مدیركل امور اقتصادی و دارایی كهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت سود سهام عدالت سال 1397 مشمولین استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۶ 28 February 2020
مدیركل امور اقتصادی و دارایی كهگیلویه و بویراحمد از پرداخت سود سهام عدالت سال 1397 مشمولین استانی خبر داد.
پرداخت سود سهام عدالت سال 1397 مشمولین استانی
تابناک کهگیلویه و بویراحمد-مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت سود سهام عدالت سال 1397 مشمولین استانی خبر داد.
 
غضنفر آرام گفت: سهام عدالت مربوط به 49 شرکت سرمایه پذیر می باشد که بر اساس مصوبات هیئت وزیران به مشمولین سهام عدالت واگذار شده است  و مشمولین سهام عدالت در مقاطع گذشته بر اساس مصوبات ستاد مرکزی توزیع سهام عدالت در 18 گروه تعیین گردیده اند و در حال حاضر بیش از 49 میلیون نفر مشمول سهام عدالت هستند که از این تعداد 553 هزار نفر مشمول در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشند که در سنوات گذشته ثبت نام نموده اند و سهام دار نهایی هستند.

وی بیان داشت: سهام عدالت شامل تمام افرادی می باشد که در زمان ثبت نام اولیه اسامی آنها در فرم جمع آوری اطلاعات تکمیل و ارسال گردیده و دعوتنامه سهام عدالت نیز برایشان صادر شده و فرایند ثبت نام آنها طی شده است و ارزش سهام عدالت مشمولین متفاوت بوده است که این تفاوت ناشی از تخفیفات اعطایی دولت به نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی می باشد.
آرام افزود: سود سهام عدالت به شماره شبای مشمولینی واریز میشود که  نسبت به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت اقدام کرده اند.

آرام مشمولین دریافت سود سهام عدالت را شامل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، مددجویان سازمان بهزیستی، روستائیان و عشایر، برخی کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری، ایثارگران، بیماران خاص، روزنامه نگاران، زنان سرپرست خانوار، طلاب فاقد شغل و گروههای عمومی از جمله زندانیان، کارگران ساختمانی، قالیبافان و .. برشمرد و بیان داشت: کسانی که برگ سهام یک میلیون تومانی دارند سود سالانه سهام آنها 205 هزار تومان و کسانی که برگ سهام زیر یک میلیون تومان دارند سود سالانه 109 هزار تومان دریافت میکنند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: سود سال 95 و 96 پرداخت گردیده و سود سال 97 از ابتدای اسفندماه در حال پرداخت می باشد و کسانی که برگ سهام دارند و سود به حساب آنها واریز نشده است به سامانه www.samanese.ir مراجعه نمایند.

آرام عمده مشکل مربوط به عدم پرداخت سود سهام عدالت را ناشی از مشکلات مربوط به شماره شبای بانکی مشمولین عنوان کرد و بیان داشت: شماره شبای بانکی حتما باید از بانکهای استان اخذ و در سامانه درج گردد و بر همین اساس هر فردی که برگ سهام دارد بر اساس شماره شبای ارائه شده، سود سهام مستقیما به حساب همان فرد واریز میشود.

وی تاکید کرد: تا اطلاع ثانوی هیچگونه ثبت نامی برای کسانی که برگ سهام ندارند صورت نمی پذیرد و پرداخت سود سهام عدالت هیچ ربطی به دریافت یارانه ماهیانه و یارانه معیشتی ندارد و به اقشار کم درآمد تعلق می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار