مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر خبر داد:
کد خبر: ۸۱۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲ 31 January 2020
خادم در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر و آغاز چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خدمات گازرسانی به مناطق روستایی و محروم استان 16 پروژه گازرسانی برای ۱۶۹ روستا با جمعیت ۹ هزار ۶۹۸ خانوار با اعتباری بالغ بر 1/۲۷۹/060 میلیون ریال پیش بینی و اجرائی میشود و همچنین جمعا ۴۷ طرح صنعتی در ۲ شهرستان بویراحمد و گچساران کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مهندس رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان در آستانه دهه مبارک فجر با اشاره به ضرورت ارائه گزارش عملکرد و خدمات نظام اسلامی به مردم گفت: انقلاب اسلامی فرصتی مناسب جهت بیان خدمات نظام و تبلیغ اقدامات انجام گرفته در طول ۴۰ سال گذشته است.خدمات رفاهی نظام همواره در ذهن افکار مردم پایدار خواهد ماند. یکی از مهم ترین بخش های خدمات رسانی به مردم، خدمت گازرسانی است که این خدمت در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی تداوم داشته و در طول دولت تدبیر و امید از جهش و رشد قابل توجهی برخوردار شده است و به همت این دولت خدمات گازرسانی به آخرین نقاط روستایی و صعب العبور استان و نقاط محروم نیز رسیده است.در استان کهگیلویه و بویراحمد به برکت نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید و تلاش های شبانه روزی پرسنل خدوم شرکت گاز خدمات ارزشمندی صورت گرفته است.

لذا به مناسبت آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر به گوشه ای از خدمات انجام گرفته اشاره نموده و امیدواریم تا دهه فجر دیگر همه مردم استان از این نعمت برخوردار گردند.

مهندس خادم افزود: در شهرستان های بویراحمد و دنا برای جمعیت ۳ هزار و ۳۷۲ خانوار ساکن در ۷۵ روستا شامل (مجموعه روستاهای جوکار، دلی گردو تل خاری و تاکسیسه مارگون، گردنگاه دره بنگرو و دره بید لوداب، بنوا، عزیزی، مجموعه روستاهای دلی رچ) تعداد ۷ پروژه کنلگ زنی و افتتاحی و همچنین تعداد ۲۲ پروژه صنعتی(صنایع بویراحمد و دنا) با اعتباری بالغ بر395/529 میلیون ریال پیش بینی و عملیاتی می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز بیان کرد: در شهرستان گچساران و باشت ۳ پروژه گازرسانی برای ۱۰روستا (مجموعه روستاهای تلچگاه) با جمعیت ۱۹۵ خانوار با اعتباری بالغ بر 125/252 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهیم داشت.

خادم در خصوص گازرسانی به مجموعه های صنعت افزود: تعداد ۲۵ پروژه( صنایع گچساران و باشت، پتروشیمی گچساران) برای گچساران در قالب کلنگ زنی و افتتاحی منظور شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: گازرسانی در شهرستان کهگیلویه(دهدشت) برای ۷۷ روستا(قلعه رئیسی و دیشموک فاز ۳ و ۴، تراب وسطی) با جمعیت ۵ هزار و ۹۴۵ خانوار ۳ پروژه کلنگ زنی و افتتاحی با اعتباری بالغ بر 746/700 میلیون ریال عملیاتی خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: در شهرستان چرام نیز یک طرح کلنگ زنی در روستا(پشت چنار سرفاریاب) برای جمعیت ۳۲ خانواری با اعتباری بالغ بر ۳۸۵۰ میلیون ریال شروع خواهد شد.

رحمن خادم گفت: در شهرستان بهمئی یک پروژه و طرح کنلگ زنی با اعتباری بالغ بر ۵۶۸۹ میلیون ریال پیش بینی شده، که این پروژه برای پوشش دادن ۴ روستا ( گازرسانی به قلات و کل جمشید) با جمعیت ۱۳۷ خانوار تعریف شده است.

خادم با اشاره به اهمیت گازرسانی به مناطق محروم یاداور شد: همچنین در شهرستان لنده نیز برای ۲ روستا(دره زنگ و تل گنج گه) با جمعیت ۱۷ خانوار یک پروژه کلنگ زنی پیش بینی شده است و اعتبار تخصیصی نیز 2040میلیون ریال می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار