به اضافه سوابق درخشان:
حاج مجید رضا فولادی دارای رزومه درخشان ملی و بین الملی است از جمله (دبیر ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در سال 1396 در استان مازندران) ، (بازرس ویژه رسیدگی به تخلفات پرونده های نفتی) ، (کارمند رسمی نهاد ریاست جمهوری در دولت وقت احمدی نژاد از سال 1385 ) ، (رئیس اداره ارتباطات مردمی ریاست جمهوری) ، (معاون اداره کل سفرهای استانی ریاست جمهوری) ، (معاون هماهنگی قوای سه گانه ارتباطات مردمی) .
کد خبر: ۸۲۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸ 18 February 2020

به گزارش تابناک مازندران؛ مجید رضا فولادی یکی از کاندیدهای انتخابات مجلس یازدهم در شهرستان ساری می باشد که باتوجه به رزومه درخشان خود و مردمی بودن با کارنامه مثبت یکی از بختهای مسلم حضور در مجلس یازدهم می باشد .

 بر اساس این گزارش ، ولایت مداری مهمترین حسن این کاندیدای مجلس شورای اسلامی می باشد . در سالی که رهبر فرزانه انقلاب از بابت جریان نفوذ بارها هشدار داده اند باید هشیار باشیم نماینده های امتحان پس داده همچون  حجت الاسلام مجید رضا فولادی به بهارستان راه یابند .

دبیر ستاد انتخاباتیآیت الله رئیسی کاندیدای مجلس ساری شد
 

 

حجت الاسلام مجید رضا فولادی در سال 1352 در شهرستان میاندرود روستای ماکران در یک خانواده مذهبی و روستایی به دنیا آمد. پدر ایشان اصالتاً متعلق به منطقه چهاردانگه از روستای فولاد محله بودند که بیش از 7 دهه قبل به روستای ماکران مهاجرت کرده و در این منطقه سکنی گزیدند. حجت الاسلام فولادی به همراه 7 برادر و خواهر در کانون گرم و ساده و مهربان خانواده با تربیتی مذهبی رشد کردند.
پدر ایشان در دوران قبل انقلاب حرفه و پیشه کارگری داشتند و در شرایط سخت و مشقت باری روزگار سپری میشد. در دوران قبل از انقلاب و بعد انقلاب پدر ایشان همواره نقش فعال و عدالتخواه داشتند و در دوران جنگ نقش به سزایی در پشتیبانی 8سال دفاع مقدس . گره گشایی از حقوق مردم باشند.
حجت الاسلام مجید رضا فولادی در سن 7سالگی به مدرسه البرز در روستای ماکران رفتند که این مدرسه بعد از شهادت برادر ایشان به احترام آن شهید بزرگوار به مدرسه شهید فولادی تغییر نام پیدا کرد.
دوران راهنمایی ایشان در مدرسه شهید عیسی پور سپری شد که شهید گرانقدر همرزم برادر شهید ایشان در جبهه های حق علیه باطل بودند.
از دوران ابتدایی شخصیت فعال و پویا و پرتحرک داشتند و دارای هوش و ذکاوت بالا بودند و در دوره ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان فعالیتهای فرهنگی و ورزشی و هنری زیاد داشتند.
تشکیل گروه تئاتر و گروه سرود و تواشیح و در دوره دبیرستان گروه ورزشی از فعالیتهای ایشان بود. همچنین یک کتابخانه قدیمی در روستای ماکران وجود داشت که ایشان آن کتابخانه را به نام کتابخانه شهید مطهری فعال کرده و با کمک بچه های روستا، کلاس تقویتی درسی و آموزشی در دوره های مختلف را در کتابخانه برگزار میکردند.
در سال 1372 در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر قبول شده و فعالیت های فراتر از شهرستان و استان خود را با رویکرد سیاسی و فرهنگی و ورزشی آغاز کردند که بخشی از این رویکردها نقد و بررسی عملکرد و شخصیت ها و مسئولین بود که با ارتباط و شفر به تهران و قم دیدار با مسئولین عالی کشور و علما و مراجع قم را آغاز کردند. در دوران دانشجویی، عضو جنبش عدالتخواهی با رویکرد اصلاح ساختار و بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه بودند.
در همین مقطع در دوران دانشگاه فعالیتهای ترویجی روستایی آموزشی را با همکاری جهاد کشاورزی استان آغاز کرده و در بخش توسعهو تعالی مشاغل خانگی تلاش فراوان داشتند، طوریکه به عنوان مسئول نمونه کتابخانه ترویجی و روستایی کشور انتخاب شدند.
بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه، به دلیل علاقمندی به مباحث سیاسی و اجتماعی و فرهنگی در تراز تمدن انقلاب به شهر قم عزیمت نموده و در حوزه علمیه قم، مدرسه حضرت معصومه علیها السلام وارد شدند و ضمن درس طلبگی به عنوان کارشناس فرهنگی و سیاسی به مدت 5سال و اندی در جامعه مدرسین در معیت بزرگان و علما فعالیت داشتند.
همچنین در مرکز بسیج طلاب تیپ تبلیغی رزمی امام جعفر صادق در فعالیتهای فرهنگی و سیاسی و ورزشی مشارکت فعال داشتند.
با وقوع حادثه زازله کرمان و مناطقی همچون هود کن در زیاد کرمان که با تخریب صددرصد متأسفانه به آن مناطق رسیدگی و توجه نمی شد به همراه جمعی از طلاب حوزه حضرت معصومه با تدارکات کامل پزشکی و لوازم و ادوات پخت و پز و غیره به یاری مردم آن مناطق رفتند و به مدت 20 روز در آن جا مستقر و فعالیتهای وسیع و گسترده ای در جهت کمک و بازسازی به مردم آن مناطق داشتند که این خود زمینه شکل گیری ستاد خیریه جهادی بقیت الله اعظم را فراهم آورد.
این ستاد از آم زمان تاکنون به مدت 19 سال ادامه فعالیت داده و در استان های محروم کشور خاصه مناطق کَپَرنشین همجون عنبرآباد فعالیت دارند. در آخرین برنامه در زمان وقوع سیل پلدختر این ستاد خیریه با کمک طلاب داوطلب نقش به سزایی در بازسازی و کمک به مردم آن منطقه داشتند.
در سال 1382 روزنامه کیهان نگاهی به فعالیتها و حضور پررنگ همین ستاد خیریه و اعضا فعال آن داشت که مورد توجه شهردار وقت تهران آقای احمدی نژاد قرار گرفت و در دیداری با ایشان بنای همکاری ستاد خیریه با شهرداری تهران در مناطق محروم گذاشته شد.
این همکاری تا سال 1384 ادامه داشت. در سال 1384 با شروع انتخابات ریاست جمهوری و نامزدی آقای احمدی نژاد ستاد طلاب قم از ایشان حمایت نمودند و بعد از انتخاب شدن ایشان در سال 1384 به عنوان رئیس جمهور به خاطر تفکرات جهادی و مردمی ایشان در سال 1385 به عنوان معاون اداره کل سفرهای استانی منصوب شدند و در ادامه در سال 1391 به عنوان مدیر هماهنگی قوای سه گانه در ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری منصوب و فعالیت پررنگ داشتند.
همچنین در همان سال به عنوان بازرس اداره کل بازرسی و نظارت و ارزیابی عملکرد منصوب و تا سال 1394 در این سمت ادامه فعالیت دادند.
بعد از اتمام دولت آقای احمدی نژاد و با روی کار آمدن دولت آقای روحانی، به دلیل همسو نبودن نگرش و تفکرات و اهداف و برنامه های ایشان، ادامه همکاری میسر نبود و در سال 1394 با توجه به اعلام نیاز و علاقه مندی به فعالیت در عرصه های بین الملی به عنوان مدیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از زیرمجموعه های دفتر مقام معظم رهبری مأمور به خدمت شدند که تاکنون فعالیت و خدمت داشته و دارند. همچنین ایشان علاقه فراوانی به ورزش و هنر و حمایت از ورزشکاران و هنرمندان داشته و خود ایشان از سال 1380 تا کنون یک تیم ورزشی فوتبال به نام البرز در گروه سنی نوجوان و جوانان در روستای ماکران راه اندازی نمودند که تاکنون ادامه فعالیت دارد.

• حاج مجید رضا فولادی دارای رزومه درخشان ملی و بین الملی است:
دبیر ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در سال 1396 در استان مازندران -
بازرس ویژه رسیدگی به تخلفات پرونده های نفتی-
کارمند رسمی نهاد ریاست جمهوری در دولت وقت احمدی نژاد از سال 1385-
رئیس اداره ارتباطات مردمی ریاست جمهوری-
-معاون اداره کل سفرهای استانی ریاست جمهوری
معاون هماهنگی قوای سه گانه ارتباطات مردمی-

بخشی دیگر از سوابق کاری حجت الاسلام و المسلمین مجیدرضا فولادی بصورت خلاصه و تیتر وار:

• سوابق علمی، فرهنگی و اجرایی:

_فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی دامپروری (مقطع کارشناسی) از دانشگاه آزاد قائمشهر؛ ۱۳۷۶
_تحصیلات حوزوی از سال ۷۶ در مدرسه علمیه معصومیه قم
_فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته روابط بین الملل از دانشگاه گیلان در سال ۱۳۹۳
_عضو کمیسیون فرهنگی موسسه راهبردی چشم انداز آینده
_عضو شورای مرکزی موسسه پژوهشی فرهنگی امام جواد(ع)
_دبیرکمیته تدوین و عضو کمیسیون تعلیم و تربیت مجمع عالی سازمان بسیج مستضعفین کشور
_مشاور رسانه ای موسسه علمی و پژوهشی دیده بان
_مسئول ستاد جهادی خیریه بقیة الله از سال ۱۳۸۰ تاکنون که در مناطق محروم کشور با همیاری طلاب و روحانیون، خدمات عمرانی، درمانی، فرهنگی و اقتصادی متعددی داشته است
_مسئول هسته مرکزی ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی ویژه دادگستری استان قم
_معاون امور استانی مرکز گفتمان انقلاب اسلامی ایران

• مسئولیت ها در دولت های نهم و دهم:

_کارشناس اداره کل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری
_رئیس اداره امور عمومی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری
_رئیس اداره ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری
_معاون اداره کل سفرهای استانی نهاد ریاست جمهوری
_مدیر هماهنگی قوای سه گانه در ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری
_نماینده ویژه بازرسی نهاد ریاست جمهوری در استان های گیلان، خوزستان و لرستان
_مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس جنوبی

• مسئولیت ها در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی (زیرمجموعه مقام معظم رهبری):

_سرپرست اداره کل انتشارات و مطبوعات مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
_مدیرکل مراسمات و امور هنری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
_مسئول گفتمان وحدت ادیان و مذاهب شبه قاره هند
_عضو شورای مرکزی برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در سال های ۹۶ و ۹۷
_مسئول برگزاری همایش گفتمان وحدت اسلامی در کشور های تونس، سوریه، لبنان و ...
_دبیر ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان مازندران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
_صاحب امتیاز باشگاه فوتبال شهدای ماکران (قهرمان لیگ برتر مازندران)

ماجرای عکس کاندیدای مجلس (مجیدرضا فولادی) با بادیگارد!!!
پس از برگزاری جشن روز مادر که با استقبال بی نظیر مردم همراه شد، تصویری در فضای مجازی منتشر گردید که نشان می‌دهد حجت الاسلام مجیدرضا فولادی در میان چند بادیگارد حضور دارد و طوری القا شد که آنها بادیگاردهای این کاندیدای مجلس هستند.
و اما اصل ماجرا...
با توجه به اینکه شخصیت‌های هنری متعددی در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) که در ساری برگزار می شود، حضور دارند، این عزیزان، تیم تشریفات و حفاظت کل مراسم بودند که این یک اقدام روتین برای کلیه مراسمات برگزار شده در این سطح می باشد و تیم تشریفات با مجوز نیروی انتظامی، مسئول برقراری نظم و امنیت در ایام انتخابات و در مراسمات بزرگ است. در پایان مراسم نیز به درخواست خود افراد تیم حفاظت، عکس یادگاری آنها با حجت الاسلام فولادی ثبت شد، اما با شیطنت رسانه‌ای طوری القا شد که این عزیزان بادیگار حجت الاسلام فولادی هستند.
متاسفانه این اقدام، در ادامه تخریب‌های چند وقت اخیر و پرونده سازی‌های جریانات چپ و راست، که با هزینه‌های هنگفت در پی دست یافتن به صندلی بهارستان است، برای حذف حجت الاسلام مجیدرضا فولادی صورت گرفته و توپخانه مجازی این جریان زر و زور همچنان با آتش سنگین به تخریب چهره این روحانی متفاوت و مردمی می پردازد.

دفتر ارتباطات مردمی حجت الاسلام مجیدرضا فولادی ضمن دعوت همه کاندیداها و رسانه های وابسته به آنها برای رعایت اخلاق، اعلام داشت: این تخریب‌ها ثابت می کند، این روحانی مردمی که با شعار مقابله با رانت و فساد پا به عرصه انتخابات گذاشته است، برای جریانات مافیایی سختی‌هایی را به وجود آورده است و همه این اقدامات برای مقابله با جریان مطالبه‌گری برای مردم می باشد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
طرفدار
|
United States
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اقای فولای رزومه خوبی در دولت احمدی نژاد دارند
درود بر ایشان
مهدیس
|
United States
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
رای ما مجید رضا فولادی
مهدیس
|
United States
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
رای ما مجید رضا فولادی
هوادار
|
United States
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
به امید راهیابی به بهارستان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
بعضی‌ها لیاقت آقای فولادی رو نداشتن...الحمدلله الان در بهترین جایگاه اجتماعی قرار گرفتن..موفق باشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار