کد خبر: ۸۲۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 26 February 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس؛ حشمت‌الله صمیمی‌دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا نرخ بلیط هواپیما و مسافرت از یاسوج به تهران و بلعکس همخوانی دارد که در پاسخ گفت: متاسفانه این قیمت روی سفرهای هوایی حتی کارکنان دولت و دستگاه‌ها نیز اثر گذاشته و بسیاری از دستگاه‌ها در مواقع ضروری هم نمی‌توانند با چنین قیمتی رفت و آمد کنند.
وی گفت: استانی که در حال گذر از مشکلات است و باید رو به سوی توسعه حرکت کند باید ویژه مورد توجه قرار گیرد و ما هم از مسوولان در مرکز انتظار داریم که نسبت به تعدیل این قیمت‌ها همکاری کنند.
عزیر فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در پاسخ به این سوال گفت: این نرخ توسط شرکت هواپیمایی ماهان تعیین شده و استان نمی تواند در مورد آن تصمیم‌گیری کند.
معاون عمرانی استاندار گفت: اما اگر مسافران تهران یاسوج و بالعکس بلیط هواپیما را پیش خرید کنند قیمت آن از 420 هزار تومان کمتر خواهد بود.
وی در ادامه گفت: یکی از مشکلات این است که پروازهای تهران یاسوج و بالعکس بیشتر اوقات با کمترین ظرفیت صورت می‌گیرد و همین عدم استقبال از پرواز هوایی موجب شده شرکت هواپیمایی قیمت را بالا ببرد در صورتی که از پروازها استقبال شود قیمت تا 300 هزار تومان هم کاهش خواهد یافت.
فیلی از تلاش‌های استاندار جهت راه‌اندازی روزانه پروازهای تهران یاسوج خبر داد و گفت: مسوولان استان بیکار ننشسته‌اند و دائم در تلاشند تا وضعیت بهتر شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
درود یادمه از بدو ورود و معارفه جناب کلانتری بعنوان استاندار هم همین مطلب را فرمودند اما زهی خیال باطل ... اقا پس چی شد این پرواز روزانه ات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار