کد خبر: ۸۰۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ 07 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی محمد بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، با انتشار بیانیه ای از درخواست های مردمی برای ثبت نام خود جهت داوطلبی نمایندگی مجلس و پاسخ خود به این درخواست خبر داد.
در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با تقدیر و تشکر فراوان از همه برادران و خواهران و نخبگان سیاسی از تمام طوایف و ایلات بزرگ و سلایق مختلف در شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ که در این ایام ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بنده تقاضای نام نویسی برای مجلس شورای اسلامی داشته‌اند.
پاسخ بزرگواری به درخواست های مردم برای داوطلبی مجلس
 
به سمع و نظر همه دوستان و عزیزان می رسانم که بنده هم تشویق شدم که به خواست و مطالبه به حق شما پاسخ مثبت دهم ولی خودم را مخیر دیدم بین وفای به عهدی که با مردم شریفم بسته ام و شکستن عهد با آنها و دروغ گفتن ، ترجیح دادم که بر سر عهد و صداقت با مردم بایستم و با تقاضای شما عزیزان مخالفت کنم و برای نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیچ کجای ایران اسلامی ثبت‌نام نکنم .
امیدوارم که مرا ببخشید و خداوند عزیز و مهربان را به همه مقدسات قسم می‌دهم که آنچه خیر است برای مردم شریف ما پیش بیاورد
و سلام علیکم و رحمة الله
سید علی‌محمد بزرگواری
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سکوتم از رضایت نیست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
لابد هنوز یاد نگرفته کامپیوتر را روشن کنه و داره تمرین میکنه شاید هم دسته بیل و کلنگش شکسته و داره جایگزین میکنه.... بیسواد
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
پدرت را بیامرزه سید، با اینکه مخالف سیاسیت هستم اما به پاکدستی و صداقتت ایمان دارم، تعداد آدمهای مثل شما کم هستن اما بی قیمت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار