کد خبر: ۷۹۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶ 17 November 2019
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سهمیه بندی بنزین و احتمال استقبال بیشتر از جایگاه های عرضه سوخت سی. ان. جی گفت: ۹۷ درصد از نازل های این جایگاه ها در استان فعال است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید لطف الله مسعودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ۳۱۵ نازل موجود در جایگاه های سوخت کهگیلویه و بویراحمد ۳۰۵ نازل در مدار است.
وی بیان کرد:هم اکنون تنها ۲ جایگاه سی ان جی کهگیلویه و بویراحمد در شهرهای دوگنبدان و سی سخت غیرفعال است که برای راه اندازی دوباره این مراکز در حال تلاش هستیم.
وی بیان کرد: مرکز سی ان جی شهر دوگنبدان در چند روز آینده و سی ان جی شهر سی سخت نیز در ۲ هفته آینده دوباره راه اندازی خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به احتمال سوء استفاده سودجویان از کارت های سوخت تصریح کرد: دارندگان کارت های سوخت نسبت به رمز گذاری کارت خود در پمپ بنزین ها با راهنمایی جایگاه داران اقدام کنند.
مسعودی ابراز داشت: در صورت مفقود شدن کارت های سوخت مالکان خودروها به مراکز پلیس ۱۱۰ مراجعه و پس از ۲ هفته کارت خود را دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در مورد کسانی که هنوز کارت سوخت به دست آنها نرسیده گفت: سهمیه بنزین در همه کارت ها قرار داده شده و سهمیه آبان ماه آنان حذف نخواهد شد و در ماه های بعدی قابل استفاده خواهد بود.
مسعودی در مورد بنزین های سوپر گفت: این بنزین که به قیمت سه هزار و ۵۰۰ تومان در حال عرضه است نیاز به استفاده از کارت سوخت اشخاص ندارد و با کارت سوخت جایگاه داران استفاده خواهد شد.
وی عنوان کرد: سهمیه خودروهای بنزین سوز ماهیانه ۶۰ لیتر و خودروهای شخصی دوگانه سوز ۳۰ لیتر تعیین شده است.
مسعودی بیان کرد: همچنین سهمیه تاکسی های بنزین سوز ۴۰۰ و تاکسی های دوگانه سوز ۲۰۰ لیتر در ماه  اعلام شده است.
وی تصریح کرد: ماهانه ۲۵ لیتر بنزین برای موتور سیکلت ها و ۵۰۰ لیتر برای آمبولانس ها در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار