وزیر بهداشت در نامه‌ای به رهبر انقلاب:
وزیر بهداشت دقایقی پیش در پیامی خطاب به رهبر انقلاب گفت: امروز فرزندان و سربازان حضرتعالی بعنوان مدافعان سلامت در کنار مدافعان حرم و پیروان فرهنگ ایثار و جهاد می‌کوشند تا با لطف پروردگار هرچه زودتر خبر خوش مهار بیماری را به استحضار فرمانده خویش برسانند.
کد خبر: ۸۲۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱ 28 February 2020
وزیر بهداشت دقایقی پیش در پیامی خطاب به رهبر انقلاب گفت: امروز فرزندان و سربازان حضرتعالی بعنوان مدافعان سلامت در کنار مدافعان حرم و پیروان فرهنگ ایثار و جهاد می‌کوشند تا با لطف پروردگار هرچه زودتر خبر خوش مهار بیماری را به استحضار فرمانده خویش برسانند.

تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار رئیس فرهنگستان علوم پزشکی در پیامی از وزارت بهداشت و همکاران وزیر، پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست اندرکاران پزشکی کشور در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا تشکر کردند.

سعید نمکی، وزیر بهداشت هم دقایقی پیش در پیامی خطاب به رهبر انقلاب گفت: امروز فرزندان و سربازان حضرتعالی بعنوان مدافعان سلامت در کنار مدافعان حرم و پیروان فرهنگ ایثار و جهاد می‌کوشند تا با لطف پروردگار هرچه زودتر خبر خوش مهار بیماری را به استحضار فرمانده خویش برسانند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

حضرت  آیت ا… العظمی خامنه ای
مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)
با سلام و تقدیم  احترام

پیام امیدبخش، پدرانه، مهربانانه و سرشار از صفای حضرتعالی همکاران عزیزم را که در سراسر کشور ، شبانه‌روز و بی‌هراس دل به دریای بلا زده‌اند تا هموطنان نازنین گرفتار در گرداب بیماری نوپدید را برهانند سراپا شوق و امید و سپاس کرد و خستگی روز و شبهای نفس‌گیر و جانکاه را از جسم و جانشان زدود و این فرزند کوچک و سرباز خدمتگزارتان را بیش از پیش شرمسار محبت‌های بیکرانتان نمود.

امسال سربازان و افسران ارشد نظام سلامت با دل زدن به موج سیلاب‌های بهاری و جانفشانی در آنفلوانزای پائیزی، لحظه‌ای از کنار مردم و بیماران نیازمند دور نشدند و با تلاش بی‌وقفه در کاهش مرگ و میرها افتخاراتی بی‌بدیل آفریدند که سازمان‌های بین‌المللی را در اوج تحریم‌های ظالمانه شگفت‌زده کرد و این بار نیز شیرزنان و بزرگ‌مردان عرصه بهداشت و درمان جان برکف می‌روند تا با شکست هرچه زودتر بیماری افتخاری نو در تاریخ کشور عزیزمان بیافرینند و پیام محبت‌آمیز و دلگرم‌کننده حضرتعالی نفس تازه‌شان بخشید تا آهنگ گام‌های شتابانشان تندتر و زمان سلطه‌شان بر عامل بیماری‌زا کوتاه‌تر شود.

علیرغم رنجی که از رنجوری مردم می‌کشیم وفاق و همدلی ملی بین همه دستگاه‌های اجرائی، رسانه ملی، نیروهای مسلح، سازمانهای مردم‌نهاد و مردم عزیز کشورمان در کنار خدمتگزاران عرصه سلامت با شعار «کرونا را شکست می‌دهیم» نمایش بی‌بدیلی است که بی‌تردید با به زانو درآوردن هرچه زودتر بیماری، جهانیان را شگفت‌زده خواهد کرد.

امروز فرزندان و سربازان حضرتعالی بعنوان مدافعان سلامت در کنار مدافعان حرم و پیروان فرهنگ ایثار و جهاد می‌کوشند تا با لطف پروردگار هرچه زودتر خبر خوش مهار بیماری را به استحضار فرمانده خویش برسانند.

ان‌شاء الله دعای خیر حضرتعالی و مردم شریف و مومن در لیلهالرغائب، جهت دور شدن بیماری و بلا از جان مردم عزیز سرزمینمان و افزایش توان تلاشگران عرصه سلامت کارگشا خواهد بود.

طول عمر با برکت و تندرستی حضرتعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سعید نمکی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
انشاالله ،ماهم برای شما دعا می کنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار