کد خبر: ۸۲۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱ 20 February 2020
با نزدیک شدن به ساعات پایانی تبیلغات انتخاباتی، ستادهای داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم آخرین بیانیه ها و فعالیت های تبلیغاتی خود را انجام می دهند.
خانم پروین دانشور که در این دوره از انتخابات مجلس حوزه کهگیلویه، به عنوان اولین زن تاریخ کهگیلویه مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت، طی بیانیه ای ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات 2 اسفندماه، یادآوری کرد که سودای پیروزی در سر ندارد و رای به نام خود را، رای به گفتمان نوبت زنان می داند؛ به این امید که در آینده زنان بیشتری از کهگیلویه بزرگ جسارت کاندیداتوری از خود نشان دهند.
در بخشی این بیانیه چنین آمده است:
مردم شریف کهگیلویه بزرگ!
گفتمان نوبت زنان قائم به فرد نیست. این فرصتی است برای آغاز تغییر و اگر این گفتمان نتواند به تشویق مشارکت زنان و ترغیب دیگر زنان نخبه و توانای منطقه کمک کند، خود به یک تهدید مبدل می شود. دعوت به «رای فرهنگی» در یک میدان رقابت سیاسی کمی نامعمول به نظر می رسد اما بی هیچ شک و تردیدی می توان پذیرفت که تبعیض جنسیتی حتی طی برسمیت شناختن حق کاندیداتوری انتخابات مجلس، ناشی از عقب ماندگی دیدگاه های فرهنگی و سنت های جنسیتی رایج در این منطقه است.
دلسوزان امیدوار به فردا!
فارغ از هر رنگ و سلیقه سیاسی، برای توسعه فرهنگی و اقتصادی این منطقه رنجور، به همت شما نیازمندیم تا با کمک یکدیگر میدان انتخابات را به گونه ای سامان دهیم که در آینده هیچ زنی نگران نگاه تحقیر آمیز به شرکت زنان در رقابت های انتخابات مجلس نباشد. در این انتخابات رای به گفتمان نوبت زنان، رای به فرد نیست و به اول شدن هم منجر نخواهد شد اما باعث می شود که جرات و شجاعت دیگر زنان نخبه جهت خروج از انزوا و مطالبه فرصت های برابر زن و مرد تقویت شود.
بدینوسیله ستاد انتخاباتی پروین دانشور، همه مردم را به شرکت در انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی و حضور پای صندوق های رای فرا می خواند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار