کد خبر: ۸۱۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ 19 January 2020
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: مدیران دخالت بی مورد در امر انتخابات کنار بگذارند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از ایسنا "حمزه محقق زاده " یکشنبه ۲۹ دی ماه در شورای اداری در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، اتفاقات یکی دو هفته اخیر را یادآور شد و اظهار کرد: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی قلب همه دردمندان را به درد آورد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: آن چیزی که حاج قاسم را محبوب کرد، ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری و ولایت مطلقه فقیه بود.
وی افزود: چنین مجاهدت های خالصانه، ارج نهادن مردم را در پی دارد که این همه شاهد ارج نهادن مردم در تشییع سردار سلیمانی بودیم.
محقق زاده، سرکوب قابل تحسین آمریکا توسط سپاه پاسداران را یادآور شد و بیان کرد: سپاه با این اقدام خود پایگاه عین الاسد را زیر ضربات مستحکم خود قرار داد، البته این انتقام نبود و باید آمریکا از خاورمیانه خارج شود.
وی ضمن ابراز تسلیت به خانواده های جانباختگان حادثه هوایی هواپیما گفت: این اتفاق خطای انسانی بود و لایه های آن بعدا مشخص خواهد شد.
محقق زاده حضور مردم دهدشت در تشییع نمادین شهید سلیمانی را یادآور شد و اظهار کرد: این یک حضور حماسی بود و نشان از ولایتمداری مردم نسبت به ولایت را می رساند.
وی افزود: سلیمانی یکی از سربازان ولایت بود، سلیمانی های بسیار در کشور داریم که خود را در صحنه های مختلف نشان میدهند.
محقق زاده با بیان اینکه تاریخ در حال تکرار است گفت: از زمان عاشورا تاکنون چنین اتفاقاتی رخ میدهد و تا زمان ظهور چنین حوادثی به وقوع می پیوندد.
وی انتخابات پیش رو را یادآور شد و تصریح کرد: آن چیزی که برای ما مهم است توجه به آراء مردم خواهد بود.
به گزارش ایسنا، محقق زاده اضافه کرد: مدیران وظایف خود را انجام دهند و دخالت بی مورد در امر انتخابات را کنار بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار