روز گذشته دانش آموزان یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد با همکاری معلم خود اقدام به برگزاری یک تجمع چند نفره و راهپیمایی محدود به محیط مدرسه کردند که در نوع خود بسیار جالب بود.
کد خبر: ۷۹۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴ 05 November 2019
روز گذشته مراسم 13 آبان با شکوه هر چه تمام تر و با حضور گسترده دانش آموزان در سراسر استان برگزار شد . در این راهپیمایی ها هر ساله و معمولا دانش آموزان شهرها در مراسمات با برنامه ریزی های مشخص به همراه دیگر اقشار مردم شرکت می کنند. البته برخی روستاهای بزرگ هم چنین مراسمی را در مقیاس کوچکتر از شهرها برگزار می کنند. اما روستاهای کوچک برنامه های خاصی ندارند و برخی از افراد که علاقمند به شرکت در این راهپیمایی هستند معمولا به شهرها می آیند.
روز گذشته دانش آموزان یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد با همکاری معلم خود اقدام به برگزاری یک تجمع چند نفره و راهپیمایی محدود به محیط مدرسه کردند که در نوع خود بسیار جالب بود.
بهرام پارسا معلم این روستا به "تابناک کهگیلویه و بویراحمد " گفت : برای من و دانش آموزانم بنابه دلایل متعدد حضور در راهپیمایی 13 آبان شهر یاسوج مقدور نبود لذا خود پلاکاردهایی تهیه کردم و به مدرسه آوردم و همزمان با دیگر مناطق استان و کشور ، یک راهپیمایی کوچک جند نفره در روستا برگزار کردیم.
معلم روستای پریکدان شهرستان بویراحمد می گوید ، توضیح وقایع منجر اهمیت این روز با ادبیات کودکانه برای دانش آموزان شرح داده شد .
پارسا دانش آموزان را تشنه یادگیری می داند و می گوید یکی از وظایف ما معلمن نسبت به دانش آموزان ، توضیح رخ دادهای منجر به انقلاب است و بنابر فرموده گام دوم رهبری ، تلاش می کنیم نسل چهارم انقلاب را آماده ادامه مسیر نماییم.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هادی
|
France
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
معلمان بجای اموزش درس وچیزای خوب به بچه ها شعار مرگ بر کشورهای دیگه رو یاد بچه ای میدن که هنوز درساشم خوب متوجه نمیشه چرا این رسم غلط باید همچنان ادامه داشته باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار