هشدار آیت الله ملک حسینی در جمع مردم یاسوج
آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: امروز ممکن است با احتمال جنگ برای جهان وحشت ایجاد کنند و جهان بداند که جنگی تحمیل کنند ایران هیچگاه آغازگر این جنگ نبوده و آنها بدانند پایان دهنده به هیچ جنگی نخواهند بود و این ایران است که به هر نبرد پایان خواهد داد.
کد خبر: ۸۱۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ 06 January 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در تجمع بزرگ مردم شهر یاسوج به مناسبت گرامیداشت یاد شهید سپهبد قاسم سلیمان و همرزمانش افزود: آینده از آن کسانی است که در مسیر دین و در مسیر استقامت دینی بمانند.

وی ابراز داشت: آینده خدا انسان‌هایی را با ویژگی‌های مختلف خواهد آورد. آنکه خدا آنها را دوست می‌دارد و آنها تجسم ایمان و عمل صالحند و ایمان در وجود اینها موج می‌زند و وجود اینها را عمل پاک پر کرده است و طاهرند و خداوند طاهران و مطهران را دوست دارد.

آیت الله ملک حسینی گفت: آنها نیز خدا را دوست دارند، یعنی کسی که خدا را بشناسد، به عمق وجودش به او عشق می ورزد و این حکایت از عمق معرفت آنها به خداوند متعال دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آیا از شهید قاسم سلیمانی جز این دو مفهوم را شنیدید؟. اینها در میان جامعه می‌درخشند و با انسان‌های دیگر و با مؤمنان در تعاملند، احترام به دیگران می‌گذراند، حس احترام مشترک دارند و بر مشترکات تاکید می‌کنند، بر طبل نزاع در جامعه نمی‌کوبند، علیه هم تهمتی و اتهامی را روا نمی‌دارند و آیا شما نشنیدید از شهید قاسم سلیمانی که گفت، چرا مرزبندی و چپ و راست می‌کنید و باید اینها را کنار بگذاریم و این همان نگرش یعنی جامعه یکپارچه همه در خط الهی هستند.

وی عنوان داشت: منحصر کردن ایمان، دین و ولایت به گروه‌ها و دسته‌های خاص، دشمنی با دین، دشمنی با خدا و دشمنی با ولایت است.

آیت الله ملک حسینی گفت: مرزبندی‌ها دشمن آفرینند و نه دوست آفرین و انسانی که با مؤمنان مهربان است، خدا قدرتی به او می‌دهد و خشمی در درون او ایجاد می‌کند که علیه دشمن، مقاوم، جسور و اهل میدان و شورش و در برابر کافران مقتدر و مردانه است.

وی اظهار کرد: انسان اگر در برابر دشمن مرد بود و مقتدر، در برابر دوست و مؤمن متواضع است و اگر در برابر دوستان و مؤمنان خشن بود، در برابر دشمن پست و ذلیل و این قاعده قرآنی است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر کس سلیمانی را شناخت، گفت که سلیمانی مهربان بود با مردم، اما تمام وجودش در برابر دشمن یکپارچه هیجان، حریت، مردانگی و آزادگی بود.

وی عنوان داشت: در راه خدا مجاهدت می‌کند و حیات قاسم اسلامی و این سردار سپهبد، چیزی جز جهاد نبود و روزی کارمندی بود که شنید در مهاباد درگیری است، رفت تا روزی که در بغداد شهید شد.

آیت الله ملک حسینی گفت: انسان مجاهد، انسان عزت و شرف است و ذلت به سراغ او نمی‌آید. جامعه‌ای که چنین مردانی داشته باشند، جامعه‌ای عزیز و مقتدر است.

وی اظهار کرد: این جامعه شاید مظلوم بشود، اما عزتشان شکسته نمی‌شود، شاید تحریم بشوند، اما ذلت نمی‌پذیرند و این رمز جامعه جهادگر و وجود انسان مجاهد در جامعه است و آیا از سلیمانی بزرگ جز این سراغ دارید؟

آیت الله ملک حسینی گفت: از ویژگی‌های دیگر این انسان‌ها این است که تشکیک‌ها، تهدیدها، تمسخرها، ابهام‌ها، تحریم‌ها و هرچه رخ می‌دهد مسیر اینها را کج نمی‌کند و مردانه ایستادند و هیچ کلمه‌ای از دشمن و دوست، جاهل و غیر جاهل، هرگز تردیدی در اینها و مسیر اینها ایجاد نمی‌کند و خوف در وجود آنها راهی ندارد.

آیت الله ملک حسینی با اشاره به جبهه مقاومت، گفت: این جبهه با کشته‌ها محدود و کم نمی‌شود و خدای دانا می‌داند که از این خون‌ها مردانی پا خواهند گرفت و بی نهایت مردان از این خون‌ها رشد خواهند کرد و کشور ما و جهان، سلیمانی های دیگر را به خود خواهد دید و این برکت و اثر خون شهید است.

وی گفت: شهید اگر زنده است، زنده است تا مسیرش را برای آینده مدیریت کند، تا هدایتگریش ادامه پیدا کند و این سخن من نیست، این آیت قران است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: خط شهادت، خطی است تا پایان فتنه‌ها، ظلم‌ها، استکبارها و در مکتب ما، نمی‌جنگیم، تا در جنگ پیروز شویم و ما می‌جنگیم تا بر جنگ پیروز شویم.

آیت الله ملک حسینی بت بیان اینکه روزی را به انتظار می‌نشینیم که بشر جنگی را نداشته باشد، اظهار داشت: همیشه دشمن فکر می کرده که با کشتن انسانی به خط او و رسم و جبهه او پایان می‌دهد اما اینگونه نیست.

آیت الله ملک حسینی گفت: این بیگانگان، این ددمنشان پست که ننگ دارم نام کثیفشان را ببرم، بدانند که امروز آغازیست برای پایان شما و امروز دیگر جبهه مقاومت منحصر به ایران، عراق، سوریه، یمن و لبنان نیست و دیگر جبهه مقاومت منحصر به فاطمیون، زینبیون، بدریون، قدسیون، حیدریون، نبویون و حوثیون و حزب الله نیست و جبهه مقاومت فردا اروپا، آفریقا، آسیا و کشور شما را و قاره شما را نیز فتح خواهد کرد.

آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: امروز ممکن است با احتمال جنگ برای جهان وحشت ایجاد کنند و جهان بداند که جنگی تحمیل کنند ایران هیچگاه آغازگر این جنگ نبوده و آنها بدانند پایان دهنده به هیچ جنگی نخواهند بود و این ایران است که به هر نبرد پایان خواهد داد.

وی عنوان کرد: دشمن چنین نیست که وارد چنین مصافی بشود و مبادا ذهن من و شما را درگیر دوگانه و دو قطبی صلح و جنگ کنند و بخواهند باب دیگری را پس از این وحدت بین اصلاح طلب و اصولگرا، بین همه اقشار جامعه و پس از این انسجام، بین همه آحاد اسلام ساز دیگری باب کنند و یک دوگانه دیگر بسازند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: ملت باید هوشیار باشد و این هوشیاری را پاس بدارد و خداوند متعال این اتحاد و انسجام را در زیر سایه ولایت و رهبری دوست دارد و خداوند انسان‌هایی که با همدیگر متحد باشند، همدل باشند و به فرمان رهبرشان باشند را دوست دارد.

وی اظهار داشت: ما اگر امروز آمده‌ایم، نیامده‌ایم تا افتخاری برای سلیمانی باشیم و آمده‌ایم افتخار بیابیم و یعنی خدا ما را لایق و قابل دید که انسانی سترگ و شهیدی بزرگ را با قلب‌ها و اشک‌هایمان بدرقه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: این حضور احترام است، اما سلیمانی در کنار حسین بن علی (ع) بی نیاز از حضور، اما ما به این شرافت و کرامتی که از ایران بروز کرد، نیاز داشتیم. ما با این حضور خط بطلانی بر فتنه‌ها کشیدیم و با این حضور اعلام آمادگی برای استمرار مقاومت کردیم و نشان دادیم به آمریکا که باید خواب‌های آشفته را غیر تعبیر شده ببینی و این پیام این حضور است.

آیت الله ملک حسینی گفت: امروز درس درس دیگر، مدرسه، مدرسه دیگری و مدرس، مدرس دیگری است و خیابان‌ها مدرسه‌اند و درس امروز، درس دلدادگی، اطلاعت و طاعت از ولی، حریت و فداکاری و مردانگی و مدرسش انسانی است که توجه همه جهانیان به او مشغول است.

وی اظهار کرد: این شهادت را به معلمش تبریک می گویم و شاگرد شما امروز در پیشگاه خدای متعال، قبول افتاد، مقبول شد و در آغوش خدای متعال قرار گرفت.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: اگر بسیاری واماندند و در کشورهای مختلف اسلامی به غرب و استکبار گراییدند، هستند مردان بزرگی که جبهه سترگ از مقاومت را تشکیل می‌دهند و در برابر کفر و ظلم و استبداد می‌ایستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: اگر خون شهیدحججی به داعش پایان داد، خون سلیمانی که معلم حججی است به معلمان داعش پایان خواهد داد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
چکار کنیم.فقط به جنگ فکر کنیم.بارک الله هبدستور کشتار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار