نایب رئیس کمیسیون انرژی در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد :
عدل هاشمی پور : با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و تورم های ایجاد شده به دلایل افزایش نرخ ارز و تحریم های اعمال شده ،افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی به صلاح مردم نبوده و قطعا منجر به گرانی و تورم بیشتر خواهد شد .
کد خبر: ۷۹۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳ 15 November 2019

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در واکنش به افزایش قیمت بنزین گفت : در کمیسیون انرژی هیچگونه لایحه یا طرحی در خصوص افزایش قیمت بنزین مطرح و مصوب نشد.
 عدل هاشمی پور در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، افزود : با در نظر گرفتن  شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و تورم های ایجاد شده به دلایل افزایش نرخ ارز و  تحریم های اعمال شده ،افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی به صلاح مردم نبوده  و  قطعا منجر به گرانی و تورم بیشتر خواهد شد .
هاشمی پور ادامه داد : قبل از تقدیم بودجه ۹۸ دولت به مجلس افزایش نرخ بنزین در کمیسیون انرژی مطرح شد اما مورد تایید قرار نگرفت و اکثر اعضا مخالفت خود را اعلام کردند.
وی گفت : دولت پیشنهاد افزایش قیمت بنزین و نحوه سهمیه بندی ان را به شورای  عالی هماهنگی اقتصادی  قوای سه گانه  که متشکل از سران سه قوه ،‌ اعضای کمیسیون‌ اقتصادی و بودجه  و تعدادی وزرا و معاونان تشکیل شده ، داده که مورد تصویب این شورا قرار گرفت .
هاشمی در پایان گفت : قطعا در اولین جلسه کمیسیون انرژی به این موضوع رسیدگی خواهد شد و بنده در شرایط فعلی از مخالفان افزایش قیمت حامل های انرژی هستم .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
متاسفانه بصیرت نداشتن یعنی این !!!!!!!!!!!!!! نظام تصمیم گرفته و این به نفع مردم محروم است و به توصیه رهبر معظم انقلاب در جلسه هیئت دولت به مناسبت هفته دولت در شهریور 98 عمل شد و در جلسه اقتصادی سران قوا به تصویب رسید مردم مستضعف هم خوشحال شدند حالا متاسفانه تاجگردون و هاشمی پور به خاطر خود شرینی پیش طرفداران خود می گویند ما مخالفیم فکر می کنند هر مخالفتی با دولت بر رای آنها افزوده می شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یاسوجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
هولو کار تمام شد و اجرایی شد رئیست در جلسه حضور داشت و جریان بنزین را تصویب کرد چی منه دست نی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
این فکر انتخاباته نه مردم بی خیال
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
چی تو حرف تو و زارع نیست خودتون را خسته نکنید
دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
عزیزم حامل های انرژی گران نشده فقط بنزین که ثروتمندان آن را می بلعند گران شده و گرنه گازوئیل و آب و برق و گاز و ... گران نشده و چون گازئیل گران نشده بنابراین هیچ جنسی گران نمی شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار