کد خبر: ۸۲۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 26 February 2020
دادستان عمومی و انقلاب گچساران از دستگیری قاتل شب انتخابات در گچساران خبرداد
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امیر حمزه بازیار دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت :در ساعت حدود ۲ بامداد جمعه دوم اسفند ماه در کوی شهید حیدریان گچساران بر اثر تیراندازی فردی  با اسلحه کلاشینکیف  به خودرو سواری  یک خانم کشته شد.
وی افزود:  قاتل وهمراهانش با مشاهده خودروی پلاک اهواز در شهر دوگنبدان فکر می کنند که آنها برای شرکت در انتخابات و حمایت از یک کاندید خاص به گچساران آمده اند که پس از تعقیب خودرو مذکور نزد آن میروند و بین انها مشاجره لفظی رخ می دهد . در این هنگام قاتل برای ترساندن افراد با اسلحه کلاش اقدام به تیر اندازی می کند و تیر به یکی از سر نشینان خودرو برخورد می کند و جان می دهد.
دادستان گچساران بیان کرد:   با تلاش و پیگیری سربازان گمنام امام زمان ، همکاری نیروی انتظامی و دادستانی قاتل شناسایی ، دستگیر و اسلحه نیز ضبط شد.
بازیار گفت :چند نفر دیگر همراه قاتل بودند که آنها نیز دستگیر شدند، اما تیر اندازی توسط یک نفر انجام شده بود که قاتل به قتل اعتراف و روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
این چه انتخاباتیه که برایش آدم میکشند. آیا نفس یک انسان بالاتر است یا انتخابات؟ خدایا این چه جامعه اییست که ما داریم. لعنت بر انتخابات صوری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
ماهم‌تولیکک دوست نداشتیم ازخوزستان بیاند رای بدن‌کار بدی هم هست اما هرگز اجازه ندادیم کسی کتک بخورد یا خدای ناخاسته کشته شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
جناب لیککی هرچه خوزستانی بود اومدن به موحد رای دادن و رفتند. اتفاقا گفتند تا صبح تو لیکک دعوا بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار