کد خبر: ۸۲۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 25 February 2020
رئیس مرکز بهداشتی درمانی چاروسا گفت:هیچ گونه مورد مشکوک یا مثبتی از ویروس کرونا در چاروسا پیدا نشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، داود روان رئیس مرکز بهداشتی درمانی قلعه رئیسی در خصوص بیماری کرنا در کشور عنوان کرد: تاکنون هیچ گونه مورد مشکوکی در خصوص کرونا در منطقه چاروسا شاهد نبودیم.
وی در خصوص شایعاتی در چاروسا در خصوص این بیماری هم تصریح کرد: در روزهای گذشته تنها یک مورد مشکوک که از شهر قم به منطقه سفر کرده بود داشتیم که خود خواستار آزمایش شد که پس از آزمایش هیچ گونه مشکلی یا مورد به ویروس کرونا نداشت.
روان با بیان اینکه مردم به شایعات توجه نکنند افزود: آمادگی کامل جهت هرگونه ارائه آزمایش و مبتلایان مشکوک هستیم و امیدواریم مردم به شایعات توجه نکنند و تنها از منابع رسمی پیگیری کنند.
رئیس مرکز بهداشتی و درمانی قلعه رئیسی در خصوص مشکل رادیولوژی قلعه رئیسی هم گفت: متاسفانه در هفته های گذشته این دستگاه دچار مشکلاتی شد و دچار کمبود مواد لازم شد که قول داده شد هر چه سریع تر مواد تحویل تا دستگاه راه اندازی شود.
وی در خصوص آزمایشات مرکز بهداشتی هم اشاره و یادآور شد: مواد این دستگاه ها طبق صحبت مرکز شهرستان خریداری شد که قول داده شد در اسرع وقت مشکل آن برطرف شود که امیدواریم با پیگیری مدیریت شهرستان هر چه سریع تر مشکلات آن برطرف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار