مدیر عام شرکت گاز کهگیلویه و بویرحمد ، مدیران دستگاه های مختلف را به رعایت حداکثر صرفه جویی و قناعت در مصرف گاز دعوت کرد
کد خبر: ۸۱۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳ 21 January 2020


مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد مدیران دستگاه های مختلف را به رعایت حداکثر صرفه جویی و قناعت در مدیریت مصرف گاز دعوت کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان خطاب به مدیران دستگاه های مختلف استان یاداور شد: مدیران دستگاه های دولتی، نهاد های انقلابی، شرکت ها و مؤسسات دولتی و غیر دولتی، مراکز آموزشی و فرهنگی استان با عنایت به افزایش برودت هوا و سرمای زمستانی و به تبع بالا رفتن میزان مصرف گاز در سطح استان به ویژه مناطق سردسیری ضرورت رعایت صرفه جویی را دوچندان نموده است.

خادم گفت: با توجه به دستورالعمل معاون اول رئیس جمهور و تأکید مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران مبنی بر صرفه جویی در مصرف گاز و تنظیم برنامه دمای گرمایشی ساختمان ها و فضاهای مورد استفاده بین ۱۸ تا ۲۱ درجه و دمای راهرو های ساختمان ها تا سقف ۱۸ درجه و همچنین خاموش نمودن وسایل گرمایشی در ایام تعطیل و تقسیم بندی زمان استفاده از گاز در ایام غیر تعطیل امری ضروری بوده و توجه مدیران عزیز را به این مهم جلب می نمایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان بیان کرد: به منظور صرفه جویی و ایجاد امکان بهره مندی همه مردم از این نعمت الهی، استدعا داریم تا پایان سال و فصل سرما نهایت همکاری و مساعدت را کما فی سابق با شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشید.

مهندس خادم در پایان گفت: بی شک صرفه جویی و قناعت در مصرف نعمت گاز موجب خوشنودی خداوند و رضایت مردم و اعتدال در خدمت رسانی به ملت شریف و مردم خوب استان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار