کد خبر: ۷۹۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱ 15 November 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرگرد پاسدار محمود قائم زاده گفت : زنده نگاه داشتن یاد شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان اصلی‌ترین و اولویت‌دارترین رسالت‌های راهیان نور است که حضرت آقا فرمودند: «زنده نگاه داشتن راه شهدا کم‌تر از شهادت نیست». 

وی  ابراز داشت : آشنا کردن اقشار مختلف مردم با فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت به عنوان یکی از اصلی‌ترین فرهنگ‌های دینی و آشنا کردن مخاطبان مختلف جامعه به ویژه نسل جوان، مدیران، دوستداران اهل بیت، دانشجویان، دانش آموزان، نظامیان، فرهنگیان و همه اقشار با فرهنگ جهاد و شهادت و با مصادیق این فرهنگ است و  رسالت اصلی این عملیات فرهنگی می‌باشد.

قائم زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در طول اردوی راهیان نور و ارائه اقدامات در خصوص آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا می‌تواند در پرورش نسلی صالح و سالم و انقلابی مؤثر باشد. ‌

وی از اعزام ۱۲ هزار و ۳۰۰ زائر ، دانشجو ، دانش آموز (خواهر و برادر ) و عموم مردم به سرزمینهای نور خبر داد و گفت : این تعداد از زائران در قالب ۳۴ کاروان به مناطق مختلف جنگی در جنوب کشور  اعزام می شوند.

معاون اردویی سپاه فتح همچنین ابراز داشت ۱۰۵۰ خادم الشهدا در استان های کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که در زمانهای مختلف جهت ارائه خدمت به زائران سرزمین های نور، اعزام می شوند.

او  با تأکید بر نقش اردوهای راهیان نور در حفظ و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس در نسل جوان گفت : در اولین اعزام به مناطق جنگی جنوب یک کاروان دانش آموزی از شهرستانهای چرام و بهمئ به استعداد بالغ بر ۵۰۰ دانش آموز به سرزمین های نور اعزام شد.

قائم زاده در پایان اذعان داشت : هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ، معارف، ارزش‌های دفاع مقدس و شهدای سرافراز است که با همکاری آموزش‌وپرورش انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار