در شورای ترافیک بویراحمد چه گذشت ؟
کناری تصریح کرد: برای اجرایی شدن مصوبات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ناگزیریم رفتار خود را تغییر داده و با هماهنگی استاندار این مدیران را به کمیته تخلفات معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۱۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ 19 January 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار بویراحمد در جلسه شورای ترافیک شهرستان با تاکید بر اجرای مصوبات شورای ترافیک گفت: مدیریت ارث پدری نیست و همه کسانی که در حوزه‌های مختلف شهرستان بویراحمد مسئولیت دارند باید بدانند آن مدیری که نمی‌تواند کار و وظیفه شرعی و قانونی خودش را انجام بدهد، پاسخگویی به مطالبات مردم باشد.
رئیس شورای ترافیک شهرستان با ابراز گلایه از برخی مدیران اظهار داشت: عدم حضور برخی از اعضای شورای ترافیک و بی‌توجهی به این مقوله، همچنین مصوبات شورای ترافیک شهرستان و استان، نارضایتی‌های عمومی را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به وظایف شورای ترافیک در بررسی و کاهش بار ترافیکی شهر خاطرنشان کرد: پیگیری طرح ترافیک شهر یاسوج در دستور کار این فرمانداری است و اجرای آن اثرات متفاوتی بر جنبه های مختلف حیات اجتماعی شهروندان خواهد داشت.
کناری تصریح کرد: برای اجرایی شدن مصوبات شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ناگزیریم رفتار خود را تغییر داده و با هماهنگی استاندار این مدیران را به کمیته تخلفات معرفی کنیم.
کناری در بخش دیگری از سخنانش ضمن انتقاد از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص ساماندهی و راه اندازی پیست اسکی ادامه داد: چرا پیست اسکی کاکان که از مهمترین ظرفیت‌های گردشگری و ورزشی کهگیلویه وبویراحمد در فصل زمستان محسوب می‌شود این روزها در تعطیلی به سر می‌برد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
آفرین بر کناری مدیر باید اینگونه قاطع باشد بخصوص تشکر از جناب کناری به عمل می آید که لیست نتایج صلاحیت ها را در اختیار سایت ها قرار داد تا در معرض دید مردم قرار دهند مدیر یعنی یو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار