کد خبر: ۸۲۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ 26 February 2020
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: خانواده‌ها نگران یادگیری دانش‌آموزان نباشند، چرا که آموزش و پرورش تمام تلاش خود را می‌کند تا از بسترهای متعدد، کسری ساعات آموزشی را جبران کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس درباره جبران کسری آموزشی دانش‌آموزان به دلیل تعطیلات غیرمترقبه، اظهار کرد: خانواده‌ها نگران یادگیری دانش‌آموزان نباشند چرا که آموزش و پرورش تمام تلاش خود را می‌کند تا از بسترهای متعدد، کسری آموزشی را جبران کند.
وی با اشاره به ایجاد کارگروهی ویژه از حدود دو ماه پیش برای جبران کسری ساعات آموزشی دانش‌آموزان ادامه داد: در آن زمان دستورالعملی تهیه و به مدارس ارسال شد که چه کارهایی را می‌توانند برای جبران کسری ساعات آموزشی انجام دهند.
حکیم‌زاده اضافه کرد: در حال حاضر هم همان راهکارها و برنامه‌های مکملی که می‌تواند پیش‌بینی شود، مدنظر است و تمام تلاش خود را می‌کنیم که از همه ظرفیت‌های برون دستگاهی هم استفاده کنیم که یکی از این ظرفیت ها همکاری با شبکه آموزش صدا و سیماست. 
وی تصریح کرد: گروه‌های آموزشی در حال فعالیت هستند و مجموعه‌ای از راهکارها را برای جبران کسری ساعات آموزشی در حال آماده‌سازی دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار