کناری گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امکان تخلف در هیچ شعبه ای وجود نخواهد داشت و مردم با اطمینان کامل پای صندوق های رأی حضور پیدا کنند، برگ زرین دیگری به افتخاراتشان افزوده خواهد شد و این حضور امنیت، اقتدار و پیشرفت کشور را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۲۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ 04 February 2020

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: ۳۰۷ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برای انتخابات اسفند ۹۸ در نظر گرفته شده است.
په گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "شاهرخ کناری" ، افزود: انتخابات در استان شور و حال خاص خود را دارد و میزان مشارکت‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد بالاست.
وی اظهار کرد: میانگین مشارکت مردم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس شورای اسلامی دور قبل بیش از ۹۶ درصد بوده است.
فرماندار شهرستان بویراحمد، خاطرنشان کرد: داوطلبان مشغول فعالیت هستند اما تمهیداتی که هیئت اجرایی، نظارت و دادستان مرکز استان داشتند این است که قبل از موعد مقرر(به مدت یک هفته تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی)، تبلیغات رسمی نداشته باشند، هرچند ناقص اما کارساز بوده است.
کناری تصریح کرد: در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ۳۰۷ شعبه اخذ رأی وجود دارد که از این تعداد ۱۴۵ شعبه ثابت و ۱۶۲ شعبه نیز سیار هستند. از مجموع شعب ثابت و سیار ۱۰۷ شعبه شهری و ۲۰۰ شعبه روستایی هستند.
وی ادامه داد: شعب اخذ رأی در دورترین و صعب العبورترین نقاط شهرستان حتما فرستاده خواهد شد. تمهیدات لازم برای استقرار بالگرد جهت شرایط جوی نامساعد اندیشیده شده است.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: تعداد ۱۷۲ شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی شهرستان بویراحمد وجود دارد که هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی در ۶۱ شعبه ۷ نفر عضو دارند و در مابقی شعبه ها ۵ نفره هستند.
کناری افزود: نمایندگان و فرمانداران نیز در صورت تفویض اختیار فرماندار مرکزی به فرمانداران و بخشداران فرعی مشخص خواهند شد.
وی همچنین با بیان اینکه در هر شعبه افرادی از هیئت نظارت بر انتخابات نیز حضور دارند تا انتخابات در صحت و سلامت برگزار شود، عنوان کرد: به طور میانگین تا ۴ نفر در هر شعب اخذ رأی نظارت خواهند کرد.
فرماندار شهرستان بویراحمد تصریح کرد: از ۳۰۷ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بیش از ۴۵۰۰ نفر کار اجرای انتخابات را بر عهده دارند که قریب ۱۳۰۰ ناظر بر کار آن‌ها نظارت خواهند کرد.
کناری ادامه داد: امیدواریم انتخاباتی پر شور، در کمال امنیت و سلامت در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا داشته باشیم.
وی تاکید کرد: احراز هویت در انتخابات اسفندماه ۹۸ به صورت الکترونیکی انجام می شود که در این صورت امکان رأی مجدد با کد ملی ثبت شده در سایر شعب وجود ندارد.
فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: برای هر شعبه اخذ رأی یک کاربر کامپیوتر در نظر گرفته شده، برای هر ۱۰ شعبه اخذ رأی یک نفر پشتیبان و علاوه بر این تعداد، ۳۰ پشتیبان آماده کمک به کاربران در صورت مشکل هستند.
کناری گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امکان تخلف در هیچ شعبه ای وجود نخواهد داشت و مردم با اطمینان کامل پای صندوق های رأی حضور پیدا کنند، برگ زرین دیگری به افتخاراتشان افزوده خواهد شد و این حضور امنیت، اقتدار و پیشرفت کشور را در پی خواهد داشت.
وی افزود: انتخابات مجلس یازدهم در شرایطی برگزار می‌شود که در شدیدترین تحریم های ۴۱ ساله انقلاب اسلامی قرار داریم و تمام نگاه های دنیا به انتخابات ۹۸ ایران اسلامی دوخته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار