کد خبر: ۸۲۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 24 February 2020
منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس اولویت کاری خود را در مجلس آینده اعلام کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام سید محمد موحد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به این که از مجلس چهارم سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارم اظهار کرد: با قوانین مجلس و هر آن چه که وظیفه نمایندگی است آشنایی کامل و 20 ساله دارم.
وی با بیان این که توفیق حضور 20 ساله را تا قبل از این در مجلس شورای اسلامی داشته‌ام و باید خدا را به واسطه این اعتماد مردم و نظام در همه حال شاکر باشم افزود: هر چه دارم به برکت انقلاب و نظام است و تا آخرین لحظه زندگی در خط رهبری، ولایت، نظام و انقلاب و آرمان‌های شهدا می‌مانم و ذره‌ای از آن عدول نخواهم کرد.
نماینده اصولگرای 5 دوره مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که باسابقه‌ترین نماینده مجلس در دوره آینده چه دغدغه‌ای دارد و بیش از هر چیز به چه می‌اندیشد افزود: همه چیز از دفاع از کیان کشور گرفته تا حریم ولایت و مردم در اولویت قرار دارند اما اگر گوش به فرمان رهبری باشیم و فرمایشات معظم‌له در سال‌های اخیر را خوب تجزیه و تحلیل کنیم اکنون به جز معیشت مردم و اشتغال جوانان هیچ چیز دیگری در اولویت نیست.
باسابقه‌ترین منتخب مردم ادامه داد: در یک کلام می‌گویم؛ معیشت، معیشت و معیشت مردم و بیکاری جوانان تنها چیزی است که فکر مرا در این سال‌ها مشغول کرده و بیش از هر چیز به این دو موضوع می‌اندیشم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
جناب موحد مطمئن باش با خریداری آرا مردم فقیر مناطق چهار شهرستان ره به جایی نمی بری و همه می دانند برای گرفتن انتقام آمدی و انتقام خودت را گرفتی.کل ادارات و نهادها هم با تو بودند. کرونا بگیری بهتره تا با خریداری رای بری مجلس... آخه این چه انتخاباتیست که با پول و پول و پول قبول بشی... و خطاب به لیدرها و بعضی از حامیان خیانتکار حاج عدل هاشمی : هر یار اهل نیرنگ هر دوست اهل حیله / با پشت خورده خنجر موندم تو این قبیله ...
ناشناس
|
France
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
با پول قلابی سر مردم بیچاره را شیره مالید .خدا ازش نگذره کسی که با تقلب و رای خریدنی با سرنوشت مردم بدبخت برای رسیدن به مقاصد شومش بازی میکنه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار