کهگیلویه و بویراحمد در اولین روز تبلیغات
اولین روز از هفت روز تبلیغات قانونی انتخابات نامزدهای ورود به مجلس یازدهم با شور و شعف بسیار در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه ، گچساران و باشت و بویراحمد و دنا آغاز شد.آنچه در ادامه منتشر می شود گزیده ای از روز اول تبلیغات قانونی است که در یک بسته خبری منتشر می شود.
کد خبر: ۸۲۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳ 13 February 2020
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اولین روز از هفت روز تبلیغات قانونی انتخابات نامزدهای ورود به مجلس یازدهم با شور و شعف بسیار در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه ، گچساران و باشت و بویراحمد و دنا آغاز شد.آنچه در ادامه منتشر می شود گزیده ای از روز اول تبلیغات قانونی است که در یک بسته خبری منتشر می شود.
جوانترین مدیر کل و شهردار بودم جوانترین وکیل هم می شوم! /تنها کاندید زن کهگیلویه و پاسخ به یک شایعه/ زارعی با عدد 3 و شعار همیشگی شروع کرد
 
جوانترین مدیر کل و شهردار بودم جوانترین وکیل هم می شوم! 
آیین افتتاح ستاد انتخاباتی اردلان زینل زاده نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت با حضور هواداران این نامزد انتخابات برگزار شد. زینل زاده در این آئین گفت : “من جوانترین شهردار ،جوانترین عضو شورای شهر و جوانترین مدیرکل بودم در زمان خود بودم..انشالله با همراهی شما جوانترین وکیل شما بزرگواران خواهم بود. وی افزود :  افتتاحیه با بقیه افتتاحیه ها متفاوت خواهد بود زیرا شما جریانی را انتخاب کرده اید متفاوت از جریانات دیگر است . زینل زاده گفت: جریان عبور جریانی است که منفعت طلبی شخصی در آن جایی ندارد..جریان عبور ربطی به قومیت ها ندارد. وی ادامه داد : ما نهضت عبور از از منافع شخصی و قومیت ها می گذریم تا تغییر واقعی ایجاد کنیم. کاندیدای انتخابات گچساران و باشت در پایان گفت : من جوانترین شهردار ،جوانترین عضو شورای شهر و جوانترین مدیرکل در زمان خود بودم..انشالله با همراهی شما جوانترین وکیل شما بزرگواران خواهم بود. 
جوانترین مدیر کل و شهردار بودم جوانترین وکیل هم می شوم! /تنها کاندید زن کهگیلویه و پاسخ به یک شایعه/ زارعی با عدد 3 و شعار همیشگی شروع کرد
 
تنها کاندید زن کهگیلویه و پاسخ به یک شایعه
بر اساس برنامه رسمی سخنرانی کاندیداها در اولین روز تبلیغات انتخاباتی حوزه انتخابی کهگیلویه بزرگ، خانم پروین دانشور اولین نطق انتخاباتی خود را در شهر قلعه رئیسی برگزار کرد.
خانم پروین دانشور اولین و تنها کاندیدای زن انتخابات مجلس در همه تاریخ کهگیلویه بزرگ است و نطق رسمی او از این منظر واجد ابعاد تاریخی است. خانم دانشور در میان جمعی از مردم شهر قلعه رئیسی، انگیزه خود را تلاش برای برابری زنان با مردان عنوان کرد و استفاده از استعدادهای زنان در حاشیه مانده را راه حلی برای مشکلات دانست. وی گفت:«امروز به پشتوانه شما همشهریانم آغاز کننده راهی هستم که مقصد آن تثبیت برابری زنان با مردان است.»
اولین کاندیدای زن کهگیلویه با یادآوری اینکه اکنون تنها یک زن با 20 کاندیدای مرد برای کرسی مجلس رقابت می کند نسبت به برخی شایعات واکنش نشان داد. خانم دانشور گفت: «کسانی که انصراف این یک کاندیدا را پیش می کشند، برای بانوان هیچ حقی را به رسمیت نمی شناسند. امروز کسانی با دامن زدن به شایعات سخیف در مورد نمایندگان زن و با نادیده گرفتن حقوق زنان، تلاش می کنند رقیبان زن را از این صحنه رقابت حذف کنند.»
او ضمن انتقاد از ذهنیت جنسیتی افزود: «چگونه کاندیداهای مرد خود را محق می شمارند ولی توقع دارند تنها کاندیدای زنان تاریخ این منطقه در این رقابت انتخاباتی به نفع کسانی انصراف بدهد؟»
تنها کاندیدای زن کهگیلویه بسیاری از مدعیان حقوق زنان را تحت تاثیر جوسازی های موسمی شبکه های مجازی توصیف کرد و درباره هدف خود اعلام داشت: «هدف من فقط رسیدن نیست، بلکه رساندن پیام زنان به کسانی است که شعار حمایت از زنان می دهند ولی حقوق زنان را به رسمیت نمی شناسند.»
زارع با عدد 3 و شعار همیشگی شروع کرد
هواداران زارعی از مسجد قبا با یک تجمع بزرگ شروع کردند و نهایتا به افتتاح ستاد رسیدند .جمعیت حاضر در خیابان مصلی با نشان دادن عدد ۳ و شعار معروف یازهرا امیدواری خود را نسبت به هتریک زارعی نشان دادند .ار نکات بارز این مراسم شعرخوانی به زبان لری توسط ارجمند از روستای زی زی بود که مورد استقبال خیل جمعیت حاضر قرار گرفت .
 
 افتتاح با برنامه های شاد
عصر امروز جمعیت عظیمی از طرفداران محمد بهرامی در میدان عدل گرد هم آمدند تا از نزدیک شاهد افتتاح ستاد شهردار اسبق یاسوج باشند . در این مراسم که با برنامه های شاد و متنوع همراه بود جمعیت حامی محمد بهرامی شادامانه افتاحیه این ستاد را که با سخنرانی چند نفر از هواداران وی همراه بودجشن گرفتند .
جوانترین مدیر کل و شهردار بودم جوانترین وکیل هم می شوم!
 افتتاح ستاد با سخنرانی استاندار اسبق و نامزد انصرافی
عصر امروز ستاد انتخاباتی نادر منتظریان کاندیدای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شهر یاسوج آغاز به کار کرد.نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی منتظریان گفت : حضور مردم در انتخابات اعلام عهد و پیمان با امام و انقلاب است و مشت محکمی بر دهان استکبار و بی عدالتی است .مسعود حسینی  با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات برای عزت خواهی است گفت : منتظریان گزینه ای اصلح در بیانات امام و رهبری است .وی افزود: نیروهای امنیتی افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند که در تمامی جنگ های پنهان و اشکار برای امنیت و اسایش مردم، جان خود را در کف دست گذاشتند.حسینی این نیروها را کفن پوشانی اعلام کرد که جان خود را برای امنیت مردم تقدیم کردند و در خط مقدم در مقابل تمامی فتنه ها و توطئه ها ایستادند .وی حضور و تجمع امروز را مرهون خدمات و جانفشانی نیروهای امنیتی دانست و گفت : مردم امروز به این نتیجه رسیده اند که اسایش و امنیتشان را مدیون این نیروها هستند.این فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : چپ و راست در جمهوری اسلامی ایران هم صدا برای مقابله با قومیت گرایی شده اند و اماده خدمت و ساختن کشور هستند.استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمدی با بیان اینکه در مسیر ماندن مهم است گفت : حیات و ممات ما باید در راه انقلاب باشد و باید مسیر را گم نکنیم .وی از همه مردم خواست  در انتخابات که نقطه عطفی برای تعیین سرنوشت است با همکاری با نیروهای امنیتی انتخاباتی سالم برگزار کنند و مجریان بدنبال انتخابات سالم باشند .حسینی امانت داری را در برگزاری انتخابات مهم عنوان کرد و از مردم خواست تا در این خصوص هوشیار عمل کنند و اگر در جایی تخلفی صورت گرفت با دستگاه های نظارتی همکاری کنند .حسینی منتظریان را فردی اصلح ،  امانت دار ، پاک دست و مبارز با فساد عنوان کرد و گفت : منتظریان فردی شناخته شده در تمام کشور است که با حضورش در این انتخابات می توان اورا علمدار مبارزه با فساد ، تبعیض ، بی عدالتی دانست .

در این همایش جمشید صفری با سخنرانی خود رسما انصراف خود را از حضور در انتخابات اعلام و ابراز داشت با طایفه گرایی مخالف هستم و ان را محکوم می کنم .وی گفت: مردم باید با انتخاب اصلح  که می توانم به جد بگویم این کاندید اصلح نادر منتظریان است سرنوشتشان را رقم بزنند.صفری در ادامه اظهار کرد: با تفکر این تصمیم را گرفته ام و دلسوز این انقلاب و منطقه هستم که انصرافم را به نفع منتظریان اعلام کرده ام زیرا وی فردی اصلح و توانمند برای بازگشت توسعه است.
جوانترین مدیر کل و شهردار بودم جوانترین وکیل هم می شوم!
 در هیچ کجای کشور اینگونه ستاد افتتاح نشده است!
آئین افتتاح ستاد انتخاباتی سید قدرت الله حسینی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت برگزار شد.سید قدرت الله حسینی با بیان اینکه من عادت ندارم به کوه خامی و دنا سلام کنم چرا که اینان مغرور هستند، گفت:  ما مردم چرا که هم جنس هستیم و به این دلیل اینجا جمع شدیم که حمایت کنیم برای اجرای عدالت و برای برخورد و تو دهانی بزنیم به متکبرین و کسانی که قدر شما را نمی دانند. وی ادامه داد: ما جمع شدیم مجلسی انقلابی با محور عدالت تشکیل دهیم و کشور را از این مدیران خسته نجات دهیم.این کاندیدای اصولگرا عنوان کرد: اینجا جمع شدیم برای مملکت، انقلاب و نظام در ابعاد مختلف  سیاسی، فرهنکی، اجتماغی، نظامی و امنیتی و بر علیه دشمنان و یک ریل گذاری جدید بنا نهیم.حسینی ابراز کرد:  ما باید کشور  را از دست مسوولان خسته نجات دهیم چرا که سالها است مقام معظم رهبری برای حل مشکلات  مردم و کشور بیان دارند که این کشور نیاز به مسوولان جهادی دارد  و تا جهادی عمل نکنیم  این مشکلات حل خواهد شد.وی گفت: امسال این زیر مجموعه و همه مسوولان که این مشکلاتی که زیبنده این مردم نیست انشالله به زودی حل می شود.حسینی عنوان کرد: ملت ما شأن و عظمتشان آنقدر زیاد  است که نباید زیر بار مشکلات این گونه له شوند.این کاندیدا اصولگرا  با اشاره به جوانان حاضر  در این مراسم خاطرنشان کرد: شما با حضورتان در این انتخابات یک حماسه جدیدی را رقم  خواهید زد و من به عنوان فرمانبر شما و نوکر ملت انشالله فرمان شما را خواهم برد.حسینی ادامه داد: همه نمایندگان، رییس جمهور و کسانی که در این مملکت مسوولیت دارند نوکر شما ملت  هستند و هر کس تکلیفش را به خوبی انجام نداد باید بایگانی شود.این کاندیدای دوره یازدهم مجلس ابراز کرد: کسانی باید در این مملکت مسوولیت بگیرند  که خود را نوکر مردم و ملت بدانند.حسینی ادامه داد: انشالله در دوم اسفند پای صندوق رای به عدالت، اجرای قانون و عدم تبعیض رای خواهیم داد.وی ادامه داد: در هیچ جای مملکت اینگونه شور و شعف برای افتتاح ستاد به چشم نخورده است و  از حضور شما در این حماسه سپاس گذارم.
 جوانترین مدیر کل و شهردار بودم جوانترین وکیل هم می شوم! / زارعی با عدد 3 و شعار همیشگی شروع کرد
 
 
موحد در طول ۱۶ سال چه کرده است؟
این‌ها را به شما عرضه بدارم که در مواجه با عزیزانی که آنها را در هاله‌ای از ابهام نگه داشتن برای بعضی از مطامع تا بتوانید پاسخ دهید؟
موحد وقتی کهگیلویه و گچساران را تحویل گرفت چه داشتند؟ این را پاسخ دهید، آب، جاده، برق، فضای آموزشی، دانشکده داشت، مخابرات داشت چه چیزی داشت؟
ممکن است بگویند کار دولت است، ما هم می گوییم آفرین دستتان درد نکند، چه طور وقتی نوبت به موحد می‌رسد کار دولت است ولی نوبت به بقیه که می‌رسد کار شاه غلام است! (تشویق حضار)
برادران و خواهران روزی که موحد کهگیلویه را تحویل گرفت در ۸ سال کهگیلویه و گچساران بودیم، کهگیلویه با هزار و ۱۳۰ روستا فاقد همه امکانات آموزشی، بهداشتی، جاده، آب، برق، گاز و هرچیزی که به ذهن شما خطور کند از همه آنها محروم بوده است.
حوزه گسترده‌ای بود که تنها سرکشی از آنها زمان زیادی را می‌طلبید، اما به حول و قوه الهی موحد پاشنه کفش خود را محکم بالا آورد و در ۱۶ سال امان از زندگی خود گرفت برای خدمت به مردم.
اگر امروز می‌بینیم در جاده چرام به باشت حرکت‌هایی انجام گرفت این از زمان موحد مطالعه آن شروع شد و قسمتی از دوران موحد به بهره برداری رسید.
اگر می‌بینید امروز جاده دهدشت – چرام اگر می‌بینید جاده چاسخار به طسوج و قسمتی از مسیر این مردم محروم سامان دهی شد، بعد از موحد هم به همان حالت در آمده است از عملکرد آن زمان است.
اگر می‌بینید امروز جاده دهدشت به چرام حرکت‌های در آن آغاز شد کلید و آغاز و مطالعه اولیه ان در زمان موحد بوده است.
جاده‌های روستایی چرام به دلی بایک، چرام به ارند و بقیه موارد از حرکت‌هایی بود که در دوران موحد کلید خورد و برخی به بهره برداری رسید.
در حوزه کشاورزی لابد یادمان رفته، حافظه ما مشکل درست کرده است که با ورود موحد به مجلس طرحی که بعد از یک دوسال  در حوزه چرام در صحرای شمس اباد و بقیه موارد برای کشاورزی نوین و نجات مردم از این وضعیت اجرایی و عملی شده از یادگارهای موحد است.
طرح طوبی استان که در این شهرستان اجرایی شده از یادگارهای موحد است، طرح مرمت قنات‌ها و چشمه‌های روستایی از گرمسیر تا سردسیر در حوزه چرام از عملکرد موحد است.
در فضای آموزش و پرورش هم در اولین دوره نمایندگی موحد بیش از ۹۰ مدرسه در چرام افتتاح و به بهره برداری رسید.
شما ملاحظه کنید یک مدرسه‌ای احداث می‌شود فضای مجازی چقدر مانور می‌دهند به نظرم اگر فضای مجازی در آن روز حاکم بود اصلاً دیگر جای مانور در فضای مجازی هم نبود!
ساخت بهترین مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش در چرام انجام گرفته است، اولین دانشکده دولتی در کهگلویه بزرگ در چرام انجام شد.
آن زمان، عزیزی از همین شهرستان در سازمان برنامه و بودجه در آن روز حضور داشت، همه می‌دانید از مخالفین فکری من بود اما آن روز آمد یک شهامت و مردانگی انجام داد و من تحسین کردم، وقتی در جلسه دولت آقای احمدی نژاد در یاسوج پیشنهادی داده شد برای یک دانشکده در گچساران، من هم پیشنهاد دادم برای دانشکده  صنعت، معدن در چرام، وزیر علوم در یک سمت من نشسته بود و وزیر نفت در طرف دیگر، وزیر علوم گفت مگر می‌شود در روستا استاد دانشگاه ببرم و نمی‌توانم زیر این بار بروم.
احمدی نژاد هم از گوشه‌ای یک پاسخ نامربوطی هم داد، بلند شدم بالافاصله یک یادداشتی برای احمدی نژاد نوشتم و گفتم به دلیل اینکه رییس جمهور هستید و مهمان من هستید جوابتان را نمی‌دهم ولی اینکار باید انجام شود و برگشتم سر جایم بین وزرای نفت و علوم نشستم.
وزیر نفت بالافاصله گفت فرمایش موحد درست است، دانشکده صنعت معدن احداث می‌شود، ولی می‌توانم سوالی کنم؟ دانشگاه پیام نور چرام چرا تعطیل شد؟
اکثر روستاهای بالای ۵۰ خانوار چرام خانه بهداشت برای آنها احداث شد در دوران موحد، تجهیز مرکز سلامت چرام و نیازمندی‌های ان روز حوزه چرام و روستاها و مناطق مربوط چرام در حد استاندارد آن روز اجرایی شده است.
اما یک سؤال دیگر هم دارم، بیمارستان چرام چه سالی کد دار شد و ردیف گرفت، بروید لایحه بودجه سال ۹۶ و ۹۷ مراجعه کنید بودجه بیمارستان چرام چه سالی ردیف دار شد.
من آنچه به یاد می اورم اعلام کردند بیمارستان چرام باشت یک جا  کد دار شدند، بیمارستان باشت الان پذیرش بیمار دارد با بهترین تجهیزات و امکانات، اما بیمارستان چرام امروز به فاتحه برخی از دوستان به علت سکته قلبی می‌رویم که می‌شد به راحتی از مرگ انها را نجات داد، اما با مرگ دست و پنچه نرم می‌کنند!
این را بپرسید چه شده است، پشت پرده آن چیست؟
مخابرات در چرام فراموش نکردید آن روزی که وارد این حوزه شدم باید خیلی‌ها می‌آمدند روی صف می‌مانند برای یک تماس.
ولی شاهدیم به لطف خدا چه حرکت‌های ارزشمندی با همت دولت در این زمینه هم فراهم شد.
در ورزش هم چمن همین استادیوم و ساخت سالن‌های ورزشی چرام، کمک به تیم‌های مختلف ورزشی این عزیزان سوابق مشخص است.
آنقدر روشن است که حضور این جوانان همه اینها حکایت از همین نکته دارد که به حول و قوه الهی اگر توفیقی حاصل شد بتوانم این جونان را به یک شادابی به تمام معنا برسانیم.
شهرستان شدن چرام که پیگیری‌های متعددی انجام گرفت و به همت برادر بزرگوارمان آقای حجت الاسلام بزرگواری نماینده وقت عملی و اجریی شد هم از پیگیریهای نماینده مظلوم ۱۶ سال است. (تشویق حضار)
یک سؤال دارم، فنی و حرفه‌ای که جز پروژه‌های بی بدیل است و تا موحد نماینده بود رسید به مراحل نسبتاً پایانی الان چه وضعیتی دارد؟ و چقدر می‌توانست اشتغال ایجاد کند.
نیروی انسانی، همه می دانیم یکی از شهرستان‌هایی که در حوزه کهگیلویه بزرگ از یک پتانسیل استثنایی برخوردار است شهرستان چرام است، الان مدیرانی از حوزه چرام داریم که ملی هستند و هم در جایگاه‌های مختلف و مهم هستند، در دوران نمایندگی حقیر زمینه ارتقای خیلی از نیرورهای مختلف این شهرستان و این حوزه در نظر گرفته شده است و در زمان نمایندگی بنده در یک دوران نزدک به ۱۶ مدیرکل از حوزه کهگیلویه بزرگ مدیر کل بودند و همینجا هم عرض می‌کنم به انهایی که احساس می‌کنند فرهنگ مردم مشکل دارد که اقا اگر موحد آمد همه را قلع و قمع می‌کند مثل چه زمانی؟
موحد کسی بود که در دوران نمایندگی‌اش با دولت اصلاح طلب و اصولگرا کار کرد و آنچه برایش معیار و میزان بود و به آن اهمیت می‌داد معیارهای ارزشی نظام، انقلاب, رهبری بود با هر گرایشی اصولگرا، اصلاح طلب کارکرد و این معیار بود و الان هم معیار همین است و با همه کسانی که این دیدگاه را داشته باشند موحد در کنارشان است، و برای خدمت به مردم انجام وظیفه می‌کند.
 اولین نطق نجات نیا در سرفاریاب
جوانترین مدیر کل و شهردار بودم جوانترین وکیل هم می شوم! / زارعی با عدد 3 و شعار همیشگی شروع کرد
 
دسته گلی که بهرامی داد!
محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج امروز در هلهله ی پرشور طرفدارانش به رسم *میزبانی* وبااقدامی که نشان ازنگاه اخلاقمدارانه وی دارد باحضور در ستاد روشنفکر که کمی بالاتر از ستادش قرارگرفت دسته گلی به وی داد ،به روی جایگاه رفت ودستی برای طرفدارانش تکان داد؛
‎ روشن است که بهرامی از طرفی برای آن که هیجانات احتمالی بعدی طرفداران را مانع شده باشد واز سوی دیگر برای آنکه پاسخ گل روشنفکر درلوداب را داده باشد به این حرکت اخلاقی دست زد وبا هرنگاهی این اقدام حائز ارزش است.
جوانترین مدیر کل و شهردار بودم جوانترین وکیل هم می شوم! /تنها کاندید زن کهگیلویه و پاسخ به یک شایعه/ زارعی با عدد 3 و شعار همیشگی شروع کرد
 
این اقدام بهرامی حواشی زیادی داشت از جمله اینکه برخی سایت های محلی به گونه انتقاد کرده اند چرا که گویا این اقدام بهرامی در پیج شخصی مهدی روشنفکر بازتاب نامناسبی داشته است
‎ این سایت ها می نویسند : لازم به ذکر است علاوه برتوضیحات فوق، برداشتهای متفاوت دیگری نیز از این اقدام محمد بهرامی میتوان داشت؛ تاجایی که برخی از سیاسیون این اقدام بهرامی را حرکتی مقتدارنه وجسورانه توصیف کردند که تصویری از پیروزی وی در آینده را منتقل میکند؛
 
جوانترین مدیر کل و شهردار بودم جوانترین وکیل هم می شوم! /تنها کاندید زن کهگیلویه و پاسخ به یک شایعه/ زارعی با عدد 3 و شعار همیشگی شروع کرد
روشنفکر از دیگران صلاحیت بیشتری دارد!
ستاد مهدی روشنفکر کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا افتتاح شد.سخنرانان افتتاح ستاد روشنفکر، حبیب منش فرماندار اسبق دنا و سید امرالله رضایی بودند.فرماندار دنا در زمان استانداری سید مسعود حسینی در آئین افتتاح ستاد انتخاباتی مهدی روشنفکر گفت: روشنفکر با در نظر گرفتن هر معیاری اعم از تحصیلات، انقلابی بودن، ساده زیستی، اخلاق و ….از دیگر رقبا جلوتر است.وی با تاکید بر اینکه موفقیت روشنفکر ملموس است، ادامه داد: عده‌ای با راه اندازی هوچی‌گری بنای آشوب در انتخابات را دارند که انتظار می‌رود مواظبت شود.حبیب‌منش با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری شهدا چشم و چراغ ملت هستند، افزود: مهدی روشنفکر برادر خود را تقدیم این انقلاب کرد.وی با تاکید بر اینکه این قیام یک طایفه نیست بلکه رستاخیز خسته شدگان از تبعیض و بی عدالتی است؛ ادامه داد: شک نداریم روشنفکر در مسیر انقلاب و ارزش‌ها گام بر می‌دارد.
سید امرالله رضایی نیز در این آئین گفت: مهدی روشنفکر در بین کاندیدای موجود از صلاحیت بیشتری برخوردار است و در واقع از سایرین آگاه تر است.وی با اشاره به تعلیم و تربیت افراد زیادی توسط روشنفکر ادامه داد: خوشحالم که در این دوره خوب انتخاب کردم زیرا روشنفکر دارای صفات ممتازی همچون صداقت، شخصیت، علمی بودن، امانت‌دار بودن و متعهد به انجام تعهدات است . وی با تاکید بر اینکه دلیل کناره گیری مهدی روشنفکر از آموزش و پرورش به خاطر مردم بود، ادامه داد: وقتی مسئولان وقت از وی خواستند تا با مدیران زیر مجموعه برخورد کند، نپذیرفت زیرا می‌دانست مردم خواهان باندبازی نیستند.رضایی تاکید کرد: عده‌ای نامسلمان با بحث‌های منطقه‌ای دنبال تفرقه هستند که مردم تمام نقشه‌های آنان را خنثی کرده‌اند.
لغو سخنرانی هاشمی!
 
 لازم به توضیح است عدل هاشمی پور صبح امروز باید شهر دهدشت سخنرانی می کرد که از طرف خود وی این سخنرانی لغو شد و گفته شد که با توجه به تایید صلاحیت دهبانی هاشمی بر این عقیده بوده است که دوباره باید قرعه کشی صورت می گرفت!
 
 
در حال بروز رسانی .....
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قانون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
طبق قانون هاشمی پور دیگر نمی تواند در دهدشت سخنرانی کند
مرتضی مهنایی
|
United Arab Emirates
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
شخصیت هاشمی بابسیجیان خاکی ومردان بی ادعا شکل گرفته پیرمردان را پدرش پیره زنان را مادرش وهم سن وسالان را برادرش وجوانان ونوجوان را دختر وپسر خود می دانند وخودرا وقف خدمت به این مردم می داند.
آرا سردار هاشمی ۷۵۰۰۰وجناب موحد۶۵۰۰۰رای و جناب نجات نیا ۶۰۰۰میباشد این حرف ماست و دردوم اسفند مشخص خواهد شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار