معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد :
جمالی : ما پشت سر رهبر انقلاب از دست اوردهای نظام تا اخرین نفر و اخرین نفس دفاع خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۹۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ 04 November 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت :  بنیانگذاری این انقلاب امام راحل است و شخصیت هایی که معرفت و بصیرت را داشته اند قبل از اینکه انقلاب را شروع کنند امام را شناسایی کرده بودند .
احد جمالی با اشاره چرایی شکل گیری یوم الله ۱۳ آبان  افزود : نقطه عطف انقلاب امام ۱۵ خرداد سال ۴۲ بود که به صورت علنی شروع شد .
جمالی اظهار داشت : پس از قیام پانزده خرداد حکومت دست نشانده آمریکا بحث مصونیت سیاسی نیروهای امریکا را مطرح کردند که قضایا به مجلس کشیده شد و مجلس هم آن را تصویب کرد که این هم نقطه عطف دیگری در قیام امام بود.
وی ادامه داد : زمانی که حسنعلی منصور به دست نیروهای موتلفه کشته شد در  بسیاری از خانه های ما جشن بود چرا که حکومت با مردم نبود .
جمالی افزود : در زمان جنگ اعراب و اسراییل حکومت و صدا و سیما در جهت منافع آمریکا و اسراییل برنامه پخش می کردند اما حتی در دهات ما هم مردم طرف فلسطینیان و مسلمانان بودند.
جمالی گفت : سخنرانی امام در اعتراض به مصونیت اتباع آمریکایی باعث شد وی را در سال ۴۳ به ترکیه تبعید کنند که پس ار مدتی به عراق رفتند.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عامل دیگر اهمیت ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت : در سال ۵۷ جلوی سردر دانشگاه تهران مردم از طرف رژیم شاه به خاک خون کشیده شدند که در جاهای دیگری هم همین اتفاق افتاده بود.
جمالی ادامه داد : دانش آموزانی که لوکوموتیو انقلاب شدند و این دریای خروشان پاک ، به همراه دانشجویان و مردم و روحانیت سرعت پیروزی انقلاب را بیشتر کردند و همین حضور باعث شد فاصله زیادی تا پیروزی اتفاق نیفتد.
احد جماای اشغال لانه جتسوسی آمریکا را فلسفه دیگر مهم بودن این روز عنوان کرد و افزود : در سال ۵۸ که دانشجویان لانه جاسوسی امریکا در تهران را اشغال کردند برخی سیاسیون مخالف بودند اما امام در سخنرانی تاریخی خود این قضایا را  ختم کرد و گفت این انقلاب دوم است و فراتر از انقلاب اول بود.
جمالی اظهار داشت : اگر ما تا قبل از لانه جاسوسی دست نشانده امریکا را بیرون کردیم اما بعد از آن با طاغوت مستقیما درگیر شدیم.
وی افزود :  نقش ۱۳ آبان در ذهن مردم ما پاک نخواهد شد بلکه در تارخ و برای آیندگان ثبت خواهد شد و باید از این ذخیره ارزشمند برای چراغ راه استفاده کرد.
معاون سیاسی استاندار در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران  سه مرحله داشت که شکل گیری تا پیروزی انقلاب و نقاط عطف  آن مرحله اول انقلاب است.
جمالی گفت : مرحله دوم و تثبیت انقلاب از روز پیروزی شروع شد تا زمانی که امام بزرگوار به رحمت خدا رفتند.
وی افزود :  هر بنیانی اگر بنا بر پایداری دارد ، باید تمام کننده یا ادامه دهنده ای هم داشته باشد بنابر این بنیه این انقلاب مقام معظم رهبری است که دقیقا برنامه های امام را تعقیب می کند و همان نقش را برای جامعه دارد که این مرحله دوم تا زمان اعلام گام دوم انقلاب ادامه داشت .
وی گفت : امروز و امیدهای ما به شما آینده سازان است . شما مدیران و بزرگان آینده این مملکت هستید که وارد مرحله فرهیختگی انقلاب شده اید .
جمالی خطاب به دانش آموزان با طرح این سوال که نگاه به اقتصاد دانش بنیان را چه کسی باید رقم بزند ؟ ، گفت :  شما دانش آموزان و دانش جویان هستید که باید این مهم را انجام دهید.
جمالی ادامه داد : اکنون ۴۰ هزار شرکت دانش بنیان در این کشور داریم که می توان با تکیه بر آن ها اقتصاد مملکت را شکوفا کنیم .
وی افزود :  در کشوری زندگی می کنیم که یک درصد خاک و جمعیت جهان  را داریم . ما سالانه شاهد و ناظر این مسئله هستیم که در المپیادها رتبه جهانی را داریم .در همین استان که مورد بی مهری قبل انقلاب قرار داشت الان لذت می بریم  که رتبه های دانش آموزان آن از خیلی استان های کشور بالاتر است.
این مسئول ادامه داد : امروز هژمونی به رهبر امریکا و همپیمانانش شکل گرفته که کشورهای عرب خلیح فارس هم با آن همکاری کنند اما زهی خیال باطل !  نمی توانند با فوت دهن نور خدا را خاموش کنند اما بدانید خدا نورش را کامل خواهد کرد .
جمالی گفت : ما پیرو امام علی (ع) هستیم که در لحظات پایان عمر به حسنین می گوید بنده و برده هیچ کس نباشید.
وی افزود : دشمن چه خیال می کند انها با یال و کوپال امدند داعشی ها را علم کردند و همه امدند چه غلطی کردند ؟در سوریه و عراق این ها خط و نشان کشیدند اما به جایی نرسیدند .
جمالی در پایان گفت : ما پشت سر رهبر انقلاب از دست اوردهای نظام تا اخرین نفر و اخرین نفس دفاع خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
رهبری هم سنگر خوبی شده اصلاح طلبان هم جان فدای رهبری شده اند فقط در ظاهره
انقلابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
نخیر بویراحمد عزیز !! اینقدر تنگ نظر نباش همه گروههای سیاسی اعم از چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا و مردم شریف ایران اعم از مسلمان و غیرمسلمان رهبری را قبول دارند اختلافات بین گروههای سیاسی به خاطر پست های لعنتی است و گرنه مردم فهیم ایران با این تعدد قومیت و دین و مذهب با هم اختلاف ندارند و ید واحده پشت سر رهبری هستند ما دست همه گروههای سیاسی که از رهبری تبعیت می کنند می بوسیم بنابراین جناب آقای جمالی از روی عقیده فرمودند و ما بر ایشان درود می فرستیم در ضمن شما هم زبانت را بکوز که چنین نظر دادی از خدا بترس
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
اقای انقلابی بویر احمد درست گفته اینا بنده پست هستند این چتد روز لای صحبت هاشون برا حفظ صندلی نامی از رهبری در ظاهر می برند ولی چون به خلوت می روند ان حرف دیگر می زنند شما هم سنگ دیگری را به سینه نزن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار