کد خبر: ۸۱۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 17 January 2020
به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد" از چیتاب ، حجت الاسلام سید علی اکرمیان خطیب موقت کبگیان در خطبه های نماز جمعه 27 دیماه 98 چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه ضمن تسلیت مجدد به خانواده های داغدار در سقوط هواپیمای بوئینگ ۸-۷۳۷ اوکراین در شهریار گفت : پذیرش مسئولیت هدف قرار گرفتن هواپیمای اوکراینی توسط جمهوری اسلامی، به رغم تعلل با استقبال کشورهای غربی روبرو شد.
وی افزود : غریبهایی که این سقوط را گامی مهم دانستند و اصرار دارند روشنگری بی‌ ملاحظه" برای آشکار شدن تمام جزئیات این حادثه ضرورت دارد چرا در برابر ترور ناجوانمردانه ژنرال یک کشور در کشور ثالث سکوت کرده اند و بدانند ناگفته های زیادی برملا خواهد شد و نمی توانند پا پیش بگذارند که پس نیوفتند.
وی خاطرنشان کرد : ما خود داغدار پرکشیدن فرزندانمان هستیم و کسانیکه در این موضوع دایه دلسوزتر از مادرند و اگر دنبال دلسوزی و نگرانی بشریتند بروند به ناله های مادران سربازان و نظامی های امریکائی مفقود عین الاسد در برابر کاخ سفید جواب بدهند که بیش از۲۰روز است از فرزندانشان بی خبرند.                       
حجت الاسلام اکرمیان با تشکر از روحیه تواضع سردار حاجی زاده بعد از سقوط این هواپیما هم گفت : کسیکه در زمان این سقوط در غرب کشور مشغول برنامه ریزی ضرب شصت به آمریکا بود و بعد از سه روز آمد و با صراحت جای خالی تمام تقصیرات را گردن گرفت نشان از نهایت اخلاص در پاسداری از وطن درشرایط کنونی دارد و چنین فردی باید هم مورد هجمه غرب و سلبریتیهای غربگداء قرار بگیرد.
سیدعلی اکرمیان افزود : صراحت حاجی زاده در کلام و تقبل مسئولیت ، ناگفته های زیادی را روشن خواهد کرد و خروش ملت ایران بعد از خطبه های نماز جمعه امروز در حمایت سردارشان حماسه ای دیگر خلق کرد و به دنیا نشان داد که راه انقلاب از راه فتنه جداست.
وی خاطرنشان کرد : ماهیت حصول امنیت کشور درپایداری سپاه مقتد ، ارتش با ابهت و نیروی بیدار انتظامی است که دشمن با تفرقه افکنی دنبال رخنه در بین قوای سه گانه نظامی است و باید آگاه بود.
خطیب موقت جمعه کبگیان با اشاره به تایید یا رد صلاحیت نمایندگان هم گفت : شورای نگهبان شریان حیاتی اعتماد ملت در انتخاب کاندیداتورهای احتمالی است که باید قوی تر از همیشه صلابتش را در راه حفظ أرمانهای انقلاب خاصه در دوران فعلی هجمه های متعدد دشمن حفظ کند.
وی افزود : اگر نماینده ای تایید نشود ، دلایلش بصورت مکتوب و محرمانه خدمتش خواهد رسید و می تواند اعتراض کند تا اگر مشکلی هست برطرف بشود اما مراقب باشد بعلت عدم تایید خط قرمزهای نظام را رعایت کند زیرا عبور از خط قرمز نظام میدان مخالفت همه ملت است و هرکس پای در این میدان خطرناک قرار دهد نابود خواهد شد.
در پایان نماز جمعه حاظرین در مصلی با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ براسرائیل حمایت قاطع خود را از سردار حاجی زاده و سپاه اسلام و نیروهای نظامی و انتظامی اعلام کردند.
پایان خبر:اسماعیل رسام٫.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار