خطاب به برخی جداشدگان از عدل هاشمی
آیا رواست که با کوته فکری و کج سلیقگی به دامان افرادی پناه ببریم که دست به دست افردادی داده اند با چهره منافقانه و در پی اهداف شوم خود در پس یک نقاب ظاهرالصّلاح پنهان گشته اند؟ ای سرداران قدیم و ای دنیازده ها و دنیاپرست ها حال، خود را به چند فروخته اید؟ در خوابید یا خود را به خفتن و غفلت زده اید؟
کد خبر: ۸۲۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ 18 February 2020
آنچه در ادامه می خوانید یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است که این سایت خبری تحلیلی محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند . شما مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد می توانید نظر خود در تایید یا تکذیب و یا نقد این یادداشت را بیان کنید.
ربّ اشرح لی صدری و یسّر لی امری واحلل عقده من لسانی یفقهوا قولی
گرچه نگارش اين نامه براي کسانی که به انقلاب و آرمان های متعالی اش عشق ورزيده اند بسيار سخت و جانکاه است ولي فقط براي اداي دين خود به رهبر عظیم الشان انقلاب که مظلوم است و همچنين براي تنویر افکار عمومی که مشتاقانه طالب حقيقتند، به نوشتن این سیاهه دست یازیده ایم، به این امید که چراغ راهی برای دلهای مردّد و انسانهای مستاصل بین مسیر حق و طریق باطل باشد.

برادران ارجمند و خواهران گرامی، حدود ٣٠ سال و اندی از دفاع مقدس می‌گذرد، امروز کشور ما بیش از سرداران و جانبازان نظامی به سرداران کارافرین نیاز دارد، صدای زنجیر تانک‌های دشمن به گوش می‌رسد، کشور در محاصره کامل است، هیچ سلاحی کارایی پیروز شدن در این نبرد را ندارد و جوانان غیور این مرز و بوم، چشم امید به دستان گره گشای مسئولان سخت کوش و جهادی دارند. امروز، متجاوز از سی کشور در مقابل ایران اسلامی صف آرایی کرده اند و به تعبیر حضرت آقا برای دریدن این میهن پهناور با حقد و غضب دندان گشوده اند. یکی از هزاران مصداق آن، اجرای قانون کاتساست که امکان هرنوع معامله و مبادله را از ملت ما گرفته‌است، حلقه تحریم هر روز تنگتر می‌شود و سفره مردم نیز کوچکتر.

ناگفته پیداست که البته از دشمن، جز عداوت و سبوعیّت انتظار نمی رود. اما آنچه بیش از هر چیزی، روح یک مسلمان وطن پرست را به درد می آورد، بی بصیرتی و گمراهی توده ای از خواصّ است که به جای اینکه طلایه دار روشن بینی و خیرخواهی باشند، خود در دام اضلال و تله بدخواهان افتاده اند. افرادی که کمر به نابودی و تباهی اسلام و ایران بسته اند تا قطار انقلاب را از مسیر صحیح و متعالی خود منحرف کنند. مغرضان عنودی که در بزنگاه های حساس، به خاطر مطامع دنیوی و مشتهیّات نفسانی، عامدانه تیشه به ریشه این نظام اسلامی زده اند. آیا رواست که با کوته فکری و کج سلیقگی به دامان افرادی پناه ببریم که دست به دست افردادی داده اند با چهره منافقانه و در پی اهداف شوم خود در پس یک نقاب ظاهرالصّلاح پنهان گشته اند؟ ای سرداران قدیم و ای دنیازده ها و دنیاپرست ها حال، خود را به چند فروخته اید؟ در خوابید یا خود را به خفتن و غفلت زده اید؟

هیهات هیهات...ای برادران و ای خواهران سرزمین آبایی و نیایی، مبادا آلت دست کسانی شویم که به دلیل خبث طینت و با هدف تحصیل درهم و دینار و زرق و برق زودگذر دنیا، چوب حراج به عقبای خود زده اند. سنت الهی پابرجاست و تاریخ در حال تکرار...ای سرداران قدیمی آیا از سرنوشت عبیدالله عباس درس عبرت نمی‌گیرید؟ البته قطعا براي عده اي سخت است كه باور كنند حتي فرمانده يك امام معصوم كه پدر شهيد هم بوده است مي تواند خيانتكار از آب در آيد. اما اتفاقا اين مساله درسي است تا همه بدانند سوابق هيچ ارزشي ندارد و به فرموده ی حضرت روح الله (ره)، ملاک حال فعلی افراد است. جمیع بنی آدم هر لحظه در معرض امتحان و خطر سقوط هستند. پیش از عبيد الله بن عباس امثال زياد بن سميه و اشعث بن قيس از فرمانداران و فرماندهان حضرت علي عليه السلام بودند. كافيست ماجراي امثال منتظرى با آن همه سوابق و با وجود پدر شهيد بودن را در زمان خودمان به ياد آوريم تا متوجه باشيم هيچ كس مصونيت ندارد كما اينكه بنابر آیات مصحف شریف، هفتاد مومن برگزیده بني اسرائيل توسط موسي كليم الله عليه السلام هم در یک طرفه العين، جملگی كافر شدند. راه دور چرا؟؟؟ هنوز صدای هلهله اغتشاشگران و آشوبگران سال 88، چنگ و پنجه به روح زخمی انقلابیّون می کشد و خون شهدای آن سالهای نه چندان دور خشک نشده است که عدّه ای از اعوان و انصار همان فتنه گران وقیح، در یک آرایش جنگی بدیع، به مصاف ارکان انقلاب آمده اند و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. بوقلمون صفت بودن ملکه وجودیشان است و نان به نرخ روز خوردن مرامشان. طلحه و زبیرها در تاریخ کم نبوده اند. روزی بر له ما هستند و روزی بر علیه ما... تا منافع شخصیشان چه ایجاب کند. امروز که صورتک از چهره برخی افراد کنار رفته و پرده ها افتاده است، هویت و شناسنامه واقعی آنها بیش از پیش برملا گشته است. ای آقایانی که خود را متعلق به جبهه و جنگ می دانید و روزگاری با رزمندگان مانوس بودید. شما که از قبل همان دوران، در این دوران به نان و نوایی رسیدید و بر سر سفره های رنگین نشستید و تا بالاترین سطوح و درجه های نظامی نائل آمدید. امروز شما را چه شده است که از حمایت خدمتگزار صدیقی همچون عدل هاشمی دست کشیدید و به اردوگاه رقیب ملحق شدید؟ شعار و ندای ما به تبعیت از رهبر ما، اَین عمّار است و بس. آیا با هوس های سیری ناپذیر و طمع قدرت به سمت آقای عدل هاشمی آمدید که اکنون او را یله و تنها گذاشتید؟ آری... ما در سر فقط سودای خدمت داریم و بس. شما با هدف جمع آوری مال و منال دنیا به سمت او آمدید و اکنون که خود را از دست اندازی به بیت المال، ناکام می بینید جذب رقیبانی گشته اید که در کارنامه قابل قبولی ندارند.

امروز با جسمی خستگی ناپذیر از تلاش های مداوم و مجاهدت های شبانه روزی به شما عزیزان می گوییم، خانه ملتی که در راس امور است مبادا با لوث وجود آنها بار دیگر و به مانند گذشته ، آلوده گردد، و به سان دکّانی جهت زد و بندهای اقتصادی و سهم خواهی های سیاسی تنزّل پیدا کند و مردم در آتش بی تقوایی این افراد نفوذی بسوزند.

اما در مقابل و در جبهه حق، هنوز هم هستند کسانی که فانیّات خود را قبل از فنا، افناء کرده اند و غایت آمالشان خدمت به خلق الله است. حبّ جاه و مقام ندارند و خود را به معنای حقیقی کلمه، خادم و خدمتگزار ملت می پندارند. همّ و غمشان رفع حوایج مردم است و دغدغه همنوع را دارند. اشخاصی که جای پای بزرگانی همچون شهید حسن مدرس گذارند و بیرق عدالت بردارند. وکیل مردم باشند و یاریگر مستضعفان. در طریق شهدا باشند و گوش به فرمان ولایت.

امروز انتخاب ما و شما می تواند برگ زرّین دیگری بر تارک نظام مقدس اسلامی بنشاند. به افرادی رای دهیم که با تکیه بر دانش، تجربه، تخصص و تعهد و تقوا بتوانند نام و آوازه جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان برسانند و با ترجیح مصالح کشور بر منافع شخصی، خود را وقف این زادگاه پاک کنند. پس ای عزیزان و سروران گرانقدر که ولی نعمت مدیران و مسئولان هستید، خود را در پیشگاه حضرت حق ببینید و پاسخگوی شهدا در روز جزا. مرعوب القاب و عناوین نباشید و به آتیه فرزندان این سرزمین بیندیشید. آگاهانه و با چشمی باز، قوای مقنّنه را به افرادی بسپارید که مقصودی جز تقرب به الله در سایه خدمت به خلق الله ندارند.

والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
نویسنده را معرفی کن ما نخوانده می گوییم ایشان ... است
مرتضی مهنائی
|
-
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
واقعا برای ما مردم اصیل کهگیلویه بزرگ خجالت و شرمساری داره که مردم دیگر شهرهای ایران بیان و در انتخاب و سرنوشت ما تاثیرگذار باشند.
خوشبختانه سطح سیاسی مردم ما بسیار بالا رفته و آزموده را دوباره آزمون نخواهند داد و چه طیبی بهمئی ، چه دشمن زیاری و چه بویراحمدی، دوم اسفند همه با هم مشت سنگینی به دهن کسانی که قصد انتقام گیری از کهگیلویه دارند خواهند زد و تاریخ انتخابات دور قبل را تکرار خواهند کرد به امید کهگیلویه ای آباد.
درود بر سردار سازندگی
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
کوری نیبینی جمعیت را
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
طرفدار نماینده ای نیستم ولی خودت میدونی اصلا چی نوشتی؟؟ بازی با کلمات و الکی ادای آدم های مخلص را درآوردن!! زیادبن سمیه و اشعث بن قیس دیگه کیا هستن و چه ربطی به کهگیلویه دارند چی رو به چی بافتی؟ نماینده های کهگیلویه پوپولیست هستند و فریبکار. موحد 16 سال در مجلس چه گلی به سر کهگیلویه بزرگ و چرام زد که حالا اومده. مردم یا نفهمن یا خودشونو به نفهمی زدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار