کد خبر: ۷۸۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ 20 October 2019

به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد" از چیتاب مراسم اربعین حسینی با حضور آحاد مردم بخش کبگیان در حسینیه حضرت رقیه ، جنب بُقعَهٔ متبرک امامزاده عبدالله(ع)شهرچیتاب برگزارشد.
دکتر خرامین سخنران ویژه این مراسم با اشاره به رشادت های حضرت زینب در کربلا وخطبه های معروف د رشام گفت : امروزه اگر کسانی زینب واردردفاع ازولایت فقیه وآرمانهای انقلاب خطبه می گویند و خار چشم استکبار جهانی و غربگدایان می شوند ،یزیدیان بی بصیرتی هم هستند که صرفا برای رسیدن به منافعشان و ذاتا با کینه ورزی به ولایت فقیه با داعیه غربگرائی موضع گیری می کنند.
وی بااشاره به وقایع کربلا وهجمه های امروزی دشمنان داخلی وخارجی به نظام وانقلاب گفت:وقتی عده ای ، در غدیر شنوای فرمایش پیامبر بودند و در ثقیفه بنی ساعده حق غصب کردند اما بعد برای دنیا طلبی آمدند و دست علی را گرفتند و به او تبریک گفتند باید هم از آنان عمربن سعدهابرای حکومت ری،وشمرذی الجوشن جانباز صفین دربرابر وعده های دنیوی حاضربه مقابله باحسین بن علی نایب ولی الله بشوند.
خرامین تصریح کرد: امروز مصیبت ما در مسیر انقلاب عدم بصیرت و رسیدن به مقام وپست گیری و دنیاطلبی است که به وضوح و با چشم غیره مسلح شاهدآن هستیم.
وی با اشاره به فتنه 88 و قیاس آن با قیام عاشورا با خصیصه دشمن تراشی علیه اصل ولایت فقیه هم افزود : دشمن در فتنه 88 با گذراز فرماندهان اصیل و قسم خوردهٔ معاند انقلاب همچون مسعود رجوی و رضاپهلوی سراغ محبوبترین ، مقرب ترین و نزدیکترین یاران به ولیِ زَمان (یارونخست وزیرامام)رفت و با گول زدن آنان را علیه انقلاب و ارزشهای اسلامی تحریک کردند که این ازویژگی های جنگ نرم دشمن همانند بسیج کردن طلحه و زبیرها علیه ولیِ زمان است.
سخنران مراسم اربعین درچیتاب بابیان اینکه اربعین یک نهضت وتفکرعقلانی ومیدان خودآزمائیست بیان کرد:بایدباتفکر برکُلُ٘ یومُ عاشورا وکُلُ یَومُ کَربلاءسالهای متمادی دایه های داغ تر از ما در نهضت اسلامی را بیاز مائیم که اگر خطا کنیم خواهیم دید هر روز اماممان را خواهند کشت و در پی تخریب ارزشهای انقلابمان با خروجی براندازی نظام در دو هدف نابودی اسلام و اصل ولایت فقیه هستند.
لازم به ذکراست،این مراسم با حضور چند هزار نفری عاشقان امام حسین علیه السلام درحسینیه حضرت رقیه "ع" شهر چیتاب بعد از سخنرانی با مداحی و سوگواری مداح اهل بیت عصمت و طهارت"آقای خلفی" به پایان رسید٫
٫
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار