کد خبر: ۸۱۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ 19 January 2020
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: مدیران حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه داوطلبان مجلس را ندارند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "علیرضا اتابک" روز یکشنبه ۲۹ دی ماه در شورای اداری در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، با توجه به اتفاقات اخیر یکی دوهفته در سطح کشور، گفت: این اتفاقات منجر به یک فضای وحدت  و همدلی شد.
فرماندار شهرستان کهگیلویه چنین وحدت هایی را باعث پیشرفت کشور عنوان و تصریح کرد: هر گاه جناحی عمل کنیم ملت آسیب میبیند.
وی با توجه به در پیش بودن انتخابات گفت: حضور و مشارکت مردم در صحنه های مختلف همیشه بالاست و این حضور نشان از همه پرسی و تایید بر دموکراسی بودن نظام جمهوری اسلامی را می رساند.
وی با بیان اینکه انتخابات فرآیندهای مختلفی دارد، بیان کرد: شهرستان کهگیلویه که از یک پیشینیه حادی در انتخابات برخوردار است تا به امروز به درستی مدیریت شده است.
وی با توجه به شائبه ای در خصوص تایید صلاحیت ها، گفت: هیچ شائبه ای وجود ندارد و ۱۷ نفری که تایید شدند تایید صلاحیت آنها در دست‌شان است.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه تاکنون ادارات شهرستان ۹۰ درصد مسائل موازین مربوط به انتخابات رعایت کردند اظهار کرد: ما نباید خودمان را برای دیگران بفروشیم، از بیت المال صیانت کنیم و هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیدا را ندارد.
وی با بیان اینکه در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، عنوان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان پروژه های خود را ارائه دهند و با هیچکدام از افرادی که در صحنه انتخابات هستند، از این پروژه ها بازدید نداشته باشند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: همچنین دستگاههای خدمات رسان از هرگونه کنده کاری تا زمان انتخابات، دهه فجر و ایام نوروز خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار