کد خبر: ۸۲۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 19 February 2020
فرماندار گچساران گفت: بر اساس برآورد جمعیت گچساران و باشت، بیش از ۱۱۵ هزارو ۵۰۰ نفر در این شهرستان ها واجد شرایط شرکت در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی هستند. علی خوان پایه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از واجدین شرکت در انتخابات  ۹۸ هزارو ۴۰۰ نفر در گچساران و ۱۷ هزارو ۱۰۰ نفر در باشت هستند.
وی بیان کرد: ۱۵۱ شعبه اخذ رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۰۵ مورد در گچساران و ۴۶ شعب در باشت است.
خوان پایه ابراز کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نظر گرفته شده‌ است.
وی ادامه داد: نیروها و عوامل اجرایی به‌کار گرفته شده برای شعبه‌های اخذ رای آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.
خوان پایه تصریح کرد: واجدان شرایط در ۲ اسفند می توانند با ارائه شناسنامه و کد ملی، برگ تعرفه اخذ و رای خود را به صندوق بیندازد.
وی اظهار داشت: صندوق های آرا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عصر پنجشنبه به نمایندگان فرماندار و عوامل اجرایی  در گچساران تحویل داده می شود.
فرماندار گچساران گفت: اطمینان بخشیدن به مردم از روند برگزاری صحیح و قانونی انتخابات یکی از وظایف مهم خبرنگاران است.
وی ابراز کرد: رسانه ها در تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه و همچنین انسجام و وحدت ملی بویژه در ایام منتهی به انتخابات تلاش کنند.
خوان پایه افزود: امت اسلامی همواره با آزادی کامل در تعیین سرنوشت خود نقش دارند و برگزاری انتخابات سالم و شفاف بیانگر این مشارکت همگانی است.
۹ نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در رقابت برای کسب یک کرسی بهارستان حضور داشتند که با کناره گیری یک نامزد شمار داوطلبان این حوزه انتخابیه به هشت نفر رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار