کد خبر: ۸۰۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷ 11 December 2019
کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران گفت: به هیچ وجه در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا حضور پیدا نمی‌کنم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ستار هدایتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برخی در حال شایعه‌سازی هستند مبنی بر این که احتمال دارد این جانب کاندیداتوری خود را از حوزه انتخابیه تهران به حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا انتقال دهم.
وی گفت: بنده با توجه به این که اصل صداقت را مورد تاکید قرار داده و به آن پایبند هستم و در مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان‌های بویراحمد و دنا اعلام کردم که در این حوزه انتخابیه کاندیدا نخواهم شد، برگشت دوباره به این حوزه را نوعی خدعه به مردم می‌دانم.
کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران گفت: در قاموس سیاسی ما خدعه و فریب هیچ راهی ندارد بنده یا در حوزه انتخابیه تهران کاندیدا خواهم ماند و یا در هیچ حوزه انتخابیه دیگر حضور نخواهم داشت لذا کسانی که شایعه می‌کنند قصد حضور در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا را دارم آن را یک حرکت غیر اخلاقی می‌دانم و به آن‌ها توصیه می‌کنم دست از این شایعات بردارند چرا که بنده به هیچ وجه من الوجوه به حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا باز نخواهم گشت.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به سرنوشت این حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در مورد کاندیدای نهایی جریان انقلاب در شهرستان‌های بویراحمد و دنا و طبق ساز و کاری که شورای هماهنگی نیروهای انقلاب در سطح ملی تعیین کرده و در روز جمعه هم در جمع مجمع نیروهای انقلاب مطرح کردم از حداکثر تا 5 نفری که ساز و کار شورای ائتلاف را پذیرفته و میثاق نامه را امضا کرده باشند تا بعد از تعیین صلاحیت‌ها از طریق نظرسنجی عمومی که توسط موسسات ملی و معتبر انجام می‌گیرد کسی که بیشترین اقبال مردمی را دارد به عنوان کاندیدای رسمی این جریان معرفی خواهد شد.
هدایتخواه افزود: بقیه کاندیداهای این جریان طبق تعهدنامه از کاندیدای نهایی حمایت خواهند کرد لذا تا بعد از تعیین صلاحیت‌ها و نظرسنجی علمی هیچ فردی به عنوان کاندیدای نهایی جریان انقلاب در شهرستان‌های بویراحمد و دنا نخواهد بود.
وی گفت: اگر کسی قبل از ثبت نام اعلام تمایل کرده باشد که با این جریان همراهی کند و ساز و کار شورای ائتلاف را پذیرفته باشد طبق این ساز و کار و تا سقف 5 نفر می‌توانند در این پروسه قرار گیرند اما بعد از ثبت‌نام‌ دیگر امکان پیوستن به ساز و کار وجود نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
انشا لا درخشنده پیروزه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
انشا لا درخشنده پیروزه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار