نماینده کهگیلویه در مدرسه شهید ثانی عنوان کرد:
کد خبر: ۸۰۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴ 29 November 2019

سردار هاشمی پور پس از درخواست مسئولان دبیرستان، انجمن اولیاء و مربیان و با هماهنگی مدیریت آموزش و پروش دهدشت به منظور بازدید و رفع پاره ای از مشکلات متعدد آموزشی، رفاهی و تجهیزات خوابگاهی، ضمن حضور در جمع صمیمی دانش آموزان، عوامل اجرایی، دست اندرکاران و شنیدن درخواست ها و مطالبات آنان متعهد شد از طریق خیرین، مؤسسات مختلف و مسئولان مرتبط، برخی از نیازمندی های این واحد آموزشی را بر حسب اولویت مرتفع نماید.
مدیر آموزشگاه ضمن تشکر از حضور نماینده مردم گفت: سابقه ی خدمات ارزشمند انجام گرفته بواسطه پیگیری های نماینده مردم در سایر مدارس باعث شد تا برای رفع مشکلات متعدد موجود، ایشان را به مدرسه دعوت نماییم.
پورک پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این برنامه ضمن تقدیر از نماینده مردم در مجلس به جهت رفع نیازمندی های مدارس اظهار داشت: در حقیقت حجم اقدامات انجام شده و در دست اقدام بواسطه همکاری و پیگیری سردار هاشمی پور بی سابقه است آنچنانکه موجب تحول در آموزش و پرورش شده و خواهد شد.

نماینده مردم در مجلس ضمن اظهار خوشحالی از حضور در جمع مسئولان، معلمان و دانش آموزان اظهار داشت: همواره خود را در کنار معلمان و متعلمان می بینم و هرآنچه در جهت پیشرفت تعلیم و تربیت از دستم برآید را وظیفه و توفیق الهی می دانم.
هاشمی پور دانش آموزان را سرمایه و امید آینده دانست و گفت: امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانیم زمینه موفقیت آنان را بیش از بیش فراهم کنیم و از دانش آموزان تقاضا دارم ضمن قدر دانستن پدر، مادر و معلم، در تحصیل و تربیت کوشا و جدی باشند.
برخی از اقدامات در دستور کار در دبیرستان نمونه دولتی شهید ثانی دهدشت:
مساعدت جدی در تأمین اقلام خوراکی، غذایی و بهداشتی
مساعدت در تأمین سلف سرویس خوابگاه(میز غذاخوری و صندلی)
مساعدت در فرش نمودن (موکت) خوابگاه و راهروها
تأمین 2 دستگاه ماشین لباسشویی
لازم به ذکر است رفع این نیازمندی های اساسی قریب به نود میلیون تومان هزینه دربر دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
تاکنون هیچ مسولی و نماینده ای در تمامی ادوار به فکر معلمین مظلوم وزحمت کش نبوده و نیست فقط در ایام انتخابات. حتی یک وزیر دلسوز نداشته این
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
حیفش که بنزین گران شد والا عدل و غلام محمد وضعیت معلمان را اباد می کردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار