کد خبر: ۸۱۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ 16 January 2020

نماینده سابق ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تکریم خود گفت: احساس می‌کردم دوست دارم تلاش کنم. با فساد مخالف بودم و با ژست مبارزه با فساد بیشتر.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در مراسم تودیع خود از سمت نمایندگی ولی‌فقیه خطاب به نماینده جدید ولی‌فقیه این سمت را سخت و ساده دانست و گفت: نمایندگی انسانی بزرگ با آرمان‌های بلند سخت است اما همین مسیر ساده هم هست چرا که این فرد تمامی اهداف را مشخص و مسیر را نشان داده که طی کردن مسیری که خط‌کشی شده و راه‌های انحراف آن  با چراغ قرمز و مسیر منتهی به هدف با چراغ سبز ایجاد شده ساده است.
نماینده سابق ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقام معظم رهبری در پیام  و حکم حجت‌الاسلام نصیر حسینی نماینده جدید ولی‌فقیه، مردم استان را به پاک سرشتی و غیرت ستودند که هیچ گاه در جنگ زیر بار دشمنان نرفتند و این ستایش بارها اتفاق افتاده در تشییع جنازه‌ای که ایشان در صدا و سیما دیدند مردم استان را ستودند و فرمودند من نه آنم که بر این خاطرات درگذرم. حتی در حکمی که به من دادند احترامی که به شما گذاشتند بیش از بزرگواری در حق من بود ایشان در آن حکم فرموده بودند به پیش درخواست و پیشنهاد شما!یعنی شما را لایق دیدند که با درخواست شما مردم من نماینده ایشان باشم.
وی خطاب به نماینده جدید ولی‌فقیه گفت: حضرت آقای حسینی این مردمی است که رهبری آنها را ستودند و خیلی روشن توصیه شده به حضور مردمی، ارتباط صمیمی با همه اقشار، نگاه پدرانه به جوانان و نونهالان گویا شما را در دانشگاه و حوزه‌ها دیده است و می‌گویم ساده است جون خط کشی شده که حضور پررنگ‌تری داشته باشیم.
وی تصریح کرد: روحانیت استان در کنار نماینده جدید ولی‌فقیه است، احترام شما و روحانیت سرمایه‌ای برای حرکت آینده است و تردید نکنید حضور و برخوردهای شما هر روز سرمایه‌ای برای فردای شما است و امیدوارم موفق شوید.
نماینده مردم کهگیلوبه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: سپاسگزارم از رهبر انقلاب در سال‌ها اعتماد برایخدمت، مدعی خدمت نیستم اما مدعی عدم خیانت هستم تلاش نکردم حق کسی ضایع شود اما نمیدانم تلاش کردم حقی ادا شود یا خیر؟  احساس می‌کردم دوست دارم تلاش کنم. با فساد مخالف بودم و با ژست مبارزه با فساد بیشتر. از حقوق فقیر و غنی دفاع کردم  چون دفاع از حق فقیر به تنهایی وجاهت دوستی و حقوق اغنیاء ثروت دوستی بود اما دفاع از حق همه را حق دوستی می‌دانستم و تلاش کردم چنین جلوه کنم نمیدانم توانستم یا نه؟
آیت‌الله ملک‌حسینی عنوان کرد: سعی کردم به مردم احترام بگذارم اما اگر بی احترامی کردم از خدا و مردم عذرخواهی می‌کنم اما بیشتر سپاسگزارم از مقام معظم رهبری که این مسوولیت را برداشتند و استعفا را پذیرفتند که مبنایی دارد.
نماینده سابق ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میل به مسوولیت را صحیح نمی‌دانم اما گریز از مسولیتی که آمده حماقت است، افزود: مسوولیت اگر آمد باید پذیرفت بی‌مسولیتی نکوهش دارد مسولیت شکر ندارد بلکه صبر دارد و اگر کسی در مسئولیت موفق بود اجرا او صبر دارد.
وی عنوان کرد: مسولیت اگر رفت باید شکر کرد نه اینکه مسولیت و توفیق خدمت رفت شکر به این دلیل که  اگر انسان نتواند آن را ادا کند چه عقبوتی در کمین است؟ بر مسئولیت باید صبور و شکور بود و بر بی‌مسولیتی نه!نه گریختن از مسولیت صحیح است نه گریستن بر رفع مسئولیت لذا خدای متعال این تشکر از مقام معظم رهبری در رفع این مسئولیت برای فراهم شدن آینده و بستری برای خدمت دیگر در امور علمی را بپذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار