کد خبر: ۸۲۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 25 February 2020
منتخب مردم بویراحمد و دنا گفت: استاندار نقش بی‌بدیلی در برگزاری سالم و کم هزینه انتخابات داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس یازدهم امروز در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه مردم استان با حضور 70 درصدی خود در انتخابات بار دیگر اصل وفاداری به نظام و انقلاب و آرمان‌‌های انقلاب و شهدا را نشان دادند اظهار کرد: بیش از هر چیز این حضور مایه فخر و مباهات است و باید قدردان چنین مردمی باشیم.
منتخب مردم بویراحمد و دنا ادامه داد: مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در همه میادین از مبارزات قبل از انقلاب گرفته تا دفاع مقدس و در همه مراحل از جمله در تنگناها و مشکلات برای حفظ و استمرار این شجره طیبه حضور حماسی و بصیرتمندانه داشته‌اند.
وی با قدردانی از همه مردم و مسوولان از جمله استاندار و معاون سیاسی و سایر دست اندرکاران انتخابات تصریح کرد: این دوره از انتخابات با درایت استاندار و مدیریت خوب ایشان یکی از بهترین دوره‌ها بودکه با کمترین هزینه انتخابات را پشت سر گذاشتیم.
روشنفکر افزود: باید این دستاورد بزرگ را پاس بداریم و در کنار مسوولان استان و همراه با مردم جهت توسعه و آبادانی شهر و دیارمان تلاش مضاعف کنیم چرا که هر چند کارهای بزرگی به برکت انقلاب در استان و شهرستان‌های بویراحمد و دنا انجام شده لیکن باید با کار جهادی به دنبال رفاه حداکثری مردم در همه عرصه‌ها باشیم.
وی گفت: دست همکاری و یاری به همه مردم چه آن‌هایی که به ما رأی دادند و چه آن‌هایی که دیگران را مد نظر داشتند و مسوولان و به ویژه استاندار جهادی و مردمی می‌دهم و برای رفع مشکلات این حوزه انتخابیه از همه توان، وقت و انرژی خود نهایت استفاده را خواهم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار