کد خبر: ۸۲۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 28 February 2020
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابتلای دو نفر در این استان به ویروس کرونا را رد کرد و می‌گوید: آزمایش یک نفر مثبت بوده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  سخنگوی ستاد اطلاع رسانی قرارگاه پیشگیری و کنترل کرونا ویروس جدید دیروز در یک مصاحبه تلویزیونی تعداد افراد مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد را دو نفر اعلام کرد که این خبر توسط معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی این استان رد شده است.
محمدمهدی بانشی به تسنیم گفت: از آزمایش‌های ارسال شده از تهران تنها ابتلای یک نفر در استان به ویروس کرونا تایید شده که این فرد هم اکنون در قرنطینه بوده و حال مساعدی دارد.
وی خاطرنشان کرد: فرد مبتلا به ویروس کرونا از دانشجویان هم استانی ساکن قم بوده که چند روز در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری بود و هم اکنون نیز در منزل تحت مراقبت است و حال عمومی وی رضایت‌بخش است.
بانشی با بیان اینکه هم اکنون 13 بیمار مشکوک به ویروس جدید کرونا در قرنطینه هستند، ادامه داد: آزمایش‌های مربوط به 6 بیمار مشکوک دیگر نیز به تهران ارسال شده و منتظر پاسخ هستیم.
وی ادامه داد: در صورت اعلام رسمی تعداد مبتلایان جدید از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموعه متولیان امر در استان نیز صادقانه موضوع را با مردم درمیان می‌گذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار