فضای انتخاباتی در حوزه چهار شهرستان ، کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده متاثر از حساسیت بسیار بالای دو دوست قدیمی است که اکنون در قامت دو رقیب جدی که گاها به نظر می رسد کارشان از رقابت انتخاباتی گذشته و به تسویه حساب شخصی و انتقام گیری رسیده اند!
کد خبر: ۸۲۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱ 15 February 2020
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فضای انتخاباتی در حوزه چهار شهرستان ، کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده متاثر از حساسیت بسیار بالای دو دوست قدیمی است که اکنون در قامت دو رقیب جدی که گاها به نظر می رسد کارشان از رقابت انتخاباتی گذشته و به تسویه حساب شخصی و انتقام گیری رسیده اند!
کینه و نفرت این دو چهره سیاسی به هم تا جایی مشهود است که در دور گذشته و پس از اعلام پیروزی عدل هاشمی ، سید محمد موحد حاضر به تبریک گویی نشد!(به نقل از سخنان عدل هاشمی) و حتی عدل هاشمی بارها از کارشکنی موحد در انجام امور حوزه انتخابیه سخن می گفت ! البته در این زمینه سندی ارائه نداد !
 
توهین های عجیب دو نماینده کهگیلویه به هم / سرنوشت چهار شهرستان در گرو انتقام / ماجرای بهبهان چیست؟ + فیلم
 
حساسیت این دو نفر به همین جا ختم نشد و موقعی که پس از انتخابات فرزند سید محمد موحد بر اثر تصادف فوت کرد ، عدل هاشمی که برای تسلیت به مراسم فرزند مرحوم موحد رفته بود تصویری که از این دیدار بیرون آمد کاملا از حل نشدن مشکل و حساسیت این دو نفر به هم حکایت داشت!
توهین های عجیب دو نماینده کهگیلویه به هم / سرنوشت چهار شهرستان در گرو انتقام / ماجرای بهبهان چیست؟ + فیلم
 
طی چند ماه پیش هم که مادر عدل هاشمی پور فوت کرد و موحد برای تسلیت گویی آمده بود ظاهر تصاویر دیدار این دو نشان می داد که حساسیت این دو نفر نسبت به هم کم که نشده است بلکه متاثر از فضای رقابت انتخاباتی شدیدتر شده است!
لازم به توضیح است در چهار سال گذشته هیچ گاه کل کل های فضای مجازی طرفداران این دو کاهش نیافت و از همان فردای انتخابات ، رقابت و حساسیت مشهود بود و حتی بارها از هواداران افراطی موحد شنیده شد که هاشمی را نماینده خود نمی دانند!
اوج حساسیت و بی احترامی !
ماجرای این دو یار دیرین و دو رقیب چند سال اخیر هنوز به پایان نرسیده است و این روزها به اوج خود رسیده است و اگر کنترل و تذکر داده نشود ممکن است این وضعیت تنش آلود به هواداران هم سرایت کند و اتفاقی ناگوار رخ دهد.
سید محمد موحد که در اولین سخنرانی خود در چرام با پیش کشیدن موضوع پیام نور چرام ، بیمارستان این شهر و موضوع تهیه جهیزیه برای عروس و دامادها ، طعنه و کنایه هایی به عدل هاشمی زده بود در لیکک بهمئی و سوق هم جواب هایی شنید!
هاشمی پور در لیکک بهمئی گفت : رقیب دیرین من،عزیزمن،رفیقت بودم یک دور تحملم نکردی و تبریک هم نگفتی و همان روز اول انتخابات را شروع کردی و شکایت کردی و گفتی تقلبی است،ای برادر،جگرم ،من پشت سرت نماز خوندم،توپدر تقلبی ، بهبهان یادت رفتی ، قرار ما این نبود کسی بداخلاقی کنه ، ولی در چرام گفتی جهیزیه هاشمی برای تبلیغات است ، اگر جنابعالی کارها را انجام می دادی جوانان ما نیازی به جهیزیه من نبود.
وی گفت:درسوق گفتم اینجا هم میگویم رقیب من برنامه بدهد وبگویدچه کاری در۱۶سال انجام داده،والامن در نمایندگی چیزی ندیدم وتوبایدمیدانستی انتخابات در کهگیلویه۲ دوره ای هست و نباید میامدی.
هاشمی پور تاکیدکردغیرازخداازهیچ قدرتی نمی ترسم پس چرا در کار مردم و اجرای پروژه ها همانند گازرسانی به منطقه سراسیاب  یوسفی خلل وارد می کنید و بدانید اخلاص را از سپهبدسلیمانی یاد گرفتم.
هاشمی‌پور در سوق هم خطاب به رقیب انتخاباتی خود گفت: بسیاری از شخصبت‌های توانمند از جمله شیخ دانش، محقق ،مژدهی، رستاد ،کریمیان،تقوی فرزند امیراحمد را ذبح سیاسی کردی، کاردت کند بود و گرنه سر من را هم می بریدی.باید کارد را سمباده میزدی بعد جای گلوی من می گذاشتی!
نفهم خواندن رقیب!
اما اوج این جنگ و جدل ها دیروز در شهر دیشموک رقم خورد و سید محمد موحد حسابی از خجالت عدل هاشمی پور درآمد !
موحد در این شهر گفت : بعض‌ها می گویند که 16 چیکار کردید من از آن‌ها سؤال می‌کنم، امروز شخصی به بنده اظهار لطف کرده بود در سخنرانی‌اش در مورد  16 سال که چه کاری کرده‌ام ؟ من می گویم تو درست می گویی 16 سال نفهمیدی من چه کاری کردم ! 4 سال اول نفهیدی من چه کار کردم! 4 سال بعدی هم نفهمیدی که باز همراهی کردی من را! 4 سال بعدیش هم نفهمیدی؟!
شما این را بدانید این‌ها غیر مستقیم دلیل بر نفهمی خودتان هست!
فیلم / ببینید
اما امروز نکته جالبی از طرف سید محمد موحد در سرفاریاب اتفاق افتاد که کمی جو متشنج را در ظاهر ماجرا تلطیف کرد و آن هم رفتن به سمت ستاد انتخاباتی عدل هاشمی در این شهر و دادن گل بود!
توهین های عجیب دو نماینده کهگیلویه به هم / سرنوشت چهار شهرستان در گرو انتقام / ماجرای بهبهان چیست؟ + فیلم
 
موضوع بسیار مهم در این جنگ و جدل ها روشن شدن چند نکته است !
اول اینکه با این اتهامات که در واقع تایید اتهامات سال های دور به وجود تخلف و تقلب در هماهنگی این دو نفر است و تایید سلامت معترضین که اکثرا اصلاح طلبان بودند!
دوم اینکه این ماجرای تخلف در انتخابات در کهگیلویه به امری معمول برای پیروزی تبدیل و منشا آن پیدا شده است ضمن اینکه این روزها در کارنوال های تبلیغاتی از تعدد خودروهای پلاک خوزستان در کهگیلویه به وفور دیده می شود ! و اینکه ماجرای بهبهان که عدل هاشمی سربسته به آن اشاره کرد ، چیست؟
سوم اینکه برای مردم باید روشن شده باشد در این رقابت های تنش آلود برخی موضوعات پشت پرده وجود دارد که از نخبگان و تحصیکردگان انتظار می رود نسبت به ترویج این گونه تخلفات عامل نباشند!
و اینکه شورای نگهبان بداند که چه موضوعاتی به حاکمیت قانون و اصول انقلاب ضربه می زند و یکبار برای همیشه با برخوردی منطقی و صریح به این وضعیت پایان دهد.
و نکته آخر و جالب اینکه اکثر برنامه ریزان و مشاوران این دورقیب فعلی در روزهایی اتاق فکر مشترک داشتند و هر چه این روزها به هم می گویند بی شک متاثر از اطلاعات و آگاهی هایی است که از هم دارند!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
موحد با این سنش اگر کاری می تونست کنه 32 سال پیش می کرد نه الان که 74 سالش هست
20سال کاری نکردی میخوای توی 4 سال اخری انجام بدی؟؟؟
تمام بن بست شهرستان ها و بیکاری جوانان همه تقصیر کار این آقاست
این ادم تشنه قدرت هست نه خدمت
سردار هاشمی پور به اندازه تمام دوره های کاندیدهای قبلی کار عام المنفعه کردن
نه مثل موحد فقط برا لیدرهاش
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
ادمی که چنین الفاظ زشتی به کار میبردواقعا اینها را باید ببرن کلاس روانشناسی‌.چون دیگه کهولت سن نابودش کرد
کهگیلویه بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
این که حاج آقا موحد میگه اگه من کاری نکردم چرا ۴ سال بعدی همراهی ام کردی و ... این اظهارات خود دلیل بر قدرنشناسی ایشان است .
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
نمی دانم مردم کی میخوان بیدار بشن کسانی اینقدر مردم رو...فرض می کنن و با بی اخلاقی تمام باهم برخورد می کنن واقعا لیاقت نمایندگی ما رو ندارن
این چند روزی که از تبلیغات گذاشت فقط شاهد درگیری لفظی و توهین کاندیدای نامحترم بودیم
برا خودمون متأسفم
نانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
از قراره معلوم همه کاندیداهای استانمون تشنه قدرت اند و این همه دست و پاز زدن و توهین کردناشون به همدیگه برای به قدرت رسیدن خودشونه نه کمک کردن به مردم.... وگرنه کسی که دغدغه مردم رو داشته باشه نیازی نداره خودش رو به آب و آتیش بزنه که به مجلس بره ...
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
خاک براین ادبیات سخن اکه رای بتو بدم خدارا شکر زود خبردار شدم
نریمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
داستان بهبهان که آقای هاشمی گفتند از این قرار بود که خبر دار شدیم پیروز شدن موحد در انتخابات بهبهان به دلیل استفاده از دستگاه چاپ شناسنامه بوده، و حتی فیلم این موضوع هم مستند منتشر شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
الان این یه جورایی تبلیغ نبود؟!
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
ایشون عزت کهگیلویه بودند و هستند و خواهند بود.قدر نشناس ما هستیم که اینطور قضاوت میکنیم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
سلام. عزت با دزدی آرا و خرید و فروش آرا طی چندین دوره بدست نمیاد. تفکر چیزی نیست که با وعده و پول خریده بشه .کاش همه ما یاد بگیریم که خودمون ظلم میکنیم نه آنها .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
ایشان ۱۶ سال نماینده کهگیلویه نبودند بلکه خوزستانی ها به ایشان رای دادند.آرا ایشان تقلبی و جعل است.
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
فرقی نکرد زیاد. آخوند رفت سردار اومد
الان هم سردار رفت آخوند آمد.
آغاز قدیم گفتند قناری زرد برادر قمری است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار