کد خبر: ۸۱۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ 15 January 2020
نمایندگان گچساران و اندیمشک در مجلس نامه تایید صلاحیت خود را دریافت کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس، فریدون حسنوند نماینده اندیمشک و غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران امروز (چهارشنبه) نامه تایید صلاحیت خود را دریافت کردند.
فریدون حسنوند در گفت‌وگو با فارس ضمن تایید این خبر گفت که ما در بحث تایید صلاحیت‌ها تابع قانون هستیم و هر موردی که به ما ابلاغ می‌شد را می‌پذیرفتیم.؛ اکنون هم تایید صلاحیت بنده و آقای تاجگردون طی نامه‌ای به ما اطلاع داده شده است.
بنابراین گزارش ، نظر هیات‌های نظارت استانی شورای نگهبان درباره تایید، عدم تایید و یا عدم احراز صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از (شنبه) هفته جاری از طریق فرمانداری‌ها به داوطلبان اعلام شده است.
طبق اعلام شورای نگهبان، پس از اعلام مرحله اول از نتایج بررسی صلاحیت‌ها که در هیأت‌های نظارت استانی و هیأت‌ نظارت مرکزی صورت گرفته، داوطلبانی که به رأی هیأت‌های نظارت استانی و مرکزی شکایت دارند می‌توانند به مدت پنج روز از یک شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ شکایت خود را همراه با مستندات و مدارکی که اثبات کننده شرایط نمایندگی در آنان باشد به محلی که هیأت‌های نظارت استانی در استان‌ها اعلام کرده اند و به ورزشگاه جهان پهلوان تختی در تهران اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
فرهنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
حاج بهرام تاج گردون ضد خوانین بود اما متاسفانه غلام رضا تاج گردون تفکر "خانی" و فرهنگ منحوس "خان خانی" را در استان کهگیلویه و بویراحمد خان گزیده زنده کرد
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
آغا هر کسی برای خدمت در جایی مفید به نظام است به نظر بنده که از حوزه انتخابی گچساران نیستم مصلحت مردم و تاج گردون در این است که تاج گردون نماینده گچساران نباشد و در استان دیگر نماینده شود یا وزیر شود چون متاسفانه خودش در گچساران مغرور شده که یاد خان های زمان شاه "وخیر" باشد و هم طرفداران او از تاج گردون سوءاستفاده کردند شما مدیرکل آموزش و پرورش استان را ببینید که دست چپ و راست خود را بلد نیست 8 سال مدیر کل آموزش و پرورش استان است ایشون انگاری مدیر کل نهضت سوادآموزی است!!! نظام تعلیم و تربیت استان را به قهقرا برد و بقیه افراد هم همینطور از تاج گردون سوء استفاده کردند بگو حداقل خودتان کنار روید و اداره ای دیگر پست بگیرید بنابراین به مصلحت استان کهگیلویه و بویراحمد نیست که تاج گردون یکی نمایندگان آن در مجلس شورای اسلامی باشد اصلا تاج گردون نظام خان خانی زمان شاه خائن را در استان کهگیلویه و بویراحمد زنده کرد بنابراین ما شورای محترم نگهبان می خواهیم ایشان را برای استانی دیگر تایید صلاحیت کند مردم مظلوم و خان گزیده کچساران گناه دارند که باز هم یک ..... برای آنها تعیین تکلیف کند.
آه مظلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
خداازش نگذره که نان بری کرد به حق اسیر مجلس یزید درهمین دنیا تاوانش را بدهد این میرش.ال گچسارانی
نادران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
نادران در واکنشی توئیتری منتشر کرد:
«تاجگردون و حسنوند روسای کمیسیون بودجه و انرژی مجلس امروز توانستند با فشار و لابی تایید صلاحیت بگیررند!
این که امروز کوتاه آمدید و چشم بر پرونده های اقتصادی بستید جادوی بودجه و نفت است؟!
جواب جوانان عدم احراز شده را چه می دهید؟»
متین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
دوستان در مورد سندهایی که خانم صبا اذرپیک منتشر کرده کسی اطلاعی داره.. طبق اون اسناد تاجگردون دارای فساد مالی فراوانی است.. البته بنده احترام خاصی برای ایشان قائل هستم ولی کنجکاو شدم از صحت و یا کذب بودن این اسناد اطلاع پیدا کنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار