کد خبر: ۸۲۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵ 18 February 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نخستین نطق انتخاباتی هومان عسکری با سخنرانی کوتاه علی فولادی وندا آغاز شد. 
فولادی در این همایش با اشاره شعارهای انتخاباتی دور قبلی خود (وحدت) اعلام کرد که: دوستان من با وحدت خود ثابت کنید که کاندیدای شما استیجاری نیست. ثابت کنید ایرانی هستیم. شهید داده ایم و متعلق به همین خاکیم.

 احمد خورشیدی با حضور در میان حامیان هومان عسکری گفت: قطعا هومان عسکری از هر حیث نسبت به کاندیداهای دیگر برتری دارد. چون او برنامه دارد و برنامه هایی که ارائه می دهد  در برنامه تحقیق و پژوهش و اندیشکده تدوین شده است.

این ایثارگر ایل قشقایی در پایان سخنانش گفت: قرار بود که امروز من حرفهایی بزنم اما به حرمت همرزم عزیزم شهید تاجگردون، هیچ حرفی نمی زنم. اما اگر حرفی زدی مطمین باش نیم ساعت بعد از آن با خاک یکسانت خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا شما از تاجگردون حمایت کرده اید؟؟ پاسخ داد:تا هومان را داریم چه نیازی به تاجگردون هست.

 هومان عسکری در اولین نطق انتخاباتی خود با انتقاد شدید از عملکرد مجلس دهم، دست به افشاگریهایی زد مبنی بر فرارهای مالیاتی، معافیتهای مالیاتی ناعادلانه، معوقات بانکی که بدلیل نداشتن ضمانت های سخت دیگر قابل برگشت نیستند.
وی در ادامه گفت: افتخار می کنم ابدارچی مجلسی باشم که یارانه ۴۵ هزارتومانی سال ۱۳۸۸ را به ۲۰۰ هزارتومان می رساند. تا ریاست مجلسی باشم که در تراز انقلاب اسلامی نیست.
وی ادامه داد: چرا تفکر کمونیستی را در اجرا پیاده می کنید و مردم را بین دو اهرم تورم و مالیات قرار می دهید؟؟؟ اگر قانون تسهیل ازدواج جوانان به درستی اجرا می شد، هرگز هیچ مادری با چشم گریان برای حل مشکل فرزند جوانش نزد هیچ نماینده ای نمی رقت.

 عسکری در پایان با اشاره به شایعاتی مبنی بر کناره گیری به نفع کاندید دیگر پاسخ داد:  پله پله با ابزار متعددی سعی در حذف من کردند و موفق نشدند و الان نیز دست به دامان شایعاتی شده اند و من میگویم هیچ اتاق فکری ندارم و خود به تنهایی همه شما را حریفم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مرتضی مهنائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
گچساران بعد از حاج بهرام تاجگردون بزرگ ، نماینده ای به متعصبی ، باغیرتی و پشتکار دکتر تاجگردون نداشته و نخواهد داشت..
عده ای از خوشی و پیشرفت زیاد ، واقعا خوشی زده زیر دلشان ..
تمام شهرهای ایران بخصوص استان کهگیلویه حسرت داشتن یکی مثل تاج را دارن.
مسیر تاجگردون عزت وکرامت و سربلندی گچساران هست.
دوم اسفند راهمان مشخص هست و پیروزی تاج بزرگ را جشن خواهیم گرفت به امید خدا. داشتن تاجگردون باعث افتخار ماست.
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
من یکی که ننگم میاد تاجگردون نماینده استانه. چرا کا ایشان به همراه مجلس فعلی بزرگترین خیانتها را در حق ملت کردند. قطعا تاجگردون به زنگنه و آخوندی دو خائن بزرگ رای داد. قطعا تاجگردون در جریان بازی ارزی تابستان 97 بود که رب گوجه را از 3 هزار به 20 هزار رساند. و حتی خود دکتر راغفر اصلاح طلب هم گفت. تاجگردون حامی صد در صد دولتوخائن روحانیه. شما در برابر توزیع ارز دولتی صدای اعتراضی از ایشان شنیدید؟؟؟ چه بر سر مردم آوردند. چه بر سر کارخانجات کشور آوردند در سکوت محض امثال همین تاجگردون که دلال دولت بود نه نماینده مردم. چرا من باید به یک خائن افتخار کنم. تو گچساران کار عمرانی شد ولی به چه قیمتی؟؟ به قیمت خونه خراب شدن همه مردم ایران. بله اتوبان برای گچساران ساخته شد ولی همون گچسارانی باید رب گوجه را 5 برابر قیمت قبل بخرد. هرچی دولت خیانت کرد اینا همراهی کردند از برجام گرفته تا اف ای تی اف و سند 2030 و صدها جاسوسی که توسط خود دولت وارد شدند. از خیانت همین تاجگردون و نوبخت در تصویب بودجه ای که باعث شد رهبر هم به آن اعتراض کند و خواهان بررسی مجدد آن شود. تاجگردون پر مدعا شریک همه خیانت های دولت حسن روحانی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار