بیانیه ستاد انتخاباتی پروین دانشور:
کد خبر: ۸۲۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵ 18 February 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پروین دانشور تنها نامزد خانم در تاریخ انتخابات مجلس حوزه کهگیلویه و بویراحمد ، بیانیه ای منتشر کرد.
در این بیانیه آمده است :
از آغاز ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابی کهگیلویه بزرگ، همگان شاهد تکرار امواج رفتارهای قانون شکنانه هستند که مصداق بارز آن، تبلیغات غیرمجاز و زود هنگام است. حتی پس از شروع دوران قانونی تبلیغات، رفتارهای غیرقانونی متعدد طی رقابت های انتخاباتی بروز یافته است.
شهروندان محترم!
به اطلاع می رساند پیگیری این رفتارهای غیرقانونی را وظیفه خود و دفاع از حق الناس می دانیم. در این راستا از تمام ظرفیت های موجود قانونی جهت اعتراض و جلب توجه مجریان انتخابات به وظایف قانونیشان استفاده کرده ایم که متاسفانه برآیند آن تداوم مماشات مقامات و سکوت آنها در برابر قانون شکنی های آشکار است.
برهم زدن قرعه سخنرانی های تبلیغاتی، سکوت در برابر کاروان های غیرقانونی که مخل آرامش و امنیت عبور و مرور دیگران است، تهییج احساسات جوانان و توهین علنی کاندیداها علیه یکدیگر از تریبون های مختلف، از نمونه های آشکار مدیریت انتقاد برانگیز مجریان انتخابات است که شاید با توجیه رونق دادن به شور انتخاباتی صورت می گیرد.
آنچه برشمردیم بخش آشکاری از فضای مسموم انتخاباتی در این شهرستان است و اگر نتیجه انتخابات در این منطقه همچنان تکراری و ملال آور پیش بینی می شود، هیچ عجیب نیست چون شیوه برگزاری انتخابات در این حوزه متناسب با اقتضائات زمانه پیشرفت نکرده است. حتی از سوی قانون گذاران سابق، قانون محترم شمرده نمی شود و ما هنوز مشغول تکرار تجارب ناپسند گذشته هستیم.
مردم شریف کهگیلویه بزرگ!
تلاش برای تغییر و شکستن این جو سنگین و انحصاری آسان نیست. هر چه در توان داشته ایم دریغ نکرده ایم و کوتاهی نخواهیم کرد اما ذهنیت جنسیتی حاکم بر جامعه کهگیلویه سبب شده است که تنها زن حاضر در انتخابات مجلس حوزه کهگیلویه، با مشکلات مضاعفی مواجه شود.
گوشه ای از پشت پرده دور از چشم عموم که بدینوسیله برملا می شود چنین است که از روزهای نخست ورود خانم پروین دانشور به این عرصه، تهمت و شایعات هدفمند و ضد زن آغاز شد و هماهنگ با آن موج ناجوانمردانه، افرادی با ادعای وابستگی به ستادهای انتخاباتی دیگران، خانم دانشور را برای کناره گیری از این میدان تحت فشار قرار داده اند.
خانم پروین دانشور یک فرد است که بیرق گفتمان نوبت زنان را برافراشته است و بدینوسیله اعلام می شود که ایشان تحت هیچ شرایطی به این گفتمان خیانت نمی کند و از این میدان عقب نشینی نخواهد کرد. زمان آن است که بازیگران عرصه مردانه سیاست در کهگیلویه متوجه شوند که این ستاد انتخاباتی اولین زن این آوردگاه، هرگز تسلیم فشارهایی نمی شود که ناشی از نادیده گرفتن حق و منزلت زنان در جامعه کهگیلویه است.
زنان به میدان آمده اند و میدان را ترک نمی کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
واقعیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
آفرین برمردم غیور وغیرتمند دهدشت و شور وهیجانی که به خاطر اقتصاد خوبمان و برکت انقلاب و سفره های پرمان درست کردند بهبه به این همه فراوانی و ارزانی که قیمت آدم شده ۴۰ سکه بهار آزادی و خدا لعنت کند شاه ملعون رو که ماشین صد میلیونی رو به ما میداد هزار تومن .خدا لعنت کند شاه ملعون رو که در زمانش قیمت آدم هزار سکه بود بهبه به این انقلاب که قیمت آدم ۴۰ سکه بهار آزادیست .درود بر مردم استان کهگیلویه وبویراحمد ک همیشه درصحنه هستن وخبر ندارن پراید ۴ میلیونی شده ۷۰ میلیون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
فقط پروین دانشور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
راست میگه خانوم پروین دانشور پیروز انتخابات کهگیلویه است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار