کد خبر: ۸۰۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱ 07 December 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یادداشت ارسالی ، عدل هاشمی پور در روز ثبت نام برای انتخابات آنچنان پرقدرت ظاهر شد که اردوگاه رقیب را در بهت و حیرت فرو برد و به نوعی ترس و وحشت از شکستی دیگر بر آنها مستولی گشت.
هاشمی پور که بخاطر عملکرد قابل قبولش توانسته اعتماد عمومی بویژه نسل جوان را به خود جلب کند با استقبال و همراهی  بی نظیری که از سوی عموم مردم و طوایف در روز ثبت نام از ایشان به عمل آمد این پیام را به اردوگاه رقیب مخابره کرد که در میدان رقابت عملا رقیبی برای خود متصور نیست چرا که اعتماد و اقبال مردم را پشت سر خود دارد .
آنچه امروز اتفاق افتاد تنها یک همراهی و اقبال عمومی ساده نبود بلکه پیامی قاطع و حمایتی تمام قد از طرف مردمی بود که با آگاهی و شناخت از شرایط موجود و آینده ی روشن پیش رو بر شایستگی عدل هاشمی پور برای توسعه دیار خود مهر تایید زده و نشان دادند که آنچه برایشان اهمیت دارد توسعه‌ی حوزه انتخابیه و آینده فرزندانشان است.
امروز مردم به روشنی این پیام را مخابره کردند که به خوبی می بینند،رصد می‌کنند و تصمیم میگیرند و غوغاسالاری معاندان رشد و توسعه کهگیلویه بر تصمیم و انتخاب آنها اثری ندارد.
هاشمی پور امروز با عملکردش که مورد تایید توده های مردمی بود رقیب را به گوشه رینگ برده و ضربه فنی کرد تا از همین ابتدا تکلیف رقیب را برا روز سرنوشت در دوم اسفندماه ۹۸  مشخص کرده باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تحلیلگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
هاشمی پور بی یار و یاور است امیدوارم تا آخر در صحنه بماند مشاور فرهنگی و نامه نویس ایشان هم رقیبش شد!!!!!!!!! خبرهایی آمده که می خواهد آبرومندانه به نفع موحد کنار رود و جبران مافات کند و این مسئله را مطرح کرده که به احترام سن بالای موحد این دور موحد کاندیدا شود و دور بعد(دور دوازدهم) هاشمی کاندیدا شود تا ببینیم موحد قبول می کند؟!!!! رایزنی ها ادامه دارد......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار