندانپزشکان با توجه به احتمال انتقال ویروس گفت: علی‌رغم همکاری شهرداری و دیگر دستگاه‌های متولی برای حمل اجساد افرادی که براثر کرونا جان خود را از دست می‌دهند به آرامستان‌ها با مشکل مواجه هستیم.
سبز در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: در بیمارستان شهید جلیل یاسوج چند تخت برای زنان تدارک دیده شد که باید پوشش داده شود،ضمن اینکه بخش ICU  بیمارستان شهید جلیل دارای ۱۴ تخت است که تلاش می‌شود ظرف روزهای آتی به ۲۸ تخت افزایش داده شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی به مردم توصیه کرد از رفت و آمدهای غیرضرور بپرهیزند همچنین مسوولان نظارت بیشتری بر توزیع ماسک و ژل‌های داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فخرالدین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
ماسک نیست، شما جایی رو بگید تو استان که ماسک باشه!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار