نشست همبستگی جمعی از مردم «طایفه طاس احمدی» با سید محمد موحد کاندیدای یازدهمین دوره مجلس از حوزه انتخابی کهگیلویه بزرگ در شهر دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۶ 12 February 2020
نشست همبستگی جمعی از مردم «طایفه طاس احمدی» با سید محمد موحد کاندیدای یازدهمین دوره مجلس از حوزه انتخابی کهگیلویه بزرگ در شهر دهدشت برگزار شد.
 
نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این اجتماع با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: شرایط کشور و انقلاب ما را از روز قبل از پیروزی انقلاب و دوران مبارزه از سال 41 تا روز پیروزی انقلاب اگر یک بررسی مختصری داشته باشیم، میتوانیم  ابعاد بعد از پیروزی انقلاب را متوجه شویم.

وی افزود؛ خوب به یاد دارید که شرایط کشور در ابعاد مختلف قبل از انقلاب چه بود، در عمران، فرهنگ، سیاست و... ما کجا بودیم الان کجاییم.

موحد بیان داشت؛ فردوست در کتاب خاطراتش نکته ای را میگوید که به دیدن شاه رفتم تا نگران و مضطرب است، علت را جویا شد و شاه ابتدا نمی خواست بگوید ولی در نهایت گفت که سفیر آمریکا پاهای خود را در مقابل من روی هم انداخت و با ادبی نشست که تحمل آن برای من سخت بود!

هیمنه آمریکا و استکبار به گونه ای بود که در کشورهای همسایه امکان اینکه یک سنگریزه ای به تشکیلات آمریکا انداخت وجود نداشت، کسی که توانست هیمنه آمریکا را متزلزل کند، شما مردم ایران و فرزندان سبز پوش شما بودند که بزرگترین جایگاه آمریکا را با موشک زدند.

ایشان اظهار داشت؛ مهم این است که چه پشتوانه ای توانست آن هیمنه ای که از کنارش مگس نمیتوانست عبور کند امروز متزلزل و شکست داد.
شما از آن قعر چاه و بی ادبی سفیر آمریکا رسیدید به اینکه شعار هر سال روز انقلاب شما مرگ بر آمریکاست، رسیدید به جایی که سردار دلها شهید سپهبد سلیمانی فریاد میزد و میگفت: من سلیمانی به تنهایی برای مبارزه با تو بس است .

وی بیان داشت؛ آیا گمان می کنید که ترور سردار دلها به سادگی بود، برای ترور ایشان هزینه ها شد و پس از آنکه نتوانستند در داخل ایشان را از پای در بیاورند به ناجوانمردانه ترین شکل او را در خارج از ایران به شهادت رساندند.

موحد گفت؛ همانگونه که آمریکا در حیات سلیمانی آرامش نداشت، اکنون نیز شهادت ایشان آرامش چند برابری را از آمریکا گرفته است و به حول و قوه الهی انتخاب سختی که رهبر عزیز فرمودند اجرایی و عملی خواهد شد.

سید محمد موحد خطاب به مسولین گفت؛ شهر دهدشت قدمتش بر میگردد به هزاره و چندین دهه یک نمود فرهنگی و دینی استثنایی داشت که  باید فکر اساسی برای آن شود.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی افزود؛دوران نمایندگی بنده در سال71، برای یک عمل آپاندیس باید به استان های همجوار می رفتند، وارد مجلس شدم  و دیدم اولین مسوولیتی که در برابر موکلینم دارم، نجاتشان از این وضعیت بدهم.
آمدیم برای زمین، با تمام شهامت مردم این طایفه بزرگ همکاری کردند تا جایی ک توانستیم پروژه بیمارستان دهدشت را قبل از بیمارستان کازرون که نماینده قدری داشت ببریم و اعتبار برایش بگیریم و نبود جز همکاری مردم طاس احمدی که درود بر این مردم.
وی خاطرنشان کرد؛ در یک سال ۲۷ مدرسه خیرساز ساختیم  بدون هیاهوی رسانه ای
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرتضی مهنایی
|
-
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
آرا سردار هاشمی ۶۸۰۰۰وجناب موحد۶۱۰۰۰رای وجناب دهبانی ۱۵۰۰۰ و جناب نجات نیا ۶۰۰۰میباشد این حرف ماست و دردوم اسفند مشخص خواهد شد.
زنده باد کهگیلویه بزرگ و سردار سازندگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار