شنیده ها!
پس از اعلام نتایج رد صلاحیت ها از طرف شورای نگهبان و رد صلاحیت شدن برخی از چهره های اصلی این جریان در بویراحمد و دنا ، اکنون گزینه های پیش روی این طیف سیاسی از طرف تحلیل گران و صاحب نظران آن ها مشخص شده است.
کد خبر: ۸۱۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳ 14 January 2020
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از اعلام نتایج رد صلاحیت ها از طرف شورای نگهبان و رد صلاحیت شدن برخی از چهره های اصلی این جریان در کهگیلویه و بویراحمد ، اکنون گزینه های پیش روی این طیف سیاسی از طرف تحلیل گران و صاحب نظران آن ها مشخص شده است.
شنیده های تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حکایت از این دارد که طی یکی ، دو روز گذشته نشست شورای اصلاح طلبان استان با حضور اعضا برگزار شده است که در این نشست بر سر رویکرد این طیف پس از عدم تایید داوطلبین منتسب توسط شورای نگهبان ، بحث و تبادل نظر شده است.
گفته شده است که در این نشست بر سر اینکه چه رویکردی در پیش گرفته شود بحث های داغی صورت گرفته است از جمله تحریم انتخابات ، بی تفاوتی و آزاد گذاشتن نیروها برای حمایت از دیگر داوطلبین و برخی موارد دیگر .
نکته بسیار حائز اهمیت در خصوص حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا است که اصلاح طلبان حاضر در نشست شورای عالی اصلاح طلبان استان از این حوزه ، سعی در آزاد گذاشتن نیروها برای انتخاب کاندید مورد نظر خود است .
بنابر این گزارش هر چند قرار بر تعیین تکلیف تصمیم نهایی برای جلسات بعدی گذاشته شده است اما آنچه که از مواضع اصلاحاتی های بویراحمد و دنا به گوش می رسد ، تکرار حمایت از نماینده فعلی شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی است.
گویا این بار هم سید باقر موسوی مخالفتی با تصمیم نیروهای اصلاح طلب بویراحمد و دنا در این شورا نخواهد داشت و آن ها مطابق دور گذشته نهایتا از غلام محمد زارع حمایت خواهند کرد که در این صورت می توان گفت ، غلام محمد زارع یکی از سنگین ترین وزنه های رای در این حوزه را به دست آورده است.
لازم به توضیح است طی چند هفته پیش تحلیلی در تابناک کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد با عنوان (پیروزی در بویراحمد و دنا با صبر استراتژیک؟! ) که در این تحلیل عنوان شده بود غلام محمد زارعی با صبر استراتژیک در نهایت متنفع شرایط سیاسی خواهد شد که اکنون این صبر استراتژیک در حوزه سیاسی جواب داده است و وی برنده بعد سیاسی انتخابات بوده است . ضمن اینکه بعد قومیت (متاسفانه هنوز این بعد در بویراحمد و دنا کاریی بالایی دارد) مانده است و احتمالا باز هم این صبر استراتژیک است که نتیجه خواهد داد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
مهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
کلا بگو فازت چیه؟
زارع نه صلاح طلبه و نه دور قبل اصلاح طلبان حمایتش کردن
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
با سلام اینجور که گفته اید مثل اینکه باقر موسوی تصمیم گیرنده است یا همه ازش حرف شنوی دارند نگارنده محترم دیگه برادر از برادر حرف شنوی ندارد موسوی مهره سوخته است اگه خودش هم بیاد ۵ هزار رای نداره بی خود حاجی را امیدوار نکن بگذار فعالیت کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
نه اینیار نه پول جواب مید ه نه تزویر
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
درود بر اصلاحات درود بر سیدباقرموسوی
بویراحمد سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
سراسر این مطلب دست و پرورده نگارنده است و اصلا چنین چیزی صحت ندارد و باید تاسف خورد به حال چنین رسانه ای/
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
تنها ناجی اصلاحات استان در حال حاضر زارعی هست اینو همه باید بدونن که نزدیک ترین فرد به اصلاحات که طی این هشت سال از توانست حافظ نیروهای اصلاحاتی باشد حاج زارعی بود .ان هم بدلیل این که اکثر افراد نزدیک به زارعی تفکر اصلاحاتی دارند .در دور اینده غیر از زارعی دیگر .کسی از کاندید های فعلی استان .یک درصد هم به اصلاحاتیها نزدیک نیستن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
تابناک تو را هم زارعی خریده؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار