نگاهی به فضای انتخاباتی کهگیلویه
در حالی که فضای رسانه ای و مجازی در موضوع انتخابات در حوزه کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده به نوعی روبه لودگی و تبلیغات نامعقول نهاده است اما همین فضا هم عمدتا تحت تاثیر تبلیغات دو کاندیدای دارای شانس پیروزی یعنی عدل هاشمی و سید محمد موحد است .
کد خبر: ۸۲۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳ 07 February 2020
در حالی که فضای رسانه ای و مجازی در موضوع انتخابات در حوزه کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده به نوعی روبه لودگی و تبلیغات نامعقول نهاده است اما همین فضا هم عمدتا تحت تاثیر تبلیغات دو کاندیدای دارای شانس پیروزی یعنی عدل هاشمی و سید محمد موحد است .
فضای مجازی در قرق هواداران موحد
چند هفته است که تیم تبلیغاتی سید محمد موحد به معنای واقعی فضای مجازی و رسانه های محلی را قرق کرده است و تقریبا این میدان را از دست عدل هاشمی پور و هوادارانش خارج کرده است. نوعی جدید و عجیب از تبلیغات ( انتشار تصاویر دیدارها با معرفی اشخاص پیوسته به کاندیدا) همراه با بزرگ نمایی با انتشار مرتب و پی در پی تصاویر حربه ای ساده و بدون هزینه ای است که تیم تبلیغاتی موحد در پیش گرفت و فارغ از این موضوع که آیا تخلفی صورت می گیرد یا نه اما به راحتی بخش تبلیغاتی رقیب را عملا در لاک دفاعی فرو برد!
بارش شدید تصاویر و نام ها و طایفه ها در هر دو اردوگاه به فضای مجازی و رسانه ها صورت می گیرد اما سهم اردوگاه موحد قابل مقایسه با بخش تبلیغات خواب آلود اردوگاه عدل هاشمی نیست .
در اردوگاه سید محمد موحد افراد به نحوی فعالیت تبلیغاتی می کنند که هر نفر از آن ها به اندازه چندین نفر از نیروهای تبلیغاتی عدل هاشمی کارایی دارند و شاید یکی از برگ های برنده موحد در این انتخابات همین افراد باشند که کار و زندگی خود را کنار گذاشته اند و به نحو احسن و به صورت شبانه روزی دستورات محوله را انجام می دهند!
بی شک اگر سید محمد موحد پیروز انتخابات باشد باید قدردان این افراد خصوصا فعالین فضای مجازی اردوگاهاش از برخی شهرستان ها از جمله شهر چرام و دهدشت باشد که یک تنه فعالیت های تبلیغاتی وی را پیش می برند.
فضای مجازی و رسانه در قرق هواداران موحد / آرامش اردوگاه هاشمی به چه معنا است؟
 
آرامش اردوگاه هاشمی به چه معنا است؟
اما در طرف دیگر این ماراتن اردوگاه تبلیغاتی عدل هاشمی است که تقریبا چیزی برای گفتن ندارد! و تقریبا میدان تبلیغات در فضای مجازی و رسانه را به تیم حریف واگذار کرده اند و بسیار کم فروغ در این فضا ظاهر می شوند!
نکته ای دیگر در اردگاه عدل هاشمی وجود دارد که وضعیت پیش بینی انتخابات را کمی پیچیده تر کرده است ! و آن هم سکوت و آرامش حاکم بر آن است ! که شاید کمرنگی حضور در فضای مجازی هوادارانش هم نشات گرفته از همین سکوت و آرامش باشد!
سکوت و آرامش اردگاه هاشمی می تواند دو دلیل عمده داشته باشد . اول اینکه واقعا اردوگاه عدل هاشمی از برنامه ریزی و داشتن نیروهای موثر خالی شده است و عملا چیزی برای عرضه ندارند ! دوم اینکه احتمالا این یک برنامه خاص است و قرار است اتفاقاتی در آینده رخ دهد که به ناگاه ورق را برگرداند و یا به عبارت دیگر شاید شوکی بزرگ در راه است! چیزی که برخی از نزدیکان به عدل هاشمی چنین وعده ای می دهند و در پاسخ به انتقادات از ضعف اردوگاه شان می گویند "تا روزهای پایانی صبر کنید"! 
به هر جهت آنچه که ظاهر امر نشان می دهد ، هواداران و برنامه ریزان سید محمد موحد تا فعلا منسجم تر و با برنامه تر کار می کنند و اگر ادامه کار به همین منوال پیش برود پیروزی سید محمد موحد محتمل است مگر اینکه در پس آرامش و سکوت اردوگاه عدل هاشمی خبری باشد که بتواند این جو سنگین حریف را بشکند!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
صدای طبل تو خالیست خودش میداند برای بار دوم قافیه را به رقیب می بازد آرامش یعنی همین با بوق و کرنا کاری نمیشه کرد مطمئن باشید دهدشت و چرتم چهار به دوست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
بابا آرامش کجا بود بنده خدا باختش
تحلیلگر بهمئی از دانشگاه تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
130000(یکصد و سی هزار) رای سید حاجی محمد موحد و 40000(چهل هزار) رای حاج عدل هاشمی پور و 15000(پانزده هزار) رای دکتر نجات نیا در کهگیلویه بزرگ رای مردم را کسب می کنند چون از سراسر ایران مقیم های کهگیلویه بزرگ برای رای به موحد وارد کهگیلویه بزرگ می شوند بنابراین رای کهگیلویه بزرگ اینبار بالای 200000(دویست هزار) نفر است تعجب نکنید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
موحد مرد میدان انشاله تابناک به کوری چشم شما میبینی که موحد برنده انتخابات و بعدش به شما هم خواهد رسید .. خبرات رصد می شود و مطمئن باش بعد از انتخابات چطوری به التماس خواهی افتاد
بویراحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
کور خوندی دیگه محقق رقیبش نیست کر بویراحمدی در مقابلشه ایندفعه سکته اخرش خواد زد...تهدید نشونه شکسته.
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
اوزمانی که رای دزدی می کردید دزد نبود حالا شاه دزد جلوته با غیرت ...
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
کو کر بویراحمدی از دره تلاو -- کر بویراحمدی شل هم بارش نی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
اینجور که شما میگید موحد با رای دزدی میخواد برنده بشه ولی کور خونده. ,................. دیگه دست از سر مردم محنت کشیده چرام بردارید. خداییش چی از جون مردم میخواین شما مثلا مسلمانید ولی با دزد و شیاد نشست و برخواست میکنید... ای لعنت خدا بر شماها
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
با کار بزرگی که طرفداران سناتور امروز در استادیوم دهدشت انجام دادن ،اختلاف آراء طرف مقابل خیلی بیشتر از آن جیزی شد که پیش بینی شده بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار