مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت : 5 هزار و 400 پسر و 7 هزار دختر دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد مکلف شدن خود را جشن گرفتند.
کد خبر: ۸۲۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲ 18 February 2020

جشن تکلیف 3 هزار و پانصد دانش آموز دختر دانش آموز شهرستان بویراحمد با حضور مدیر کل آموزش و پرورش ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، رئیس سازمان دانش آموزی ، معاونین و با حضور اولیا دانش آموزان در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : امسال 12 هزار و چهارصد دانش آموز پسر و دختر دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد به سن تکلیف رسیده اند.
هادی زارع پور افزود : 5 هزار و چهارصد پسر و 7 هزار دانش آموز دختر در سراسر استان مکلف شدن خود را جشن گرفته و یا در طول سال تحصیلی جشن خواهند گرفت.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم در این آئین گفت : در شهرستان بویراحمد 3 هزار و پانصد دانش آموز دختر به سن تکلیف رسیده اند .
علی حسن زاده افزود : جشن تکلیف دانش آموزان دختر شهر یاسوج در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد و جشن تکلیف بقیه دانش آموزان این شهرستان به صورت معلم محور در مناطق شهرستان بویراحمد برگزار شده یا می شود.
حسن زاده خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در این جشن گفت : معمولا وقتی تکلیفی از طرف معلم به شما داده می شود تا آن را انجام ندهید نمی خوابید و اکنون هم که به سن تکلیف رسیده اید از طرف خداوند تکلیف بر شما شده است که واجبات را دین را انجام دهید که مطمئن هستم تکلیف تان را به خوبی انجام خواهید داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این جشن برنامه های شاد ، موسیقی ، سرود ، دعای فرج و مسابقات شاد و آموزنده برگزار شد
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار