کد خبر: ۸۱۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ 17 January 2020

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یادداشت ارسالی مخاطبان ، کهگیلویه بزرگ سالیان متمادی بعلت عدم توسعه یافتگی و نبود زیرساخت های لازم با موج شدید و فراگیری از مهاجرت رو به رو گشت که باعث گردید این حوزه با شتابی بیشتر به سوی محرومیت و عقب ماندگی گام بردارد.
متاسفانه اکثریت مهاجرت‌ها از طیف های تحصیلکرده،افراد داری تمکن مالی و نخبگان بودند که خروج آنها ضربه جبران ناپذیری به رشد و توسعه ی کهگیلویه بزرگ زد و عمق محرومیت را تشدید نمود.
تردیدی نیست اگر امکانات و زیرساخت‌های لازم در دسترس بود چنین اتفاق تلخی حادث نمی‌شد و الان وضعیت کهگیلویه بزرگ به شکلی دیگر بود ،اما مع الاسف این اتفاق ناگوار شهری را که در گذشته ای نه چندان دور در رتبه اولین ها در استان بود به مرحله‌ی رتبه آخری رساند.
اسفند ۹۴ شروعی تازه از حیات در کهگیلویه بزرگ دمیده شد و مردمان اصیل و نجیبش امیدوار به آینده ای بهتر و روشن تر شدند.
حضور هاشمی پور در شرایط سخت اقتصادی کشور کورسوی امید را در دل مردمانش زنده کرد و انصافاً هاشمی پور با وجود همه کمبودها و شرایط سخت تحریم جواب اعتماد موکلانش را با فعال کردن پروژه های ریز و درشت به خوبی داد و امید را به کهگیلویه بزرگ برگرداند.
مسیر شروع شده مسیری امیدوار کننده برای آینده ی  این حوزه انتخابیه میباشد و هر گونه برگشت از این مسیر در حکم خودکشی دسته جمعی و برگشت به گذشته ی تیره و تاری خواهد بود که هیچ آینده ی  روشنی برای آن متصور نخواهد بود.
امیر محبی فر ۲۷ اسفندماه ۹۸.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بخشوده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
درود بر دکتر محبی عزیز و تشکر بابت این مطلب پرمغز و زیبا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار