کد خبر: ۸۱۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷ 15 January 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از یاسوج قصه بی‌توجهی مسوولان استانی به قدیمی‌ترین محله یاسوج دیگر کهنه شده و نوشتن و گفتن درباره مشکلات این مردم شاید تکرار مکررات باشد.
محله‌ای که مردمانی صبور و نجیب و کم توقع دارد و همین موجب شده تا مسوولان کمتر به فکر محله قدیمی شرف‌آباد و مردم آن باشند.
رزم کودکان شرف‌آبادی با سرما در بزم انتخاباتی مسوولان

اما اسفناک‌تر از هر چیز داستان زندگی سخت و جانکاه تعدادی خانوار مستضعف و محروم است که به امید کار و فرار از فقر و نداری به منتهی‌‌الیه شرف‌آباد پناه آورده‌اند و در بدترین وضعیت گذران زندگی می‌کنند.
مردمانی نجیب و سر به زیر که وعده‌های سر خرمن مسوولان هرگز آن‌ها را به مانند عده‌ای پرتوقع و مرفه در مقابل مسوولان و نظام قرار نداد و سال‌هاست که به آرام‌ترین وجه ممکن پیگیر مشکلات محدوده زندگی خود هستند.
به گزارش فارس هر چند که مسوولان دلیل بی‌توجهی خود را به ساخت و سازهای غیر قانونی ربط می‌دهند اما باید از همین مسوولان پرسید که چرا همان موقع که این افراد مستضعف و محروم در حال ساخت و ساز بودند جلوی کار آنها گرفته نشد و چرا خدماتی مثل برق و آب به آن‌ها ارائه شده و فقط گاز را بر آن‌ها تحریم کرده‌‌اند.
پی‌گیری‌های چند باره خبرنگار فارس از استاندار و معاون سیاسی و فرماندار بویراحمد و معاون دادگستری استان تاکنون جواب نداده و هر یک به نحوی توپ را در زمین دیگری می‌اندازند.
این خانوارها که جمعیتی بیش از 200 تا 300 نفر را شامل می شوند در گفت‌وگو با خبرنگار ما چنین گفتند که حاضرند خانه‌های خود را با کمترین قیمت فروخته  جان خود را از این وضعیت بد رهایی بخشند اما در حال حاضر هیچ چاره ای جز ماندن و جنگیدن با این وضعیت سخت و دشوار را ندارند.
رزم کودکان شرف‌آبادی با سرما در بزم انتخاباتی مسوولان

اما در آخرین اقدام نمایندگان این چند خانوار با حضور در دفتر فرماندار بویراحمد خوستار پی‌گیری مشکلات خود شدند و فرماندار بویراحمد هم مثل سایر مسوولان به آن‌ها وعده داد که در اسرع وقت مشکلاتشان برطرف می‌شود.مردم در این نقطه از شهر یاسوج یعنی در منتهی الیه شهر و در انتهای محله حاجتی‌ها اکنون از مسوولان استانی تقاضای همکاری دارند و می‌گویند حاضر به امضای تعهدنامه هستیم تا در صورتی که گاز خانگی به ما داده شود برای گرفتن پروانه ساخت اقدام کنیم.
به گزارش فارس اکنون باید منتظر ماند و نظاره‌گر بود که وعده‌های مسوولان در سردترین شب‌های سال در تنور داغ‌ انتخابات خواهد سوخت یا که با سنت‌شکنی فکری به حال این مردم بی‌نوا خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار