کد خبر: ۸۲۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ 28 February 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، وزیر بهداشت گفت: طبق مصوبات جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مدارس کل کشور تا روز دوشنبه به منظور پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا تعطیل است.
سعید نمکی گفت: از رهبر انقلاب، همکارانم در سراسر کشور و در نهایت از همه عزیزانی که در امر اطلاع رسانی به مردم تلاش می‌کنند، تشکر می کنم.
وی افزود: امروز جلسه ای برگزار شد که تصمیمات مهمی در آن گرفته شد.
نمکی گفت: هر چند در سراسر کشور اقدامات مهمی انجام داده ایم، اما هفته سختی را در پیش خواهیم داشت.
وزیر بهداشت گفت: براساس بررسی‌های انجام شده نیاز به تعطیلی مدارس کل کشور حس شد و به همین دلیل مدارس از فردا به مدت سه روز در کل کشور تعطیل خواهد بود.
سخنگوی وزارت بهداشت نیز گفت: تاکنون ۷۳ نفر از کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.
کیانوش جهانپور در مصاحبه خبری بعد از پنجمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور معاون اول رئیس جمهو در وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: از روز گذشته تا کنون ۱۴۳ نفر به تعداد مبتلایان ما در کشور اضافه شد و با احتساب این افراد جدید در مجموع ۳۸۸ نفر تا این لحظه ابتلا قطعی به کرونا در کشور داریم که از این میان ۷۳ نفر از مبتلایان بهبود یافته و ۳۴ نفر فوت کرده‌اند.
وی گفت: سن بستری مبتلایان در کشور به طور میانگین بیش از ۵۰ سال است و میانگین سنی فوت شدگان بالای ۶۰ سال گزارش شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از میان مبتلایان جدید ۶۴ نفر در تهران، ۲۵ نفر در گیلان، ۱۶ نفر در قم، ۱۰ نفر در اصفهان و بقیه در استان‌هایی نظیر مازندران، کردستان، آذربایجان شرقی، قزوین و اردبیل هستند.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در استان‌های درگیر کرونا با ابلاغ وزیر بهداشت مدارس تا ۳ روز دیگر تعطیل است.
کیانوش جهانپور افزود: درباره تعطیلی مدارس در ستاد کشوری مقابله با کرونا تصمیم گیری می‌شود، در حال حاضر پس از ابلاغ وزیر بهداشت مدارس تا روز دوشنبه تعطیل خواهد شد و بعد از آن در صورت نیاز درباره آن مجدداً تصمیم گیری می‌شود.
وی گفت: کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تا پایان هفته تعطیل هستند و بعد از آن هم براساس ارزیابی خطر تصمیم گیری‌های جدید اعلام خواهد شد.
آخرین وضعیت تعطیلی ادارات + فیلم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار