کد خبر: ۸۲۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵ 21 February 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ستاد انتخاباتی پروین دانشور با صدور  پروینآخرین خانمبیانیه انتخاباتی خود نوشت ؛ دانشور، اولین زن داوطلب نمایندگی مجلس در تاریخ کهگیلویه بزرگ، پیگیر حقوق تضییع شده خود ناشی از اشغال فرصت تبلیغات در عصر چهارشنبه لیکک بهمئی شده است. واکنش ها به این اقدام وی از برچسب «فتنه گری» تا تشویق شجاعت متفاوت بوده است و اکنون ستاد این بانوی کاندیدا، از عبارت «دزدیده شدن» برای توصیف ظلمی که بر او رفته، استفاده کرده است.
متن آخرین بیانیه ستاد پروین دانشور که تنها دقایقی پیش صادر شد، چنین است:
مردم شریف کهگیلویه بزرگ
جهت شفاف سازی و کمک به جلوگیری از رونق شایعات بی اساس، به اطلاع می رساند که ساعاتی پیش شکایت از دزدیده شدن فرصت تبلیغات خانم پروین دانشور در لیکک بهمئی را مطابق ماده 68 قانون انتخابات، تقدیم هیات اجرایی کردیم و پیگیری ها تا حداکثر ظرفیت قانونی از جمله مراجعه به شورای محترم نگهبان ادامه خواهد داشت.
ستاد خانم دانشور حسن اجرای مقررات و جلب احترام به حقوق قانونی را پیگیری می کند. واکنش جدی به قانون شکنی های آشکار، بر اساس همان عهد نخستین است که پروین دانشور هرگز با تضییع حق الناس همراهی نخواهد کرد.
ما با انحصار و مهندسی میدان انتخابات برای کاندیدای خاص به شدت مخالفیم. ما تضییع حقوق شهروندی را خیانت در امانت می دانیم. ما دلسوزانه نسبت به پیامدهای تشکیک در بی طرفی مجریان انتخابات، هشدار می دهیم. ما با دلگرمی به پناهگاه قانون، در برابر تهدید و تطمیع ها مقاومت کرده ایم و عقب نخواهیم نشست. ضمن دعوت دیگران به آرامش، اخلاق و احترام به قانون، یادآوری می کنیم که هر معترضی فتنه گر نیست، رد صلاحیت کاندیدای متخلف هرگز در ید اختیار ما نبود و نیست و انتشار شایعات در اینباره از محصولات «سیاستورزی بوقی کهگیلویه» است و هیچ ارتباطی با اعضای ستاد یگانه زن کاندیدای مجلس کهگیلویه بزرگ ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار