کد خبر: ۸۱۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳ 16 January 2020
نماینده کهگیلویه ، بهمئی، چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی ، با انتشار پیامی انتصاب حجت الاسلام حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج را تبریک گفت.
متن پیام
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجه الاسلام سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج
 با سلام و تحیات الهی؛
انتصاب مدبرانه ی جنابعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امامت جمعه شهر یاسوج با حکم رهبر معظم انقلاب، نشان دهنده شایستگی، تعهد، تقوا، دانایی، توانایی، خدمتگزاری و پیشینه ی ارزشمندتان می باشد که ان شاءالله برای مردم منشأ خیر و برکت خواهد بود.
 اینجانب ضمن سپاسگزاری از خدمات حضرت حجه الاسلام والمسلمین ملک حسینی و حضرت حجه الاسلام والمسلمین  حسینی، مناصب جدید را صمیمانه خدمت جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
حسن اعتماد معظم له آنگونه که خود فرموده اند زوایا و انتظارات متعددی دارد از جمله: حضور مردمی و ارتباط صمیمی با همه اقشار، رابطه پدرانه با نوجوانان و نونهالان به همراه تبیین و هدایت دینی و سیاسی مردم در کنار اظهار لطف ایشان به مردم استان و اذعان به وجود ارزشهای دینی و انقلابی قوم لر و دیگر ساکنان این استان غیور، بیان سابقه ی مبارزاتی این مردم شریف در قبل از انقلاب و حضورشان در تمامی صحنه های پس از انقلاب، در پیام رهبر فرزانه انقلاب قطعا در راستای ارزشگذاری به مردم، پویایی در ادامه مسیر، حرکت در جهت تحقق اهداف عالیه نظام و تبیین  گام دوم انقلاب است که وظیفه می دانم خاضعانه تشکر نمایم.
توفیقات روزافزون در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و پرتو رهنمودها و منویات مقام عظمای ولایت را از خداوند سبحان برایتان مسئلت دارم.

                    عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار