مردم در طول چهار دهه اخیر که از انقلاب گذشته نشان داده اند با هیچ جریان وگروهی عقد واخوت نبسته اند و همیشه پای انقلاب و آرمانهای بلند آن که حاصل خون شهیدان و رهبری های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است ایستاده اند .
کد خبر: ۸۲۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 24 February 2020
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید ولی موسوی ،انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با همه فرازنشیبهایش با اعلام قطعی نتایج آراء در همه حوزه های انتخابیه به پایان رسید و راه یافتگان به مجلس یازدهم با حضور پرشورو بانشاط مردم مشخص شدند که بعد از تایید صحت انتخابات توسط شورای محترم نگهبان مجلس جدید در هفتم خردادماه سال آینده کار خویش را رسما آغاز خواهد کرد.
انتخابات این دوره که درهمه حوزه ها به گفته سخنگوی شورای نگهبان رقابتی بود و همه گرایشها در معرض انتخاب مردم قرار داشتند نتایج آن حاوی پیامهای مهمی بود که لازم است در فضاهای علمی و رسانه ای پیام مهم انتخاب مردم تبیین و برنامه ریزی های لازم برای تحقق مطالبات واقعی مردم انجام گیرد.
مردم در طول چهار دهه اخیر که از انقلاب گذشته نشان داده اند با هیچ جریان وگروهی عقد واخوت نبسته اند و همیشه پای انقلاب و آرمانهای بلند آن که حاصل خون شهیدان و رهبری های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است ایستاده اند واز توطئه های دشمنان در تحریم های اقتصادی نیز راه مقاومت را برگزیده اند.
در اقصی نقاط ایران عزیز بالاخص در پایتخت کشور عزیزمان مردم با انتخاب نمایندگان اصولگرا و مستقل به تغییر رای دادند و با این انتخاب نارضایتی خویش را از عملکرد دیگر نمایندگان طیف مقابل اعلام کردند.
مردم در نظام اسلامی پایه های قدرت محسوب می شوند و در فرآیند انتقال قدرت همیشه مشارکت جدی دارند امید می رود که مجلس جدید رسالت خود را در میثاق با ملت به خوبی به اثبات برساند و نشان دهد که در راه کاهش آلام و دردهای مردم و مطالبات واقعی آنان دچار روز مرگی نخواهد شد .
نمایندگان مجلس یازدهم باید با وضع قوانین مناسب و آسیب شناسی وضع موجود نشان دهند که دغدغه های مردم در حوزه های مختلف را خوب می شناسند وبرای آنها به خوبی ریل گذاری می کنند تا قطار حرکت توسعه و آبادانی شتاب بیشتری بگیرد.
خوشبختانه به گفته وزیرکشور استان کهگیلویه وبویراحمد با مشارکت 71 درصدی بیشترین مشارکت را در سطح کشور از آن خود کرد.
مردم همیشه نشان داده اند که قدردان مسئولان خودم خود هستند و همیشه بهترین انتخاب را انجام می دهند.
در سطح شهرستانهای بویراحمد ودنا مهدی روشنفکر با اختلاف آرای 25 هزار نفری با نفر دوم مورد اقبال مردم این دیار قرار گرفت.
 در سطح شهرستانهای باشت وگچساران غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی با اختلاف 17 هزار نفری از نفر دوم و در حوزه کهگیلویه بزرگ نیز سید محمد موحد با اختلاف 30 هزار نفری از نفر دوم گوی سبقت را از رقبا ربودند و مورد اعتماد مردم قرار گرفتند که چنین اختلافهای در رای نفر اول و دوم نیز قابل تامل است.
یکی از برکات نظام اسلامی حق تعیین سرنوشت است که با رای مستقیم مردم مسئولان خویش را در عالی ترین سطوح برمی گزینند.
مردمی که علی رغم مشکلات فراوان اقتصادی پای صندوق های رای رفتند و با شور و شوق وصف ناپذیر نمایندگانی را انتخاب کردند و امید دارند که آنها بتوانند در بستر رفاه اجتماعی و توسعه بیش از گذشته موثر مواقع شوند.
مردم با حضور در میدان انتخابات وظیفه خویش را به خوبی انجام دادند و اکنون نوبت مسئولان است تا ضمن پایبندی به شعارها و وعده های انتخاباتی مسیر فردایی روشن را برای جوانان خوب این مرزبوم رقم بزنند.
مردم در استان کهگیلویه بویراحمد با انتخاب دو نماینده جدید در شهرستانهای بویراحمد ودنا و کهگیلویه بزرگ در کنار نماینده فعلی و تلاشگر شهرستان گچساران و باشت حماسه ای بی بدیل خلق کردند . حماسه ای از جنس تغییر در رویکردها و برنامه ها که قطعا انتخاب مردم را باید به فال نیک گرفت.
امیدواریم که نمایندگان مجلس یازدهم درسراسر کشور که در خانه ملت گرد هم می آیند باهمدلی و همگرایی به رسالت و وظایف خویش درقانون گذاری و نظارت به خوبی عمل نمایندوبا تعامل با دولت مسیر خدمتگذاری به مردم را سرعت ببخشند.
مبارزه با فساد و پارتی بازی ،تبعیض ، نگاههای غیر عادلانه در ارائه خدمات ، شایسته سالاری در انتخاب مدیران و توجه به فارغ التحصیلان و جوانان در عرصه های مختلف باید بیش از پیش مورد مورد توجه مسئولان قرار گیرد .
بحث اقتصاد و معیشت مهم‌ترین دغدغه مردم است باید از هم اکنون بحث اجرای طرح‌هایی برای مقابله با فساد و به خصوص بهبود وضعیت معیشتی مردم در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.
نمایندگان راه یافته که بزودی بر کرسی های سبز بهارستان با رای مردم تکیه می زنند نیز باید همیشه ودر همه حال به یاد مردم و رفع مشکلات و نابسامانیهای اقتصادی آنان باشند و بدانند که اعمال ورفتار وموضع گیریهای آنان همیشه در معرض قضاوت مردم قرار می گیرد.
امید می رود که نمایندگان در اقصی نقاط کشور که در تبلیغات انتخاباتی چهره به چهره با مردم ارتباط برقرار کردند ومطالبات آنان را شنیدند از مردم فاصله نگیرند و صدای رسای مردم در مجلس باشند و برای آنان سفیری خوب و موکلی ارزشمند برای جامعه عمل پوشیدن به شعارهای خویش در مبارزه بی امان با تبعیض و بی عدالتی باشند. 
حفظ وحدت و انسجام ایجاد شده بین آحاد مردم در شهرها و روستاهای کشور نیز باید مورد توجه نمایندگان جدید قرار بگیرد و بعد از رقابتهای انتخاباتی رفاقتها را آغاز کنند و خود را نماینده همه مردم بدانند نه طیف وجریان خاصی که به وی رای دادند.
حضور ومشارکت مردم در انتخابات پشتوانه ای عظیم برای انقلاب و آن را بیمه و مردم را به آینده نظام اسلامی امیدوارتر می کند .
انشاالله که نمایندگان جدید با قدرشناسی ازحضور مردم ، همه لحظات و فرصتهای دوران مسئولیت خود را وقف پیگیری مطالبات مردم نمایند وبدانند که فرصتها به تعبیر مولا علی (ع) همچون ابر بهاری می گذرد و سرمایه اعتماد مردم، که به حق یک امانت الهی است را قدر بدانند.
در پایان ضمن تمجید و تشکر از حضور حماسه ساز مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسامی که انسجام ملی را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که در راستای ترسیم آینده ای زیباتر برای کشور عزیزمان عزمی خلل ناپذیر دارند ودست در دست هم نغمه اتحاد و وحدت را سرودند،  برای نمایندگان منتخبشان در هر سه حوزه انتخابیه در مجلس یازدهم آرزوی موفقیت و سربلندی می نمایم و این اعتماد مردم را به آنان تبریک می گویم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار